גלובל נטוורקס השיקה את לוח 'זה וזה' בהשקעה של 3 מיליון שקל
חברת גלובל נטוורקס השיקה את לוח זה וזה (www.zvz.co.il ) בהשקעה של 3 מיליון שקל. הלוח החדש מתמקד בתחומי הרכב, הנדל"ן ומוצרי יד שניה בדומה לפעילות של אתר Alljobs בתחום הדרושים: איסוף כל המודעות מכל הלוחות בישראל, למקום אחד ובממשק אחד, לטובת הגולשים. השירות ניתן חינם לגולשים.
בנוסף מבצע אתר 'זה וזה' סינון וטיוב של המודעות ומאפשר הורדת מודעות כפולות שמופיעות מספר פעמים באותו אתר עצמו - למשל, באתר יד2 מודעות רבות משוכפלות על ידי הנהלת האתר, ומופיעות 5,6,7 פעמים ואף יותר. דבר זה נפוץ גם בלוח winwin.
בנוסף לכך ניתן להוריד מודעות שאין בהן טלפון ליצירת קשר עם המוכר - בעיה שחוזרת על עצמה בכל הלוחות, ובמיוחד בלוח ווינ ווינ ובלוח הומלס.
כמו כן, על פי הודעת החברה, "הושם דגש רב על עיצוב חדשני, נקי ונעים של האתר החדש, כדי שלגולשים יהיה חיפוש יעיל ומהנה"
באתר קיימים פיצ'רים ייחודיים כדוגמאת, בחירה מרובה, קאונטר אונליין המתעדכן תוך כדי חיפוש, פיצ'ר 'חיפושים אחרונים' המאפשר שמירה אוטומטית של החיפושים הקודמים שביצע הגולש, ללא צורך ברישום או זיהוי.
אורית אורן, מנהלת אתר 'זה וזה', אומרת, כי "כבר שנים ארוכות התחושה בתחום הלוחות המקוונים בארץ היא, שאף אחד מהגופים עוד לא נותן לגולשים ולמפרסמים את הפתרון הנכון, הנוח והאידיאלי. בזמן שהגופים הגדולים עסוקים ביניהם במלחמות מי חדשני יותר מהשני ולמי יש יותר מודעות, הגולש עדיין עובר חוויית חיפוש מתסכלת, מתישה ופרימיטיבית".
לדבריה, "הגולש נכנס שוב ושוב לאותם אתרים, מתמודד עם ממשק מיושן ולא חכם, עם כמויות פרסום לא סבירות שקופצות עליו מכל עבר, ובסופו של דבר מוצא בדיוק אותן מודעות בכל האתרים ומתקשר שוב ושוב לאותו מפרסם, כי פשוט אין לו דרך לעקוב אחרי הכפילויות והבלאגן. לכן, אתר 'זה וזה' פשוט התבקש - אתר שיעשה איסוף של כל המודעות, ויספק לגולש אפשרות למצוא הכל בצורה נעימה, נקיה ושפויה במקום אחד".
גלובל נטוורקס היא קבוצת מדיה אינטרנטית המחזיקה ומנהלת שמונה אתרי אינטרנט בתחומים שונים אשר ביניהם: 'חבר'ה', 'הייד פארק', 'בליינד דייט' ועוד.