"סקודה ראפיד יוצרת קטגוריה חדשה בשוק"
אבי צור ראש צ'מפיון מאמין שהראפיד פותחת פלח חדש בארץ ועימה אפשרות צמיחה ענקית למותג
סקודה ראפיד"אנו מרגישים שיש כאן תחילה של עידן חדש" אמר אבי צור ראש צ'מפיון מוטורס בהשקת הראפיד שנערכה אתמול (יום ד'). "אנחנו מדברים על יצירת פלח משפחתי חדש עם עלות מאוד סבירה. אנחנו רואים בראפיד את המשפחתית האמיתית הבאה".
זו הסיבה שצור מדבר על מכירת כ-10,000 כלים חדשים מהאחיות התאומות סקודה ראפיד, וסיאט טולדו במהלך 2014 (שנה ראשונה מלאה עם מלוא מבחר הגרסאות). הוא אגב לא רואה ביונדאי אקסנט ובקיה ריו מתחרות בגלל הפרש המידות בין הקוריאניות לצ'כית ומסביר שלמעשה הראפיד יוצרת קטגוריה חדשה בשוק. הוא כן רואה בסיטרואן C אליזה ופיג'ו 301 (שהושקו לאחרונה) כמתחרות, אם כי לדבריו יש למוצריו יתרון בתחום יחידות הכוח.

הגעת הראפיד ובהמשך הטולדו, הופכת את צ'מפיון מוטורס ליבואנית שיכולה לשחק באופן משמעותי גם בציי הרכב. ולכן חנכו בצ'מפיון לאחרונה מחלקה חדשה שמכונה 'צ'מפיון עסקים'. זו אמורה לפנות הן לחברות הליסינג, לחברות שיעבדו היישר מולה וגם למכרזים עבור כל קשת דגמי הקונצרן מאודי דרך פולקסווגן וכמובן גם סיאט וסקודה. "המטרה שלנו היא להוביל גם בעולם העסקים" אומר צור. ואם עד עתה התמקדה צ'מפיון בייחוד בתחום הפרטי של השוק, נראה שמעתה היא צריכה להדאיג אפילו יותר את יבואני מותגי המסה בארץ.