21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירת שנה בת"א: המעו"ף איבד היום 0.55% והשלים נפילה שנתית של כ-4%

שימו לב - טבלת 10 המניות בת"א שרשמו השנה את העליות החדות ביותר, מי זינקה 145%?
 |  35
אחוזת בית
Share
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשנת 2016 בירידות שערים כאשר המעו"ף משיל 0.55% ומדד ת"א 75 מאבד 0.35%. באופן כמעט סימבולי, מניית טבע חתמה את השנה בירידה של 1.5% ופריגו רשמה ירידה דומה. 


בסיכום שנתי מדד המעו"ף איבד כ-4% ואילו מדד ת"א 75 רשם עלייה של 17%. הגדיל לעשות מדד היתר-50 שזינק 25%. למניות שהעיבו על המעו"ף - לחץ כאן 

מחזור המסחר היום הסתכם ב-1.7 מיליארד שקלים (כולל 555 מיליון שקל בפקיעה). נציין כי מחזור המסחר הממוצע בת"א בשנת 2016 רשם ירידה של 13% לעומת שנה שעברה ועמד על 1.26 מיליארד שקלים בלבד (כולל תעודות הסל). אמש בוול סטריט נרשמו ירידות שהיו החדות מאז ה-11 באוקטובר. ה-S&P500 איבד 0.85% כאשר מחזור המסחר בוול סטריט היה נמוך בכ-40% מהממוצע (עניין כמעט רגיל בימים שבין הקריסמס לערב השנה החדשה. הבוקר באסיה הניקיי צולל 1.3%. פער הארביטראז' המשוקלל של המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 0.6%. טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.5%, פריגו עם פער שלילי של 1.7% ואופקו עם פער שלילי של 2.5%. לרשימת  הפערים המלאה במניות הדואליות - לחץ כאן 

10 המניות מתוך 'ת"א מאגר' (כלומר המניות שעומדות בקריטריונים לצורך היכללות במדדים) שרשמו השנה את העליות החדות ביותר השנה, 2 מהן בשיא של 12 חודשים, כלומר במומנטום חזק: ברימאג (-4.36%) ברימאג 1,426 -4.36% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ברימאג בסיס:1,491 פתיחה:1,491 גבוה:1,491 נמוך:1,404 תמורה:69,058 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו סודהסטרים (-2.46%) סודהסטרים 21,450 -2.46% 17:24 19/10/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סודהסטרים בסיס:21,990 פתיחה:21,400 גבוה:21,500 נמוך:21,240 תמורה:8,669,603 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות



בראיון ל-BizportalTV, התייחס זיו פניני מ-IBI למצב הבורסה כיום, להשלכות הבעייתיות הצפויות מרפורמת המדדים, וגם לרמת הסיכון בשווקים לקראת 2017:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 uubhr 30/12/2016 10:45 yyujkk (ל"ת)
15 שושי 29/12/2016 20:40 תודה על עוד שנה מוצלחת
ניפגש גם בשנה הבאה.
14 המלש 29/12/2016 17:46 פקיעת מעוף
מדוע לא מפרסמים את פקיעת מדד המעוף. יש הרבה אנשים שקונים או מוכרים פוזיציות ורוצים לדעת תוך כדי יום המסחר מה המדד הראה. או לפחות בסוף המסחר בבורסה
13 לקובי 29/12/2016 15:59 אתה חסר......
אל תשים לב לאנשים מקנאים בך...תמשיך להמליץ בלי חשבון
12 2017 29/12/2016 15:49 השנה של ליויתן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
מברוק 29/12/2016 17:33 אמן
גם אני מאמין ??
11 מניות לשנת 2017 29/12/2016 15:22 רדהיל כיטוב ובונוס לא לאחר את הרכבת (ל"ת)
10 רז 29/12/2016 14:19 חלל על תמיכה (ל"ת)
9 ביביהו 29/12/2016 13:33 לקחת פוטים
אולי אתפטר ביום א או ב או ג או לא יודע מתי
8 כיטוב 29/12/2016 11:28 היינו אמורים לקבל הודעה עד סוף שנה על מיסחור
מה אומרים יכול להיות שיגיע היום בסוף יום ויהיה חגיגה בנסדק לקראת סוף שנה.???
אביב 29/12/2016 13:01 יש עוד יומיים של מסחר בנסד"ק
ביום ראשון נפתח את השנה בחגיגה למחזיקים! הסבלנות תשתלם. תתאר לך לקום בראשון בבוקר עם 1000% זו פתיחת שנה חלומית.
כיטוב 29/12/2016 12:38 קרוב מתמיד
המניה הלוהטת של השנה הקרובה בכל רגע נתון החברה יוצאת עם הודעה של המרת כמות עצומה של אגחים למניות ואז השמיים הם הגבול לפי כל הפרמטרים המניה לפני טיסה מטורפת בהצלחה לכווווולם
7 רדהיל 29/12/2016 11:24 לאחר גיוס גדול ללונג בהצלחה
רדהיל מתחיל לעניין הגיוס מאחוריה,גיוס גדול ! עדכון מדדים מתקרב בפברואר וצפויה לביקוש מאד גדול מעל 25 מליון ש"ח שווה מעקב לדעתי כמובן ויכול להיות שאני טועה.
6 HAKY1 29/12/2016 10:10 למה לא כתבתם את שער הפקיעה?? (ל"ת)
המומחה 29/12/2016 12:21 ביספורטל
לא בא לנו היום
5 1468.44 29/12/2016 09:51 פקיעה נמוכה (ל"ת)
4 מיקי 29/12/2016 09:36 מתי רציו לקנות
את רציו יש לקנות רק לאחר שתרד עוד עשרה אחוז לכוון שער שלושים וגם אז בזהירות בהתאם למגמה.
3 שים 29/12/2016 09:25 רציו
רציו מכרתי בשיא 67 ומאז חזרתי וכול פעם נפלתי.
א ני יודע 29/12/2016 12:19 דווקא השורט מאז עד כה היה מעולה.
על זאת ועל אפריקה משיא..ועל רבות אחרות בארץ ובעולם. ואף מומנה עיסקת ענק בשורט שוויץ שמימנה ללא הוצאת אגורה מהכיס את לונג ארגנטינה וברזיל וונצואלה ופרו..אתה כל הזמן בשוק והולך עם או נגד המגמה במקביל..ולא בוכה שכולם "עושים" כסף, הכל נתרם (הרווחים ולעיתים אף הקרן) והוקם עוד בית כנסת ענק באזור השרון הצפוני. זה כבר ה 15 בעשור האחרון. ואתה לא מתבייש וקובר עצמך במחילה ולא יוצא לוזר אלא וינר אמיתי ענק (לא כמו הדביל עם כינוי זה) ולא מעניין מפולת או טיסות ומרחם על המומחים הגאונים שולמן או זלמן או קלמן ולא מנסה לתזמן ולא קונה מדדים אצל אצל הגאונים מנהלי התיקים שולמן את זלמן או קלמן או זבבביר בע"מ ..פשוט נותן KNOCK OUT למדליון רנסנס האולטימטיבית האריסטוקרטית האליטיסטית...די עד כאן. נוסעים למשרד בסאן דייגו ומשם ממשיכים למשרד בטאלין העיר היפה בעולם ומשם למשרד במוסקבה ולמחרת שאר המשרדים. בהצלחה לחרצופים ודעו הרבה בריאות. והרופאים שאיתי לרשותכם חינם בכל עת.
רזיאל 29/12/2016 19:29 דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
חוץ מלאכול לנו את הראש ולבלבל בשכל. לוזר היית ולוזר תישאר כל ימי חייך. כל השנה הזו היית שלילי על השוק וצפית מפולת ונפילות , משמע לא הרווחת שקל עלוב אחד , אדון אייצק 100. שוורט לא עבד השנה , מי שהלך על שורט איבד את התחתונים. אתה יכול לספר בדיעבד על שורט אפריקה ושרט רציו , אבל אתה חרטטן גדול. כל אחד יכול לדווח על עסקאות בדיעבד. אתה היית בדעת שורט על השווקים באופן כללי, וזה אומר שאיהדת עוד שנה אבודה מחייך. מאוד מאוד חבל. החיים שלך קצרים. תלמד לנצל את הזמן לטובתך , תלך נגד השווקים ונגד המגמה , המגמה תשרוף אותך, נאמר לך פעמים כה רבות כאן.
הוא בן 96 29/12/2016 22:10 אז על איזה חיים קצרים אתה מבלבל?
האלו סתום טעית בכתובת.
אבנר(בשם) 29/12/2016 20:57 לאשר לוי פרדס כץ
או וינר או רזיאל.אתה גמדון טיפש ואומלל.
אבנר 29/12/2016 20:39 הוא אכל לכם ת'ראש
ונשאר רעב פחד. היה ריק בפנים. לא היה מה לגרד מהתחתית. כשהוא רעב..אז סיפרתי השבוע הוא מעביר הרצאות אורח בפרינסטון או סורבון או גטינגן תמורת 25.000 דולר לשעתיים. כך כמה פעמים בחודש ויש לו מה לאכול. הבנת? איש קטן.
אבנר בינתחומי 29/12/2016 13:25 מעריץ ותיק נושא כלים שהוא גם א ני יודע
פעם ראשונה בחיי באווירון ועוד לחו"ל. ומוסר לכל חבורת הזבל זבי החוטם וחסרי הישע הפוצוותים הלא מוצלחים. ואני אחרי 5 בירה בטיסה כרגע גם למוסקבה ארץ הולדת הורי וליבי עולץ בקירבי ולרשעים לא תהיה תקומה וצדיקים לנצח ישהו תחת כנפי שמש צהובה מלטפת.
2 חלל תקשורת 29/12/2016 09:15 מישהו יודע מה נסגר עם הסינים?
לפני חודש פירסמו שהעסקה לקראת סגירה ומאז כלום. יש בכלל סיכוי שעוד יסגר או שבוטלה העסקה?
אני יודע 29/12/2016 11:38 נסגר שלא פותחים. (ל"ת)
דוד 29/12/2016 20:38 איציק100=איציק האפס
ומי מקבל את התואר של לוזר השנה. כמובן האיש המטורלל אדון איציק מפליציק. מחבורת ה100 המכונה גם חבורת הזבל , חחחח. כנס כנס לתוך המחילה עכברוש גדול.
המומחה א ני יודע 29/12/2016 12:31 מכונת מתחת לחגורה
הראש פלט גימטריות על וינר(סתם כך לא יודע מי זה ובעצם כן..אשר לוי פרדס כץ בן 27 לא גוייס עובד בחנות צבעים)אז ככה:עיקולים. קלוקל. אוכל חרה. פסיכופט. אבד עליו. ריח לא טוב.חורבן. צועק.נמצא מוטל.
תמיר 29/12/2016 19:25 תגיד לי אתה מסטול?
מה אתה מדבר עם וינר( אשר לוי הסמרטוט של פרדס כץ). על גימטריה או גאומטריה? הוא בקושי יודע קרוא וכתוב. ניסינו בשכונה לעזור לו אולם הוא סתום כמו בלטה.
אבנר בינתחומי 29/12/2016 13:19 שהוא מעריץ ותיק של 100 וגם א ני יודע.
איתם בדרכים כרגע לסאן דייגו ועוד.
חלל 29/12/2016 11:14 נקווה לבשורות טובות בשנה הבאה בהצלחה מחזיקה (ל"ת)
1 בני 29/12/2016 08:44 רציו המלכה
יש הודעה הבוקר על האפשרויות החיוביות לגבי מה שכרוך בעיסקה אפשרית בין טורקיה לישראל תקראו מאד חיובי ומעניין מניות הגז ורציו יגיבו בעוצמה בשנת 2017 מי שלא יקנה עכשיו יאחר את הרכבת בהצלחה היום רציו תגיב להודעה
הוא 29/12/2016 09:21 המידע פנימי
חייך למקורב היום? והבטיח שלא יפסידו השנה יותר מ90 אחוז . שנה הבאה מצטרפים לגבעות.
אלימלך 29/12/2016 09:05 זה לא רציו נלי (ל"ת)