סגירת שנה בת"א: המעו"ף איבד היום 0.55% והשלים נפילה שנתית של כ-4%

שימו לב - טבלת 10 המניות בת"א שרשמו השנה את העליות החדות ביותר, מי זינקה 145%?
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר האחרון לשנת 2016 בירידות שערים כאשר המעו"ף משיל 0.55% ומדד ת"א 75 מאבד 0.35%. באופן כמעט סימבולי, מניית טבע חתמה את השנה בירידה של 1.5% ופריגו רשמה ירידה דומה. 
בסיכום שנתי מדד המעו"ף איבד כ-4% ואילו מדד ת"א 75 רשם עלייה של 17%. הגדיל לעשות מדד היתר-50 שזינק 25%. למניות שהעיבו על המעו"ף - לחץ כאן 
מחזור המסחר היום הסתכם ב-1.7 מיליארד שקלים (כולל 555 מיליון שקל בפקיעה). נציין כי מחזור המסחר הממוצע בת"א בשנת 2016 רשם ירידה של 13% לעומת שנה שעברה ועמד על 1.26 מיליארד שקלים בלבד (כולל תעודות הסל). 
אמש בוול סטריט נרשמו ירידות שהיו החדות מאז ה-11 באוקטובר. ה-S&P500 איבד 0.85% כאשר מחזור המסחר בוול סטריט היה נמוך בכ-40% מהממוצע (עניין כמעט רגיל בימים שבין הקריסמס לערב השנה החדשה. הבוקר באסיה הניקיי צולל 1.3%. 
פער הארביטראז' המשוקלל של המעו"ף היה טרם הפתיחה שלילי בשיעור של 0.6%. טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.5%, פריגו עם פער שלילי של 1.7% ואופקו עם פער שלילי של 2.5%. לרשימת  הפערים המלאה במניות הדואליות - לחץ כאן 
10 המניות מתוך 'ת"א מאגר' (כלומר המניות שעומדות בקריטריונים לצורך היכללות במדדים) שרשמו השנה את העליות החדות ביותר השנה, 2 מהן בשיא של 12 חודשים, כלומר במומנטום חזק: ברימאג +2.55% ברימאג 1,770 +2.55% ברימאג בסיס:1,726 פתיחה:1,726 גבוה:1,780 נמוך:1,701 תמורה:278,336 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו סודהסטרים -1.06% סודהסטרים 24,360 -1.06% סודהסטרים בסיס:24,620 פתיחה:24,620 גבוה:24,650 נמוך:24,130 תמורה:17,496,479 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
בראיון ל-BizportalTV, התייחס זיו פניני מ-IBI למצב הבורסה כיום, להשלכות הבעייתיות הצפויות מרפורמת המדדים, וגם לרמת הסיכון בשווקים לקראת 2017:
 
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    yyujkk (ל"ת)
    uubhr 30/12/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    תודה על עוד שנה מוצלחת
    שושי 29/12/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ניפגש גם בשנה הבאה.
    סגור
  • 14.
    פקיעת מעוף
    המלש 29/12/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא מפרסמים את פקיעת מדד המעוף. יש הרבה אנשים שקונים או מוכרים פוזיציות ורוצים לדעת תוך כדי יום המסחר מה המדד הראה. או לפחות בסוף המסחר בבורסה
    סגור
  • 13.
    אתה חסר......
    לקובי 29/12/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אל תשים לב לאנשים מקנאים בך...תמשיך להמליץ בלי חשבון
    סגור
  • 12.
    השנה של ליויתן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    2017 29/12/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • אמן
    מברוק 29/12/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גם אני מאמין ??
    סגור
  • 11.
    רדהיל כיטוב ובונוס לא לאחר את הרכבת (ל"ת)
    מניות לשנת 2017 29/12/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    חלל על תמיכה (ל"ת)
    רז 29/12/2016 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    לקחת פוטים
    ביביהו 29/12/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי אתפטר ביום א או ב או ג או לא יודע מתי
    סגור
  • 8.
    היינו אמורים לקבל הודעה עד סוף שנה על מיסחור
    כיטוב 29/12/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אומרים יכול להיות שיגיע היום בסוף יום ויהיה חגיגה בנסדק לקראת סוף שנה.???
    סגור
  • טען עוד
  • יש עוד יומיים של מסחר בנסד"ק
    אביב 29/12/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ביום ראשון נפתח את השנה בחגיגה למחזיקים! הסבלנות תשתלם. תתאר לך לקום בראשון בבוקר עם 1000% זו פתיחת שנה חלומית.
    סגור
  • קרוב מתמיד
    כיטוב 29/12/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המניה הלוהטת של השנה הקרובה בכל רגע נתון החברה יוצאת עם הודעה של המרת כמות עצומה של אגחים למניות ואז השמיים הם הגבול לפי כל הפרמטרים המניה לפני טיסה מטורפת בהצלחה לכווווולם
    סגור
  • 7.
    לאחר גיוס גדול ללונג בהצלחה
    רדהיל 29/12/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רדהיל מתחיל לעניין הגיוס מאחוריה,גיוס גדול ! עדכון מדדים מתקרב בפברואר וצפויה לביקוש מאד גדול מעל 25 מליון ש"ח שווה מעקב לדעתי כמובן ויכול להיות שאני טועה.
    סגור
  • 6.
    למה לא כתבתם את שער הפקיעה?? (ל"ת)
    HAKY1 29/12/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ביספורטל
    המומחה 29/12/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא בא לנו היום
    סגור
  • 5.
    פקיעה נמוכה (ל"ת)
    1468.44 29/12/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    מתי רציו לקנות
    מיקי 29/12/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 11
    את רציו יש לקנות רק לאחר שתרד עוד עשרה אחוז לכוון שער שלושים וגם אז בזהירות בהתאם למגמה.
    סגור
  • 3.
    רציו
    שים 29/12/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רציו מכרתי בשיא 67 ומאז חזרתי וכול פעם נפלתי.
    סגור
  • דווקא השורט מאז עד כה היה מעולה.
    א ני יודע 29/12/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    25 14
    על זאת ועל אפריקה משיא..ועל רבות אחרות בארץ ובעולם. ואף מומנה עיסקת ענק בשורט שוויץ שמימנה ללא הוצאת אגורה מהכיס את לונג ארגנטינה וברזיל וונצואלה ופרו..אתה כל הזמן בשוק והולך עם או נגד המגמה במקביל..ולא בוכה שכולם "עושים" כסף, הכל נתרם (הרווחים ולעיתים אף הקרן) והוקם עוד בית כנסת ענק באזור השרון הצפוני. זה כבר ה 15 בעשור האחרון. ואתה לא מתבייש וקובר עצמך במחילה ולא יוצא לוזר אלא וינר אמיתי ענק (לא כמו הדביל עם כינוי זה) ולא מעניין מפולת או טיסות ומרחם על המומחים הגאונים שולמן או זלמן או קלמן ולא מנסה לתזמן ולא קונה מדדים אצל אצל הגאונים מנהלי התיקים שולמן את זלמן או קלמן או זבבביר בע"מ ..פשוט נותן KNOCK OUT למדליון רנסנס האולטימטיבית האריסטוקרטית האליטיסטית...די עד כאן. נוסעים למשרד בסאן דייגו ומשם ממשיכים למשרד בטאלין העיר היפה בעולם ומשם למשרד במוסקבה ולמחרת שאר המשרדים. בהצלחה לחרצופים ודעו הרבה בריאות. והרופאים שאיתי לרשותכם חינם בכל עת.
    סגור
  • דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
    רזיאל 29/12/2016 19:29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חוץ מלאכול לנו את הראש ולבלבל בשכל. לוזר היית ולוזר תישאר כל ימי חייך. כל השנה הזו היית שלילי על השוק וצפית מפולת ונפילות , משמע לא הרווחת שקל עלוב אחד , אדון אייצק 100. שוורט לא עבד השנה , מי שהלך על שורט איבד את התחתונים. אתה יכול לספר בדיעבד על שורט אפריקה ושרט רציו , אבל אתה חרטטן גדול. כל אחד יכול לדווח על עסקאות בדיעבד. אתה היית בדעת שורט על השווקים באופן כללי, וזה אומר שאיהדת עוד שנה אבודה מחייך. מאוד מאוד חבל. החיים שלך קצרים. תלמד לנצל את הזמן לטובתך , תלך נגד השווקים ונגד המגמה , המגמה תשרוף אותך, נאמר לך פעמים כה רבות כאן.
    סגור
  • אז על איזה חיים קצרים אתה מבלבל?
    הוא בן 96 29/12/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    האלו סתום טעית בכתובת.
    סגור
  • לאשר לוי פרדס כץ
    אבנר(בשם) 29/12/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    6 5
    או וינר או רזיאל.אתה גמדון טיפש ואומלל.
    סגור
  • הוא אכל לכם ת'ראש
    אבנר 29/12/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ונשאר רעב פחד. היה ריק בפנים. לא היה מה לגרד מהתחתית. כשהוא רעב..אז סיפרתי השבוע הוא מעביר הרצאות אורח בפרינסטון או סורבון או גטינגן תמורת 25.000 דולר לשעתיים. כך כמה פעמים בחודש ויש לו מה לאכול. הבנת? איש קטן.
    סגור
  • מעריץ ותיק נושא כלים שהוא גם א ני יודע
    אבנר בינתחומי 29/12/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    35 18
    פעם ראשונה בחיי באווירון ועוד לחו"ל. ומוסר לכל חבורת הזבל זבי החוטם וחסרי הישע הפוצוותים הלא מוצלחים. ואני אחרי 5 בירה בטיסה כרגע גם למוסקבה ארץ הולדת הורי וליבי עולץ בקירבי ולרשעים לא תהיה תקומה וצדיקים לנצח ישהו תחת כנפי שמש צהובה מלטפת.
    סגור
  • 2.
    מישהו יודע מה נסגר עם הסינים?
    חלל תקשורת 29/12/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לפני חודש פירסמו שהעסקה לקראת סגירה ומאז כלום. יש בכלל סיכוי שעוד יסגר או שבוטלה העסקה?
    סגור
  • נסגר שלא פותחים. (ל"ת)
    אני יודע 29/12/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    10 16
    סגור
  • איציק100=איציק האפס
    דוד 29/12/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומי מקבל את התואר של לוזר השנה. כמובן האיש המטורלל אדון איציק מפליציק. מחבורת ה100 המכונה גם חבורת הזבל , חחחח. כנס כנס לתוך המחילה עכברוש גדול.
    סגור
  • מכונת מתחת לחגורה
    המומחה א ני יודע 29/12/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    24 17
    הראש פלט גימטריות על וינר(סתם כך לא יודע מי זה ובעצם כן..אשר לוי פרדס כץ בן 27 לא גוייס עובד בחנות צבעים)אז ככה:עיקולים. קלוקל. אוכל חרה. פסיכופט. אבד עליו. ריח לא טוב.חורבן. צועק.נמצא מוטל.
    סגור
  • תגיד לי אתה מסטול?
    תמיר 29/12/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    10 12
    מה אתה מדבר עם וינר( אשר לוי הסמרטוט של פרדס כץ). על גימטריה או גאומטריה? הוא בקושי יודע קרוא וכתוב. ניסינו בשכונה לעזור לו אולם הוא סתום כמו בלטה.
    סגור
  • שהוא מעריץ ותיק של 100 וגם א ני יודע.
    אבנר בינתחומי 29/12/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    10 17
    איתם בדרכים כרגע לסאן דייגו ועוד.
    סגור
  • נקווה לבשורות טובות בשנה הבאה בהצלחה מחזיקה (ל"ת)
    חלל 29/12/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רציו המלכה
    בני 29/12/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    10 17
    יש הודעה הבוקר על האפשרויות החיוביות לגבי מה שכרוך בעיסקה אפשרית בין טורקיה לישראל תקראו מאד חיובי ומעניין מניות הגז ורציו יגיבו בעוצמה בשנת 2017 מי שלא יקנה עכשיו יאחר את הרכבת בהצלחה היום רציו תגיב להודעה
    סגור
  • המידע פנימי
    הוא 29/12/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    9 0
    חייך למקורב היום? והבטיח שלא יפסידו השנה יותר מ90 אחוז . שנה הבאה מצטרפים לגבעות.
    סגור
  • זה לא רציו נלי (ל"ת)
    אלימלך 29/12/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • די כבר עם רציו