שלטון הצללים, HOT חן אמסלם אביב אלוש תום אבני הוט טלוויזיה סדרה
צילום: אוהד רומנו

באמצע העונה הראשונה: מגעים לעונה נוספת ל'שלטון הצללים'

פרסום ראשון: סדרת הדרמה הפוליטית שאחד מכותביה הוא יועץ התקשורת משה קלוגהפט, הניבה בחודש כבר יותר מ-3 מיליון צפיות. ב-HOT רוצים עונה נוספת
אלכסנדר כץ | (5)

בדיוק באמצע העונה הראשונה של שלטון הצללים, ונראה כי גוברים הסיכויים לעונה נוספת. לאייס נודע כי HOT נמצאת במגעים לפיתוחה של עונה שנייה של דרמת המתח הפוליטית, בה מככבים אביב אלוש, חן אמסלם, תום אבני, עומר גולדמן ונועה קירל.

 

הסדרה יצרו חיים אביחיל, רז יובן ורם לנדס, שגם מפיק אותה באמצעות החברה שלו קודה תקשורת. תסריטאי הסדרה הם אביחיל, יובן ומשה קלוגהפט, מי שנחשב לבכיר היועצים הפוליטיים של הימין הפוליטי.

 

עד כה שודרו 22 פרקים מתוך 47. בתוך חודש צברה הסדרה יותר מ-3 מיליון הזמנות ב-HOT VOD, מה שמציב אותה כאחת הסדרות המבוקשות ביותר בהיסטוריה של ה-VOD של החברה.

 

'שלטון הצללים' מצגיה את מאחורי הקלעים של הכנסת, ועוסקת לא בהכרח בפוליטיקאים עצמם, כמו ביועצים שלהם, דוגמת קלוגהפט עצמו, שבמשך שנים ייעץ לנפתלי בנט והבית היהודי. הדמות אותה מגלם אלוש, "דודי גרציאנו", עשוי לחשוף פרשיה שמאיימת על עתיד המדינה. הסדרה נותנת הצצה לתוך הכנסת והחיים הפוליטיים, ועוסקת לא רק בשערוריות הגדולות, אלא בכנסת כמקום עבודה: קיזוזים, קטנוניות, פיליבסטרים ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אור ויצמן 21/09/2018 17:25
    הגב לתגובה זו
    סדרה בת זונה אחת הסדרות אני התאהבתי בסדרה הזאת ובשחקנית חן אמסלם היא מדהימה שחקנית מוכשרת. כולם מוכשרים
  • 3.
    יש 50 פרקים (ל"ת)
    אני 30/06/2018 22:38
    הגב לתגובה זו
  • 47 פרקים (ל"ת)
    ישראל 18/07/2018 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סמדר 07/06/2018 07:58
    הגב לתגובה זו
    ממתי זה אייטם חדשותי? סדרה גרועה ולא יעזור לדחוף אותה
  • 1.
    אין לי (ל"ת)
    שלי 06/06/2018 19:16
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.