אלקטרה מחזקת את הפעילות השיווקית במשחקי מכבי ומייבא גימיקים חדשים למשחק
אלקטרה משדרגת את פעילותה השיווקית במשחקי מכבי אלקטרה תל-אביב. יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מעניקת החסות הראשית לאלופה מכבי אלקטרה תל אביב, הכריז היום על הפעילויות השיווקיות במשחקי מכבי אלקטרה תל - אביב וציין כי, "אלקטרה ממשיכה להגביר בשנה השנייה לשיתוף הפעולה את נוכחותה במשחקי הקבוצה לרמות המקובלות ב-NBA באמצעים שטרם נראו בארץ וזאת במטרה למנף את החסות ולקדם את המותג אלקטרה".
במסגרת החידושים,ייבאה אלקטרה מארה"ב 'רובה' מיוחד שימותג בצבעי הקבוצה והמותג שיירה לכיוון היציעים חולצות T צהובות שהפיקה החברה לאוהדים, בדומה למתרחש באולמות ה-NBA בארה"ב. זהו 'הרובה' האמריקני הראשון במשחקי הכדורסל בארץ. בחזית החולצות לוגו הקבוצה ולוגו אלקטרה ובגב החולצה מצוינים שמות שחקני הקבוצה בעונת המשחקים הנוכחית.
כמו כן, הצופים במגרש ובטלוויזיה יוכלו לחוות לראשונה חווית פתיחת משחק שלא נראתה עד כה בארץ. כדור המשחק יגיע לג'אמפ הראשון ממרומי ההיכל היישר לידיהם של השופטים. לצורך כך, הזמינה אלקטרה מומחים בגלישת סנפלינג שימותגו בצבעי אלקטרה שיורידו את כדור הפתיחה לכל משחק באירופה בסנפלינג מתקרת ההיכל, ויגישו אותו לשופטי המשחק.
בנוסף, אלפי אוהדים יקבלו במשחק היורוליג הראשון כלי עידוד חדש שיוצר רעש מרשים במיוחד שהכינה עבורם אלקטרה. מדובר ברעשן קרטון בצורת אקורדיון בצבעי כחול צהוב ממותג אלקטרה וסמל המועדון.
בנוסף לפעילות אלקטרה לאחרונה החל המותג פיליפס, שנמנה על סל המותגים הבינלאומיים אותם מייבאת ומפיצה אלקטרה בישראל, פיליפס ישראל חתמה על הסכם למתן החסות לשחקן המצטיין של משחקי היורוליג.
במרכז הפרקט יעניק נציג פיליפס ישראל טלוויזיה פיליפס LCD שתיתרם על ידי השחקן לטובת הקהילה. במסגרת ההתקשרות, תקבל פיליפס פרסום בשילוט לאורך המגרש במשחקי הקבוצה לכל העונה.
כמו כן הודיע אלקטרה כי גם השנה היא מתכוונת להמשיך את מבצע ההגרלות 'כסא המזל של אלקטרה', כאשר בכל משחק בית ביורוליג יוגרלו 4 מוצרים מבית אלקטרה בין אוהדי הקבוצה בהיכל.
אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, חברה נכדה של אלקו אחזקות, אשר סיימה את שנת 2008 בהיקף מכירות של כ- 2.4 מיליארד שקל.