דולצה וגבאנה שילוט חוצות נור
צילום: גולשים

שלט פרסומת עם בחורה בבגד ים הוצת והושחת בהרצליה

האם חרדים פגעו בפרסומת לדולצ'ה וגבאנה וגרמו לנזק למבנה השלט? חברת נור הגישה תלונה במשטרה, בעיריית הרצליה אומרים כי זהו מקרה האלימות הראשון כלפי שלטים בעיר
אלכסנדר כץ | (6)

שלט נור מסוג טוטם הוצת לפנות בוקר (יום ב') בכניסה להרצליה מכיוון רעננה, ונגרם לו נזק של עשרות אלפי שקלים. חברת נור, בעלת השלט, הגישה תלונה במשטרה על ההצתה, ואומדת בשעות אלה את הנזק שנגרם לשלט.

 

על השלט שגובהו כ-10 מטרים, התנוססה פרסומת למותג דולצ'ה וגבאנה בו הופיעו אישה בביקיני וגבר עם בגד ים. הערכה בקרב גורמים היא שלהצתת השלט אחראים גורמים קיצוניים בקרב המגזר החרדי.

שלט הטוטם לאחר שהוצת

דורית בסמן-קובל, דוברת עיריית הרצליה, אומרת כי בכל שנותיה בעירייה, זו מדובר בפעם הראשונה בה ישנה התנכלות לשלט חוצות והשחתה שלו: "קורה שאזרחים פונים דרך פניות הציבור או המוקד העירוני על פגיעה לתחושתם ברגשותיהם, אבל כעיקרון כעירייה אנו לא מתערבים בתכנים של המפרסמים, כל עוד אין פרסום שמהווה פגיעה ברגשות. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שבתחומי העיר פוגעים בשלט פרסום. אנחנו מגנים כל ביטוי של אלימות ופגיעה ברכוש, בשטח ציבורי. גם אם הפרסום פוגע במישהו, יש דרכי שיח אחרות מאשר לנקוט באלימות".

 

עבור חברת נור, המתמחה בשילוט חוצות, זו הפעם השנייה ששלט טוטם מוצת בשבוע האחרון. הראשון היה למתחם SOHO באזור התעשייה פולג, והוא הוצת בצומת פולג במסגרת הפגנות בני הקהילה האתיופית. במקרה ההוא מדובר בשלט גבוה במיוחד של 23 מטרים, ששטח הקיר בו עומד על 350 מ"ר.

 

חברת נור מאשרת ששלט שלה הוצת, ובחברה מצרים על הדרך שהדברים נעשים.

מחברת קראט, משרד הפרסום של דולצ'ה וגבאנה, נמסר: "הפעלנו שיקול דעת במיקומים של הקמפיין מתוך התחשבות ברגשות של האוכלוסיות השונות. לא העלינו על הדעת שהרצליה לא ניתן לעלות קמפיין עם בחור ובחורה. אנחנו מצפים מרשויות החוק לפעול בהתאם ולהביא לדין את מי שגרם לכך". 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    בושה וחרפה מדינת הלכה הפכנו לאיראן (ל"ת)
    המשטרה לא עושה כלום 09/07/2019 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מאד מבאס. אפשר לחשוב מה כבר פורסם בשלט...מדינת הלכה (ל"ת)
    אחד מפה 08/07/2019 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהמות אדם, הגיע הזמן שהמשטרה תטפל ביד קשה, ביזיון (ל"ת)
    SUSU 08/07/2019 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תרבות הזנות השמאלנית - בית זונות. (ל"ת)
    זנות שמאלנית 08/07/2019 11:38
    הגב לתגובה זו
  • סמואל 09/07/2019 14:24
    הגב לתגובה זו
    כמה מטומטם אפשר להיות ?
  • 1.
    אלכסנדר 08/07/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
    שלט שני של נור בתוך פחות משבוע למה לאתיופים להצית שלט של SOHO? למה לחרדים להצית שלט בהרצליה? מרגיש יותר כמו סכסוך עבריינים מאשר הצתה כנגד פרסומת חושפנית
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״