ביז 199
צילום: יח"צ

'קפיטל מוטורס' נותנת פייט לבנקים: מציגה תוכנית מימון מלא של עד 100% לרכישת רכבים חדשים

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה אינטר יבוא רכב

חברת 'קפיטל מוטורס' בע"מ סוכנות רכבים בפריסה ארצית, מפתיעה עם תוכניות מימון לרכב שמצליחות לתת אלטרנטיבה להלוואות הבנקים ויבואניות הרכב. מסוכנות הרכבים נמסר: "אנו ממשיכים ללכת עפ"י החזון שלנו - לאפשר לכל אדם ליהנות מרכב חדש לפי צרכיו ובהתאם לתקציבו".

'קפיטל מוטורס' הצליחה למתג את עצמה בשנים האחרונות כסוכנות רכבים שמצליחה להפתיע אפילו את המתחרות הצעירות שקמו לאחריה. כעת, כמעט 16 שנים לאחר היווסדה אומרים בסוכנות כי הם מצליחים לספק אלטרנטיבה נוחה עבור לקוחות רבים המעוניינים בהלוואה לרכב חדש ויד שנייה, שאינם מעוניינים בהתחייבות מול הבנקים או תשלום חודשי בהחזר גבוה מול יבואני הרכב.

האופציה הזו הופכת למעשה את סוכנות הרכבים הוותיקה לכזו שמצליחה להיות מעודכנת במחירים התחרותיים בשוק ההלוואות לרכבים מצד אחד ומן הצד השני להנגיש לקהל לקוחותיה אפשרויות דיגיטליות חדשות ולהקל עליהם את תהליך הרכישה.

השם 'קפיטל מוטורס' תמיד מתקשר לרכבי יוקרה, האם זה חלק מהמיתוג שבנה אתכם?

"קודם כל חשוב להסביר שעיקר העבודה שלנו היא בתוכניות מימון לרכבים חדשים ורכבי יד שנייה לכולם. אנו פועלים עם כל יבואני הרכב בארץ ונותנים תוכניות מצוינות לכל סוגי הרכבים הקיימים. זה גם היתרון הגדול שלנו בהשוואה לסוכנויות רכב אחרות.

המיתוג שלנו כסוכנות רכבי יוקרה החל בגלל שחברתנו מחזיקה ברישיון מטעם משרד התחבורה לייבוא מקביל של רכבי יוקרה ומתמחה בעסקאות מימון לרכבים אלו. לשם כך קיימת חטיבת היוקרה של 'קפיטל מוטורס' בייבוא מקביל או אישי. בכך אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו לרכוש גם רכבים סטנדרטיים וגם רכבי יוקרה מכל הסוגים וכל הדגמים".

קיימות כיום חברות רכב רבות, מה היתרון שאתם מציעים לרוכשי רכב לעומתם?

"חברתנו עובדת עם כל גופי המימון הבנקאים ועם גופי מימון חוץ בנקאיים כמו חברת 'מימון ישיר', חברות כרטיסי אשראי וחברות פיננסיות אחרות. זה מאפשר לכל לקוח לקבל יותר אופציות וקבלת מחירים טובים ונמוכים יותר. בכך למעשה אנו פותחים דלת עבור קהל לקוחותינו ומאפשרים להם ליהנות מהצעות אטרקטיביות יותר בהשוואה לסוכנויות רכב אחרות שברובן מוגבלות עם מספר מצומצם של גופי מימון.

בנוסף, 'קפיטל מוטורס' עובדת עם כל יבואני הרכבים בארץ. חשוב להבין, זה לא דבר של מה בכך, חברות רכב רבות אחרות מרוויחות יותר כשהן עובדות רק עם יבואנים ספציפיים ומעדיפות לשווק רק אותם. אנו עובדים עם כולם והרווח של הלקוח הוא עצום, הוא יודע שאצלנו הוא יכול לקבל את הכל.

'קפיטל מוטורס' מתמחה במתן מימון לרכבים חדשים ורכבי יד שנייה עד 100% מימון. מה זה אומר למעשה? במקום שאדם ירכוש רכב מההון העצמי שלו ויצטרך להוציא ברוב המקרים מעל 100,000 שקל במזומן, אנו מאפשרים לו לבחור ברכב שבו הוא מעוניין אבל להוציא סכום כסף נמוך בפריסה חודשית. היתרון המשמעותי עבור הלקוח שהוא אינו מבזבז את ההון העצמי שלו ויכולת ההחזר החודשית שלו בנויה לפי יכולתו הכלכלית.

תוכניות המימון של 'קפיטל מוטורס' שקיימת מאז שנת 2004 פועלות ומתחדשות כל הזמן, יש לנו רזומה וניסיון עשיר בענף הרכב בארץ, אנו מכירים את כולם ודבר זה רק מהווה יתרון עבור קהל לקוחותינו שחוזרים אלינו וממשיכים לשדרג את הרכב בעסקאות חוזרות, זה רק מראה שיש להם ביטחון בגוף שמולו הם מבצעים את העסקה. קשה למצוא חברות רכב רבות עם ניסיון של קרוב ל- 16 שנה בענף הרכב".

לקבלת הצעת מימון אטרקטיבית לחץ כאן

כיום הבנקים מאפשרים הלוואות לרכישת רכב, במה אתם עדיפים על פניהם?

"אם נשווה את ההחזר החודשי שלנו מול הבנקים נמצא ברוב המקרים שאצלנו ההחזר החודשי נמוך יותר בגלל שאנו עובדים עם כל גופי המימון וזה מאפשר לנו למצוא את העסקאות הטובות והזולות ביותר. זה מהווה יתרון משמעותי עבור הלקוח בהחזר החודשי.

כל נושא ההלוואות מהבנקים מרגיז ומקומם לקוחות רבים, הבנק מסתכל על עצמו ורואה לקוחות עם הלוואות או עם משכנתאות ולא מעוניין לקחת על עצמו את הסיכון באי החזר הלוואה מצד הלקוח. אנו לא רואים זאת כך, הראיה שלנו היא שירותית ובאה לקראת הלקוח, המימון החוץ בנקאי שאנו מספקים לא פוגע באובליגו (יכולת ההחזר מול הבנק) של הלקוח. משום כך רכישת רכב בהחזר תשלומים חודשי נמוך היא דבר משמעותי עבור לקוחות רבים שלנו ואנו שמחים למצוא עבורם תוכנית החזר חודשית שמותאמת במיוחד עבורם.

כמובן שאנו גוף עסקי שצריך להרוויח אך יחד עם זאת כל הפעילות שלנו מול הלקוח באה לתת לו את מירב ההטבות שאנו מסוגלים לספק לו. לא לחינם חזון החברה הוא לאפשר לכל אדם ליהנות מרכב חדש לפי צרכיו ובהתאם לתקציבו ואנו רואים זאת כערך אמיתי שיש לפעול על פיו עם כל לקוח". 

כיום כל השוק עובר לדיגיטל, כיצד שינוי זה בא לידי ביטוי ב'קפיטל מוטורס'?

"אנו רואים את עצמנו כסוכנות הרכבים המובילה בישראל עם ניסיון עשיר בענף הרכב בארץ. בדיוק משום כך חשוב לנו להיות כל הזמן עם היד על הדופק, להתאים את עצמנו ולהיות ראשונים בכל שינוי או מגמה טכנולוגית חדשה.

חוץ ממחלקת שירות הלקוחות הענפה שלנו, כל המערכת כולה בנויה על כך. עיקר המעבר לדיגיטל נוצר מתוך ראיה שירותית נטו. חשוב לנו להנגיש לקהל לקוחותינו את כל נושא רכישת הרכב ולכן השקנו לצורך כך את אפליקציית 'קפיטל מוטורס' לרכישת רכב בעסקת 'טרייד-אין', על מנת להקל עליהם את תהליך הרכישה.

האפליקציה היא למעשה מערכת שיודעת לנהל עבור הלקוח את תהליך הרכישה, ניתן לקבל בה הצעת 'טרייד-אין', להעלות מסמכים למימון, לבצע בדיקה לת"ז של בעל הרכב ועוד. כל התהליך הוא פשוט, קל ומהיר. אין צורך אפילו להגיע ולקחת את הרכב, הוא יכול להגיע עם שליח עד לבית הלקוח.

האפליקציה היא רק דוגמה אחת מתוך מערך שלם שמותאם לשינויים שמתרחשים בענף הרכב בארץ ואנו גאים להיות סוכנות הרכבים המובילה בתחום. את האפליקציה ניתן להוריד בחנויות המקוונות ברשת האינטרנט".

כיום יבואני הרכב מציעים גם הם עסקאות מימון לרכב, זה רק הגיוני שדרכם ניתן להשיג עסקה טובה יותר...

"התפיסה הזו פשוט לא נכונה. בדרך לקבלת הרכב הלקוח צריך לעבור כמה שלבים בירוקרטיים עוד לפני החתימה ומסירת הרכב. ברכישת רכב מיבואן יש פחות גמישות בהשוואה לסוכנות רכבים. הצעת 'טרייד-אין' במחיר מחירון רכב חדש פחות 5% בלבד עם פריסת היתרה לתשלומים נוספים והמשך עם הרכב הישן היא דוגמה לגמישות שאנו מסוגלים לספק עבור לקוחותינו ברכישת רכב.

בנוסף לכך, קיימים יתרונות נוספים ל'קפיטל מוטורס'. יתרונות אלו נבנו אצלנו לאורך שנים, הן הרזומה שלנו מול הלקוחות שמכירים אותנו ויודעים שהם יכולים לסמוך עלינו. דבר שכזה יכול להיבנות רק בקשר ארוך טווח של שנים עם לקוחות שחוזרים אלינו לביצוע עסקאות חוזרות.

הסיבה לכך היא משום שאנו מתהדרים בשירות בסטנדרט אמריקאי ושמים דגש רב על שירותיות ויחס טוב ומכבד ללקוחות. חווית הרכישה חשובה לא פחות מאם הלקוח ישלם 50 שקל פחות יותר. לקוחות רוצים לצאת עם חיוך והרגשה שביצעו עסקה טובה עם מוסד ותיק, אמין וחזק ואת כל זה אנחנו מסוגלים לספק עבורם".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.