לאחר שנתיים וחצי: מנכ"ל 'גרין מדיה דיגיטל' אביעד רווה מסיים את תפקידו
אביעד רווה, מנכ"ל חברת המדיה גרין מדיה דיגיטל מקבוצת פישמן/GIN, מסיים את תפקידו - כך נודע לאייס.
רווה (31) שימש בתפקיד בשנתיים וחצי האחרונות. בסך הכל הוא נמצא בענף המדיה כ-8 שנים, בהם הפך לדמות מוכרת למדי בתחום. במשך 5 שנים עבד גם ב-ynet כשבתפקידו האחרון באתר הקים וניהל רשת פרסום מבוססת תוצאות (פרפורמנס).
גרין מדיה עוסקת בייעוץ, תכנון, רכש מדיה וניהול קמפיינים, תוך ניתוח נתונים וביצוע אופטימיזציה במדיה הדיגיטלית. בחברה פועלת גם מחלקת פרפורמנס, גוגל ו-RTB - Real Time Bidding וכן תוכן וקמפיינים ברשתות חברתיות עם דגש על פייסבוק.
אביעד רווה אמר לאייס: "לאחר 8 שנים של עבודה אינטנסיבית וללא הפסקה, מתוכן כשנתיים וחצי בגרין מדיה, אני עוזב את תפקידי בחברה על מנת לנוח, לצבור כוחות חדשים, ולשקול הלאה את צעדיי בתחום ובמקביל לקדם מספר פרויקטים אישיים ומרגשים שעד כה לא הייתי פנוי עבורם. אני מודה לאנשים היקרים בגרין מדיה, קבוצת פישמן, והשותפים החדשים בקבוצת GIN, על הדרך הארוכה שהלכנו ביחד, וכן לכל הלקוחות והספקים עמם עבדתי והיוו שותפים אמתיים לדרך מבורכת ומוצלחת בצורה בלתי רגילה".
- 4.ברט 07/09/2014 17:31הגב לתגובה זוחוץ מלהוציא נוזלטרים חודשיים מעפנים ?
- 3.אחד האנשים המבריקים בתעשייה! (ל"ת)חסוי 04/09/2014 21:39הגב לתגובה זו
- 2.נו באמת 04/09/2014 21:06הגב לתגובה זועוד משרד כזה ועוד מנכ"ל כזה ואלהים יעזור לכולנו . כבר חודשיים שומעים שמועות שמישהו ממאקו מחליף אותו .
- 1.הבן אדם תותח!! (ל"ת)שי 04/09/2014 18:19הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
