נושאת עיניים לתפקיד הבא: עידית צ'רנוביץ' התפטרה מהרשות השנייה

סמנכ"לית הרדיו ברשות מתמודדת במסגרת ועדת איתור, לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. האם פרישתה קשורה להתקררות ביחסים עם המנכ"ל באב"ד?
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה הרשות השנייה

סמנכ"לית הרדיו ברשות השנייה, עידית צ'רנוביץ', הודיעה למנכ"ל הרשות שי באב"ד על החלטה לעזוב את תפקידה. בכך חותמת צ'רנוביץ' 7 שנים ברשות השנייה, לא כולל שנת חל"ת בה עבדה בלשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

צ'רנוביץ' (40) אחראית על תחום הרדיו ב-3 השנים האחרונות כסמנכ"לית, ועוד לפני כן כראש אגף רדיו ברשות השנייה. בין היתר היא אחראית על המכרזים לתחנות הרדיו האזוריות, ועל פעילותן הרגולטורית של 16 התחנות.

כעת נושאת צ'רנוביץ' את עיניה לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, לו הוקמה לאחרונה ועדת איתור בהוראתו של שר התקשורת גלעד ארדן.

לדברי גורמים המכירים את הפרטים, בתחילה היחסים בין המנכ"ל הנכנס באב"ד לבין צ'רנוביץ' היו טובים מאד, אולם התקררו כאשר צ'רנוביץ' הודיעה לו על כך שהיא מתכוונת להתמודד לתפקיד יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. "מההתחלה גיבש באב"ד צוות של כמה בכירים שהפכו לאנשי אמונו, ובהם הייתה גם עידית", סיפר הגורם. "כנראה שהוא נעלב מזה שהיא פורשת".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דני 13/01/2014 18:40
    הגב לתגובה זו
    והרמה אולי תעלה-
  • 3.
    הבדחן 31/12/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    על זה נאמר חחחחחחחחח
  • 2.
    מזגן 31/12/2013 21:05
    הגב לתגובה זו
    אף פעם לא החו שם...
  • 1.
    עולב 31/12/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    תבדקו טוב טוב אם לא הופרשה ולא אם פרשה...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.