לאחר 40% זינוק למניה ביומיים - יו"ר H&O מדבר
רשת האופנה H&O (אייץ' אנד או ) לאחר זינוק של 40% במניה שלה בתוך יומיים ושל 150% בתוך שנה, ובעקבות פרסום דוחות כספיים מוצלחים לשנת 2006, פגשנו לשיחה את יו"ר דירקטוריון רשת האופנה H&O, ד"ר ישראל פלג, המספר בראיון כי החברה תשקול ברצינות כל פניה לשיתוף פעולה על ידי זכיינות להרחבת פעילות הרשת אל מעבר לים.
פלג מציין, כי העובדה שמרבית חנויות הרשת (22 חנויות) ממוקמות מחוץ לקניונים מהווה יתרון עבור החברה ששמה לה, במקור, את תושבי הפריפריה כקהל המטרה. עם זאת, מציין פלג כי לרשת 7 חנויות הממוקמות בקניונים והדבר יוצר איזון מיטבי להשגת יעדי החברה.
על פי דיווחה בדוחות - 200 מתוך 900 עובדי החברה מועסקים על ידי חברות כוח אדם. פלג מציין, כי לצערו בענף זה קיימת תחלופת עובדים גבוהה למדי. פלג מבטיח כי עובדים השומרים על קביעות של למעלה משלושה חודשים בחברה עוברים להיות מועסקים ישירות על ידי H&O.
לסיום מספר יו"ר החברה כי השם H&O, מעבר לראשי התיבות של "המשבי אופנה", מהווה קריצה לרשת האופנה הבינ"ל H&M, מאחר והחברה רואה את עצמה כ-H&M הישראלית.