פרסום ראשון

עוד סימן למצב ברשות השידור: רכבי העובדים לא יבוטחו במסגרת המכרז לשירות הציבורי

3 חברות שזכו במכרז החשכ"ל וביטחו עד כה את הרכבים, לא יעשו זאת ב-2016. הראל, שלא נכללת ברשימת החברות, הודיע כי תבטח אותם בתנאים זהים לעובדי השירות הציבורי
אלכסנדר כץ | (1)
נושאים בכתבה הראל רשות השידור

המצב ברשות השידור הולך ומדרדר. לאייס נודע כי 3 חברות ביטוח - ביטוח ישיר, שרביט ואיילון - שביטחו עד כה את רכביהם של עובדי הרשות, לא ימשיכו לעשות זאת, לאחר שהחשכ"ל (החשב הכללי של משרד האוצר), החליט להוציא את הרשות מרשימת הגופים שיזכו להטבה זו.

3 החברות הללו זכו במכרז החשכ"ל שיוצא מדי שנה, להעניק שירותי ביטוח לעובדים בשירות הציבורי בתנאים מטיבים. עובדי הרשות היו זוכים לביטוח מקיץ וחובה שהיו משולמים על ידי הרשות כחלק מתנאי העסקה.

 

על פי חוק הרשות אמורה להיסגר בסוף חודש מארס 2016 ובמקומה צפוי לקום תאגיד שידור ציבורי חדש שהוא ישות משפטית אחרת מזו של רשות השידור. בתחילה טענו גורמים ברשות השידור כי בשל מצבה הבעייתי, החברות הודיעו לרשות כי הן מסרבות להמשיך לבטח קבוצתית את רכבי העובדים, ואולם כעת עולה כי המדינה היא זו שאחראית לכך.

 

עובדי הרשות קיבלו בימים האחרונים מייל במסגרתו נמסר להם כי יוכלו לבטח את רכביהם באמצעות הראל ביטוח, בתנאים זהים לאלה של מכרז החשכ"ל, אולם ההתקשרות תהיה ישירות מול החברה ללא תיווך הרשות. נציגי חברת הביטוח שאינה נמצאת כאמור ברשימת הספקים של החשכ"ל, יגיעו לרשות ויפגשו ישירות עם עובדים.

 

מהראל ביטוח נמסר: "לא נגיב". מרשות השידור נמסר: "מכרז החשב הכללי חל על עובדי המדינה ואינו חל על עובדי רשות השידור. יחד עם זאת, עובדי הרשות נהנים מאותם התנאים להם זכאים עובדי המדינה בביטוח הרכב במסגרת הסדר הייחודי להם".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שמעון 12/12/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    הראל מבטחת את עובדי הרשות מזה שנים. מה זה קשור למצב ברשות השידור????? המצב בעייתי בעיקר בגלל ״עיתונאים״ כמוך..... אלכסנדר כץ על תחקיר שמעת?????.....
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.