D.TALES
צילום: צילום מסך

הכרה בינ"ל למהלך D.TALES לסלקום: נבחר לטוב באינטראקטיב ב-Best ads

מהלך הדיגיטל החדשני של D.TALES במסגרת השקת דור ה-4 בסלולר אפשר לגולשי ynet לקרוא את התכנים בקצב מהיר בהרבה באמצעות תוסף חכם
משה בנימין | (5)
קמפיין "כפתור המהירות של סלקום" (The Speed Reading Banner) שהיה חלק מהחזית התקשורתית הדיגיטלית בהשקת דור 4 בסלולר (לצד מהלך של ה-HOOLIGANS) זכה להכרה בינלאומית ונבחר לטוב ביותר באינטראקטיב לשבוע האחרון על ידי אתר הפרסום BEST ADS ON TV. בסוכנות הפרסום חברו לאתר ynet (וכך גם במובייל) למשך חודש שבו צורפו לכתבות באתר באנר שמזמין את הגולשים לקרוא את התוכן בדרך מהירה יותר. באתר הוטמע תוסף שהציג את הטקסט בכתבה בפורמט של מילה אחר מילה, בקצב שהוא פי 3 ממהירות הקריאה הממוצעת. ב-D.TALES מסבירים: "האינסייט היה שרוב האנשים לא קוראים הרבה מעבר לכותרת באינטרנט, בגלל שהם לא מסוגלים לקרוא מהר מספיק והם מאבדים סבלנות. המחשבה מאחורי המהלך היתה שדור 4.5 מהיר פי 3 מדור 3, אז למה שלא ניתן לאנשים לחוות את המהירות במקום סתם לצעוק עליהם שזה יותר מהר".

The Speed Reading Banner from Daniel Barak on Vimeo.

קרדיטים: מנכ"ל: נדב סעדיה. מנהל קריאייטיב ראשי: איתי נגלר. מנהל קריאייטיב: דניאל ברק. ניהול לקוח: מרינה טאליאס. עיצוב: NORBERT סטודיו. מפתחי WEB: גיא שלידר, פלג שלידר

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    סעדיה מנכ"ל? (ל"ת)
    אביטל 02/10/2014 07:35
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איתמר 01/10/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    בזכות הדבר הזה הצלחתי לקרוא את הטור יחסים שלהם סופסוף
  • 3.
    ההוא משם 01/10/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    מעניין כמה אנשים קראו עם זה.
  • 2.
    אחלה בחלה (ל"ת)
    דור 01/10/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארז 01/10/2014 11:14
    הגב לתגובה זו
    שאפו לשדים הדיגיטליים של D-TALES