"בשוק ההון יש תיקונים בריאים שלא צריך להתרגש מהם. נהפוך הוא – זה הזמן לחזק את ההשקעה"
אלירן גל
שם: אלירן גל
תפקיד: סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי
מקום מגורים: אור יהודה
מצב משפחתי: נשוי + 2
השכלה אקדמית ומקצועית: מתכנן פנסיוני, מתכנן פרישה וניהול סיכונים
ניסיון תעסוקתי: מעל 10 שנים בתחום
הסוכן אלירן גל מספר לביזפורטל מה הלקוחות שואלים אותו הכי הרבה ואיזה תהליך הוא עובר איתם, ומודה על כל הדרך שעשה כי כך הגיע למקום שהוא נמצא בו היום.
צפו בראיון המלא:
- 12.שגית לוין 16/06/2025 18:56הגב לתגובה זובזכות העבודה עם אלירן הצלחנו לשפר משמעותית את מצבנו הפיננסי. הוא עזר לנו לבנות תקציב ריאלי לייעל את החיסכון שלנו ולתכנן לטווח ארוך עבור פרישה ומטרות חיים אחרות.אני ממליצה בחום הכוונה מקצועית ואמינה בניהול הפיננסים. העבודה איתו היא השקעה שבהחלט משתלמת.
- 11.ליאל תמיר 16/06/2025 18:55הגב לתגובה זומה שהרשים אותי במיוחד הוא1.היכולת של אלירן לפשט מושגים פיננסיים מורכבים ולהסביר אותם בצורה ברורה ומובנת.2.הגישה ההוליסטית שלו לתכנון פיננסי המתחשבת לא רק במספרים אלא גם ביעדים האישיים והמשפחתיים שלנו.3.המסירות והזמינות שלו תמיד מוכן לענות על שאלות ולספק הבהרות נוספות.4.היכולת שלו להתאים את התוכנית הפיננסית לשינויים בחיינו ובשוק.
- 10.דב גוטמן 31/03/2025 10:01הגב לתגובה זוברצוני להמליץ בחום על שירותיהם של סוכנות לויאלי מתכננים פיננסים מעולים.הוכיחו את עצמם כמקצוענים מהשורה הראשונה בתחום התכנון הפיננסי. הידע הנרחב שלהם בשילוב עם הגישה המעשית והאישית הפכו את חווית העבודה איתה למועילה ונעימה כאחד.
- 9.יהונתן בן דור 25/11/2024 23:04הגב לתגובה זואלירן חסך לי קרוב ל-300,000 במס ע"י תכנון פרישה הוליסטי, כל המשפחה שלי נמצאים אצלו ואני אמליץ עליו לכל אדם, הידע והמקצועיות שלו הם מעבר לכל דימיון
- 8.תום פלדמן 02/11/2024 13:56הגב לתגובה זוברגע שיש אדם מקצועי ומנוסה שמלווה פיננסית אנשים שלא מתמחים בתחום זה יכול למנוע טעויות ולעזור לקבל החלטות מושכלות שיעזרו לשפר את העתיד הכלכלי בצורה משמעותית ואני מדבר עם ניסיון בכמה מקרים מול אלירן שבזכותו אני מקדם את המטרות והיעדים שהצבתי לעצמי, תודה !
- 7.דוד 18/09/2024 19:36הגב לתגובה זוסוכן ביטוח חסך לי לא רק כסף, אלא גם הרבה כאבי ראש ודאגות. זו תזכורת לכך שלפעמים, הידע והניסיון של מומחה יכולים לעשות את כל ההבדל
- 6.ליאל 19/08/2024 20:18הגב לתגובה זורק סוכן ביטוח !!! יחס אישי וזמינות חשובים לי מאוד משום שאני מצפה שיהיה מי שיוכל לעזור לי כשאצטרך ויתן מענה, בגלל זה אני לא עובדת עם כל המוקדנים של החברות, אך ורק סוכן בליווי אישי.
- 5.מאיר 19/08/2024 20:17הגב לתגובה זואלירן הוא היועץ פנסיוני שלי יותר מ-10 שנים והוא גם הוציא אותי לפנסיה לאחר שהציג לי את כל האפשרויות הקיימות מטפל לי בכל הכספים וההשקעות, אמין ועובד עם כל החברות
- 4.טליה 11/08/2024 21:38הגב לתגובה זויחס אישי וזמינות חשובים לי מאוד משום שאני מצפה שיהיה מי שיוכל לעזור לי כשאצטרך ויתן מענה, בגלל זה אני לא עובדת עם כל המוקדנים של החברות שהיו מעבירים אותי מאחד לשני ולא נותנים מענה איכותי .. מאז שיש לי סוכן ביטוח אני מבינה כמה זה חשוב
- 3.אביעד 07/08/2024 20:05הגב לתגובה זוסוכן ביטוח מעודכן בכל השינויים בתחום הביטוח, מה שמאפשר לו להציע מוצרים ושירותים עדכניים ולהתריע בפני הלקוח על שינויים חשובים שיכולים להשפיע עליו
- 2.סוכני ביטוח 17/06/2024 10:02הגב לתגובה זואני עובד עם סוכן כבר 6 שנים וקבלתי המלצות טובות,חסכתי לא מעט כסף בדמי ניהול וכו. כמו כל תחום , גם פה צריך לדעת לבחור סוכן שהוא מקצוען ואז להנות משירות איכותי. דווקא הדור החדש של הסוכנים (מנסיוני) מראים שאפשר אחרת ויש להם כלים מעולים לטובת חסכון פנסיוני וביטוח בריאות. הגעתי לסוכן שלי דרך המלצה וזו לדעתי הטכניקה הנכונה לאיתור איש מקצוע שקיבל המלצות מחברים/מכרים. בהצלחה לכולם .
- 1.החיים 07/06/2024 14:54הגב לתגובה זומטרתו היחידה לגבות עמלות למינהם נכתב עלידי אדם עמיד שלא נעזר בסוכנים, יועצי מס ויועצי שוק ההון מנהל הכל לב....בלי שיקולים זרים (ובלי לשלם עמלות למינהם לכן מגוון ה"מומחים")
- חחח אמין - אי אפשר בלי סוכן ברוב המקרים (ל"ת)יועץ פרישה 10/06/2024 22:48הגב לתגובה זו
- ציקו 09/06/2024 00:07הגב לתגובה זולא בטוח שאתה תהיה בראש מעיניו, תשקיעו לבד אחרי שלמדתי , בחיים לא דרך הבנק , סוכן יקח לכם עמלות שאתם יכולים לחסוך

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח
בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים
מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.
רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה, פשוט לא הייתה שם.
פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.
"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"
העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".
- איך הרכב החשמלי משנה את עולם ביטוח הרכב בישראל?
- משרד האוצר פרסם את מכרז ביטוח הרכב הגדול בישראל לשנת 2026: כ-400 מיליון שקל בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".
ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".