נייס מדווחת: רשמה ב-Q1 עלייה של 17% ברווח הנקי ל-38 מיליון ד'
חברת נייס פירסמה היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2013. נייס פיספסה במעט בשורת ההכנסות את תחזיות האנליסטים לרבעון הראשון של השנה ועמדה בתחזיות האנליסטים בשורת הרווח. עם זאת, תחזית ההכנסות שמספקת החברה למשקיעים לקראת הרבעון השני של 2013 נמוכות במעט מהאומדן של האנליסטים.
נייס מספקת פתרונות תוכנה המספקים תובנות אסטרטגיות באמצעות קליטה וניתוח של כמות מרובה של מידע מובנה ומידע שאינו מובנה, בזמן אמיתי וממספר רב של מקורות.
נייס רשמה ברבעון הראשון של 2013 מכירות בהיקף כספי של 225 מיליון דולר, המשקף גידול של 4.5% לעומת הרבעון אשתקד. נציין כי צפי האנליסטים המוקדם היה להכנסות של 226.93 מיליון דולר.
הרווח התפעולי Non-Gaap של נייס הסתכם ב-43.5 מיליון דולר ושיעור רווח תפעולי של 19.4%. בשורת הרווח, נייס רשמה רווח נקי של 37.6 מיליון דולר, או 0.61 דולר למניה, גידול של 17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ברבעון הראשון של 2013 ייצרה נייס תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 58 מיליון דולר. מתוכם, כ-7.7 מיליון דולר שימשו לרכישה חוזרת של מניות. נכון לסוף חודש מארס, הסתכמו יתרות המזומנים ושווי המזומנים, וכן השקעות לטווח קצר וניירות ערך סחירים ב-501 מיליון דולר, ללא חובות.
בנוסף, דירקטוריון נייס הכריז על חלוקת דיבידנד בסך של 0.16 דולר למנייה בגין הרבעון הראשון של 2013. המועד הקובע יהיה 23 במאי 2013 והדיבידנד ישולם ב- 6 ביוני 2013.
בד בבד, נייס סיפקה תחזיות מאכזבות מעט לרבעון השני של 2013 בכל הנוגע לשורת ההכנסות, כאשר ציינה כי תחזית ההכנסות לרבעון השני של 2013 יהיה בטווח שבין 220-230 מיליון דולר, במקביל לרווח נקי בטווח שבין 0.58-0.64 דולר. האנליסטים ציפו לטווח הכנסות שבין 227.5-235.9 מיליון דולר במקביל לרווח נקי של 0.6-0.63 דולר למניה.
נייס סיפקה גם תחזית לשנת 2013, במסגרתה צופה החברה כי תרשום הכנסות בטווח שבין 940-970 מיליון דולר ורווח למניה בטווח שבין 2.55-2.65 דולר למניה, בטווח האנליסטים שצופים הכנסות של 957.4 מיליון דולר ורווח נקי של 2.61 דולר למניה.
זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס מסר בתגובה לדוחות: "אנו שמחים לדווח על רבעון נוסף של צמיחה וגידול ברווחיות ואנו מאמינים שנעמוד בציפיות שלנו לשנה. אנו ממשיכים לספק ללקוחותינו כלי ניתוח מידע ויישומים מתקדמים החדשניים ביותר מסוגם והמובילים בתעשייה".
עוד הוסיף ברגמן כי "פתרונות מתקדמים אלה, כולל הפלטפורמה החדשה לניתוח הקשר עם הלקוח עליה הכרזנו לאחרונה, אשר משפרת את היכולת של לקוחותינו להשתמש ב-Big Data לצרכים תפעוליים, מסייעים לחברות לשפר תוצאות עסקיות, לציית לרגולציה, למנוע הונאות, לשפר את חוויית הלקוח ולהגביר את הבטיחות והבטחון. כל אלה הם בעלי חשיבות גדלה והולכת עבור לקוחותינו. הרחבת השימוש בפתרונות שלנו והמשוב החיובי שאנו מקבלים מלקוחותינו מעידים כי אנו יוצרים עבורם ערך ונותנים מענה לצרכיהם".