קרן קיימת לישראל
צילום: Getty images Israel

קק"ל מחפשת מנהל מערך הסברה - בשכר מנכ"ל

במקביל להתפטרות המנכ"ל מאיר שפיגלר ומינוי אלכס חפץ למחליפו. קק"ל יצאה במכרז לאיתור מנהל מערך הסברה בחוזה צמוד לשכר מנכ"ל
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה קק"ל

חברת קרן קיימת לישראל - קק"ל - יצאה במכרז לאיתור מנהל מערך הסברה שיהיה אחראי על הגברת המודעות לפעילותה והעברת מסרים תקשורתיים לקהלי היעד, כך על פי אתר יפעת מכרזים. על פי מסמכי המכרז, המשרה תהיה בחוזה וצמודה לשכר מנכ"ל ו/או על בסיס הסכמי עבודה בקק"ל.

המנהל הנבחר יהיה אחראי לניהול והפעלת כלל עובדי המערך ובכללם: הדוברות, ההסברה, הפרסום והתקשורת, כמו גם ייצוג קק"ל בפני פורומים וגורמים תקשורתיים חיצוניים בארץ ובחו"ל. הממונה הישיר מעל למנהל מערך ההסברה יהיו מנכ"ל החברה/יו"ר הדירקטוריון/הנהלת קק"ל. 

בין תנאי הסף הנדרשים לתפקיד: תואר ראשון בתקשורת, משפטים, מדעי החברה, מדעי הרוח או ניהול, ממוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג, כאשר תואר שני באחד מהתחומים הללו יהווה יתרון. בנוסף נדרש ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 7 שנים בניהול פעילות תקשורתית ו/או הסברתית או בייעוץ תקשורת בארגונים בעלי היקף פעילות משמעותי ו/או בגופים ציבוריים כגון משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, רשויות ממשלתיות וכו'. בנוסף נדרש ניסיון ניהולי מוכח של לפחות שנתיים בניהול צוות עובדים בתחומי התקשורת ו/או ההסברה. 

חלופה נוספת שמציעה קק"ל כתנאי סף, היא למועמד שהינו בעל תואר אקדמי שאינו נמנה על אלה המנויים בסעיף א', או מי שאינו בעל תואר אקדמי, ובלבד שהוא עומד בתנאים אלו: בעל ניסיון מקצועי מוכח של לפחות 12 שנים וניסיון ניהולי מוכח של לפחות 4 שנים.

כזכור, לפני כ-3 חודשים זכה משרד הפרסום ראובני פרידן ipg בתקציב הפרסום של קק"ל בתום מכרז שבו התמודדו גם אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי ויהושע TBWA. מכרז הפרסום של קק"ל לווה בעיכובים רבים לאחר שהחברה דרשה מהמתמודדים להגיש הצעה מסחרית חדשה, בהליך של Best & Final שלאחריו תתקבל  החלטה סופית. לאחר מכן, ההחלטה הרשמית על הזוכה הושהתה לאחר שציוץ עבר של אודי פרידן כנגד החברה ומנהליה נחשף וכמעט הוביל לפסילת המשרד לאחר שכבר הוחלט כי זכה בתקציב. על רקע אירוע זה גם נפתחה חזית בין פרידן לעיתונאי רביב דרוקר לאחר שזה פרסם בטוויטר כי קק"ל פסלה את זכיית המשרד בעקבות הציוץ של פרידן. 

לפני כחודש התפטר מתפקידו מנכ"ל קק"ל מאיר שפיגלר, לאחר שכיהן בתפקיד למשך 3 שנים. ב-1 בינואר 2017 ייכנס אלכס חפץ לתפקיד המנכ"ל במקום שפיגלר הפורש. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עובד קקל 21/12/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    מושחת כל מקום שבא השאיר גרעוןנואדמה חרוכה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.