עוד סימן למצב ברשות השידור: רכבי העובדים לא יבוטחו במסגרת המכרז לשירות הציבורי
המצב ברשות השידור הולך ומדרדר. לאייס נודע כי 3 חברות ביטוח - ביטוח ישיר, שרביט ואיילון - שביטחו עד כה את רכביהם של עובדי הרשות, לא ימשיכו לעשות זאת, לאחר שהחשכ"ל (החשב הכללי של משרד האוצר), החליט להוציא את הרשות מרשימת הגופים שיזכו להטבה זו.
3 החברות הללו זכו במכרז החשכ"ל שיוצא מדי שנה, להעניק שירותי ביטוח לעובדים בשירות הציבורי בתנאים מטיבים. עובדי הרשות היו זוכים לביטוח מקיץ וחובה שהיו משולמים על ידי הרשות כחלק מתנאי העסקה.
על פי חוק הרשות אמורה להיסגר בסוף חודש מארס 2016 ובמקומה צפוי לקום תאגיד שידור ציבורי חדש שהוא ישות משפטית אחרת מזו של רשות השידור. בתחילה טענו גורמים ברשות השידור כי בשל מצבה הבעייתי, החברות הודיעו לרשות כי הן מסרבות להמשיך לבטח קבוצתית את רכבי העובדים, ואולם כעת עולה כי המדינה היא זו שאחראית לכך.
עובדי הרשות קיבלו בימים האחרונים מייל במסגרתו נמסר להם כי יוכלו לבטח את רכביהם באמצעות הראל ביטוח, בתנאים זהים לאלה של מכרז החשכ"ל, אולם ההתקשרות תהיה ישירות מול החברה ללא תיווך הרשות. נציגי חברת הביטוח שאינה נמצאת כאמור ברשימת הספקים של החשכ"ל, יגיעו לרשות ויפגשו ישירות עם עובדים.
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מהראל ביטוח נמסר: "לא נגיב". מרשות השידור נמסר: "מכרז החשב הכללי חל על עובדי המדינה ואינו חל על עובדי רשות השידור. יחד עם זאת, עובדי הרשות נהנים מאותם התנאים להם זכאים עובדי המדינה בביטוח הרכב במסגרת הסדר הייחודי להם".
- 1.שמעון 12/12/2015 12:28הגב לתגובה זוהראל מבטחת את עובדי הרשות מזה שנים. מה זה קשור למצב ברשות השידור????? המצב בעייתי בעיקר בגלל ״עיתונאים״ כמוך..... אלכסנדר כץ על תחקיר שמעת?????.....
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
