דולצה וגבאנה שילוט חוצות נור
צילום: גולשים

שלט פרסומת עם בחורה בבגד ים הוצת והושחת בהרצליה

האם חרדים פגעו בפרסומת לדולצ'ה וגבאנה וגרמו לנזק למבנה השלט? חברת נור הגישה תלונה במשטרה, בעיריית הרצליה אומרים כי זהו מקרה האלימות הראשון כלפי שלטים בעיר
אלכסנדר כץ | (6)

שלט נור מסוג טוטם הוצת לפנות בוקר (יום ב') בכניסה להרצליה מכיוון רעננה, ונגרם לו נזק של עשרות אלפי שקלים. חברת נור, בעלת השלט, הגישה תלונה במשטרה על ההצתה, ואומדת בשעות אלה את הנזק שנגרם לשלט.

 

על השלט שגובהו כ-10 מטרים, התנוססה פרסומת למותג דולצ'ה וגבאנה בו הופיעו אישה בביקיני וגבר עם בגד ים. הערכה בקרב גורמים היא שלהצתת השלט אחראים גורמים קיצוניים בקרב המגזר החרדי.

שלט הטוטם לאחר שהוצת

דורית בסמן-קובל, דוברת עיריית הרצליה, אומרת כי בכל שנותיה בעירייה, זו מדובר בפעם הראשונה בה ישנה התנכלות לשלט חוצות והשחתה שלו: "קורה שאזרחים פונים דרך פניות הציבור או המוקד העירוני על פגיעה לתחושתם ברגשותיהם, אבל כעיקרון כעירייה אנו לא מתערבים בתכנים של המפרסמים, כל עוד אין פרסום שמהווה פגיעה ברגשות. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שבתחומי העיר פוגעים בשלט פרסום. אנחנו מגנים כל ביטוי של אלימות ופגיעה ברכוש, בשטח ציבורי. גם אם הפרסום פוגע במישהו, יש דרכי שיח אחרות מאשר לנקוט באלימות".

 

עבור חברת נור, המתמחה בשילוט חוצות, זו הפעם השנייה ששלט טוטם מוצת בשבוע האחרון. הראשון היה למתחם SOHO באזור התעשייה פולג, והוא הוצת בצומת פולג במסגרת הפגנות בני הקהילה האתיופית. במקרה ההוא מדובר בשלט גבוה במיוחד של 23 מטרים, ששטח הקיר בו עומד על 350 מ"ר.

 

חברת נור מאשרת ששלט שלה הוצת, ובחברה מצרים על הדרך שהדברים נעשים.

מחברת קראט, משרד הפרסום של דולצ'ה וגבאנה, נמסר: "הפעלנו שיקול דעת במיקומים של הקמפיין מתוך התחשבות ברגשות של האוכלוסיות השונות. לא העלינו על הדעת שהרצליה לא ניתן לעלות קמפיין עם בחור ובחורה. אנחנו מצפים מרשויות החוק לפעול בהתאם ולהביא לדין את מי שגרם לכך". 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בושה וחרפה מדינת הלכה הפכנו לאיראן (ל"ת)
    המשטרה לא עושה כלום 09/07/2019 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מאד מבאס. אפשר לחשוב מה כבר פורסם בשלט...מדינת הלכה (ל"ת)
    אחד מפה 08/07/2019 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהמות אדם, הגיע הזמן שהמשטרה תטפל ביד קשה, ביזיון (ל"ת)
    SUSU 08/07/2019 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תרבות הזנות השמאלנית - בית זונות. (ל"ת)
    זנות שמאלנית 08/07/2019 11:38
    הגב לתגובה זו
  • סמואל 09/07/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
    כמה מטומטם אפשר להיות ?
  • 1.
    אלכסנדר 08/07/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
    שלט שני של נור בתוך פחות משבוע למה לאתיופים להצית שלט של SOHO? למה לחרדים להצית שלט בהרצליה? מרגיש יותר כמו סכסוך עבריינים מאשר הצתה כנגד פרסומת חושפנית
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.