טקסס אינסטרומנטס: ערכת פיתוח חדשה
טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ערכת הפיתוח Consumer Electronics WLAN Developer Kit 2.0. ערכת הפיתוח החדשה של TI מספקת ליצרנים את האמצעים הנחוצים להם כדי לשלב קישוריות Wi-Fi במכשירים המופעלים באמצעות סוללות, החל במצלמות סטילס דיגיטליות ונגני מדיה ניידים ועד יישומי תקשורת ובידור חדשניים.
על פי הדוחות של Dell’Oro Group קיימת עלייה בשימוש ברשתות LAN אלחוטיות להפצת שירותי triple-play (נתונים, דיבור ווידאו) בסביבה הביתית. Dell’Oro צופה כי היקף המכירות של DSL gateways ביתיים המשלבים יכולת רשת אלחוטית יגדל מ-10 מיליון ל-30 מיליון, עלייה של פי שלושה משנת 2005 עד 2008.
המגמה החדשה מזמנת יתרונות רבים ליצרני מכשירי אלקטרוניקה ביתיים אשר ישלבו יכולות אלחוטיות במוצריהם, תכונה חיונית לצורך התחברות לרשתות הללו המתרחבות במהירות רבה.
TI מציגה גישה ייחודית לשוק האלקטרוניקה הביתית המתפתח ומציעה ליצרנים פלטפורמות פיתוח מקיפות כדי לשלב קישוריות Wi-Fi במוצרים שלהם. החברה אפשרה לספקי הפס הרחב המובילים לשלב WLAN במוצרי ה-DSL, הכבלים וה-voice שלהם וכעת היא מרחיבה את התפיסה המערכתית גם למגזר האלקטרוניקה הביתית.
לדברי סטיב שניידר, מנהל קו מוצרי CE WLAN ביחידת ה-Residential Gateway and Embedded Systems של טקסס אינסטרומנטס "מגמת השוק היא לספק מוצרים בעלי יכולת WLAN, קלים לתפעול, תואמים בצורה שקופה למכשירים אחרים ובעלי חיי סוללה ממושכים – וכל זאת בתג מחיר סביר. TI מעצימה את חוויית ה-Wi-Fi של המשתמש הודות לאפשרות התאמה קלה ופשוטה, חיבורים עמידים ושיפור באורך חיי הסוללה".
חברת טקסס אינסטרומנטס מספקת טכנולוגיות אנלוגיות ו-DSP חדשניות במטרה לענות על דרישות השוק של לקוחותיה בתחום עיבוד האותות. בנוסף למוליכים למחצה, כוללים עסקי החברה פתרונות בקרה וחישה ופתרונות בתחום החינוך ופריון העבודה. מטה החברה של TI ממוקם בדאלאס, טקסס, ולה מרכזי ייצור, תכנון ומכירות ביותר מ-25 מדינות.

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.