צים שיווק: תאריך המיזוג המשוער עם יינות ביתן - ה-4 בפברואר

צים שיווק, מפעילת רשת 'כמעט חינם' צפויה להימכר ליינות ביתן תמורת 350 מיליון שקל. כחלק מהעסקה, תחלק כמעט חינם דיבידנד בהיקף של 83.1 מיליון שקל
רקפת סלע |

חברת הקמעונאות צים שיווק עידכנה אמש (א') את המשקיעים ביחס ללוחות הזמנים להשלמת המיזוג עם יינות ביתן. צים שיווק, מפעילה של רשת הקמעונאות 'כמעט חינם' נמצאת לקראת השלמת העסקה למכירת החברה תמורת 350 מיליון שקל.

נכון להיום, מעריכה צים שיווק כי המיזוג יושלם עד ה-4 בפברואר. עם זאת, בחברה מציינים כי השלמת העסקה תלויה במספר תנאים נוספים כגון השלמת קבלת הסכמות צדדים שלישיים להסכם וקבלת תעודת המיזוג מרשם החברות. כחלק מתמורת העסקה אמורה צים שיווק נקבע כי החברה תחלק חלק מסך התמורה כדיבידנד לבעלי המניות בטרם השלמת העסקה. ישיבת הדירקטוריון לצורך הדיון בדיבידנד נקבעה ליום רביעי הקרוב ובו ידונו החברים בחלוקת דיבידנד של 83.1 מיליון שקל. מועד תשלום הדיבידנד הצפוי הוא ה-7 בפברואר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה