בזק: גידול של 138% ברווח הנקי ברבעון ל-245 מ' ש'

עם זאת הכנסות הקבוצה ברבעון הסתכמו ב-2.88 מיליארד שקל - צמיחה של 1.5% בלבד. פלאפון: גידול של כ-58% ברווח הנקי ברבעון השלישי לעומת המקביל. עליה חדה בהכנסות של YES ובזק בינלאומי
אסף מליחי |

הכנסות קבוצת בזק בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכמו בכ – 8.53 מיליארד שקל לעומת 8.34 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות קבוצת בזק ברבעון השלישי לשנת 2006 עמדו על כ 2.88 מיליארד שקלל עומת 2.84 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי של הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכם בכ – 1.298מיליארד שקל, לעומת כ-1.053 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ – 245 מיליון שקל כ- 23%.

הרווח התפעולי של קבוצת בזק ברבעון השלישי לשנת 2006 עמד על 451 מיליון שקל לעומת 350 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-101 מליון שקל, כ - 29%. הוצאות מימון של הקבוצה הסתכמו –בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 בכ – 257 מיליון שקל, לעומת כ – 272 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ- 15 מיליון שקל.

הוצאות המימון של הקבוצה ברבעון השלישי לשנת 2006 עמדו על סך 70 מיליון שקל, לעומת 107 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קיטון בשיעור של כ- 34%.

הרווח הנקי של קבוצת בזק בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכם בכ – 701 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 547 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ- 154 מיליון שקל, כ- 28%.

הרווח הנקי של קבוצת בזק ברבעון השלישי 2006 עמד על 245 מיליון שקל לעומת 103 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ - 142 מליון שקל, כ- 138%.

הרווח הנקי למניה לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכם ב – 0.269 שקל ל – 1 ערך נקוב לעומת רווח של 0.210 שקל למניה בתקופה המקבילה אשתקד.

תוצאות בזק – תקשורת פנים ארצית נייחת

תוצאות הדו"חות הכספיים של בזק – תקשורת פנים ארצית נייחת הושפעו מירידת תעריפי השיחות ברשת בזק בחודש יוני- 2005, ובחודש יולי 2006 והמשך המעבר לגלישה באינטרנט באמצעות האינטרנט המהיר.

הירידה מותנה בעיקר בשל המשך הגידול במספר הלקוחות המנויים על שירות האינטרנט המהיר .

הכנסות החברה ירדו מ – 3.57 מיליארד שקל בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2005 לעומת 3.51 מיליארד שקל בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006, ירידה של כ – 1.5%.

הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכם ב- 765 מיליון שקל, לעומת 681 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ- 84 מיליון שקל, כ- 12%.

תוצאות פלאפון

פלאפון ממשיכה לשפר את תוצאותיה העסקיות. מציגה גידול של 58% ברווח הנקי, המסתכם בכ-97 מיליון שקל ברבעון השלישי. הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הינו כ – 289.6 מיליון שקל לעומת רווח של 203 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זאת כאמור, על אף הורדת דמי הקישוריות במרץ 2005 ובמרץ 2006. ההכנסות לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכמו בכ- 3.330 מיליארד שקל לעומת הכנסות בסך 3.354 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

תוצאות יס

הדוחות הכספיים של YES מצביעים על המשך מגמת השיפור בתוצאות הפעילות. הכנסות החברה עלו על מיליארד שקל, ונרשם גידול של למעלה מ 12.5% בהכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006.

הפסד הנקי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הינו כ 218 מיליון שקל לעומת הפסד של כ – 243 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הסתכמו בכ – 1.009 מיליארד שקל לעומת הכנסות בסך כ – 896 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות YES לעומת התקופה המקבילה אשתקד הן כתוצאה מגידול במספר הלקוחות החדשים וגידול בהכנסה הממוצעת ללקוח.

ההפסד התפעולי בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ – 25.9 מיליון שקל לעומת כ – 69.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, צמצום בכ – 63%.

תוצאות בזק בינלאומי

בזק בינלאומי הרוויחה תפעולית בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2006, יותר מאשר בכל שנת 2005. בזק בינלאומי ממשיכה להציג הכנסות שיא של 761 מיליון שקל לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006, גידול של כ 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה נמצאת, לראשונה, בדרך להכנסות של למעלה ממיליארד שקל בחישוב שנתי.

הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006 הוא 79.7 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך 86.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות לתשעת החודשים הראשונים ל - 2006 מסתכמות בכ 761 מיליון שקל לעומת כ –‏ 604 בתקופה המקבילה אשתקד, הגידול נבע מעלייה בהכנסות בכל התחומים ובגידול הפעילות הגלובלית.

תוצאות בזקכל

ערב מיזוגה עם בזק בינלאומי, הציגה בזקכל הכנסות של כ 193 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2006, ורווח נקי בסך 5.2 מיליון שקל – גידול של 110% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל קבוצת בזק יעקב גלברד מסר, כי "גיבוש תהליך השינוי וההערכות בבזק - מורכב מאין כמוהו, אך תהיה לו משמעות רבה על עוצמתה של החברה ויכולתה להתמודד בשוק משתנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה