נעילה בת"א: מדד המעו"ף נפל 1.1% וסגר שבוע אדום - טאואר צללה בסיום

מדד הביומד איבד 1.75% השבוע. פרוטרום איבדה 3.5% ברקע לראיון צונן מצד האנליסט בני דקל
ירידות, צילום: Getty images Israel
שבוע המסחר בבורסה בתל-אביב ננעל בירידות שערים במקביל לירידות בשוקי ההון בעולם.  המעו"ף שאיבד 1.07% רשם ירידה שבועית של 0.44%. מד ת"א-75 איבד היום 0.83% ורשם ירידה שבועית של 0.7%.
הדאקס מתמתן לירידה של 1% בלבד (איבד מוקדם יותר עד 2%) והנאסד"ק משיל 0.55% בלבד. מניית טאואר -0.93% טאואר 11,690 -0.93% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:38,532,315 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה עד 6.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט וסגרה בירידה של 4%. חברת בזק -1.2% בזק 510.8 -1.2% בזק בסיס:517 פתיחה:519.6 גבוה:519.6 נמוך:509.1 תמורה:52,115,011 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה בבוקר את התוצאות לסיכום השנה החולפת וסגרה בירידה של 0.45%. מניית פרוטרום איבדה 3.5% ברקע לפרסום ראיון עם האנליסט בני דקל - צפו בראיון
מדד ת"א 35 +0.14% מדד ת"א 35 1,459.94 +0.14% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,407,651,545 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -0.11% מדד ת"א 90 1,063.64 -0.11% מדד ת"א 90 בסיס:1,064.76 פתיחה:1,064.33 גבוה:1,066.31 נמוך:1,061.67 תמורה:124,536,033 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.25% מדד ת"א בנק 1,818.36 -0.25% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,822.89 פתיחה:1,822.88 גבוה:1,837.59 נמוך:1,808.86 תמורה:335,983,209 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר מסתכם ב-2.5 מיליארד שקל - כולל מחזור של 993 מיליון שקל בפקיעה שלילית של 1.1% לרמה של 1,592.36 נק'.
שוקי ההון בעולם
המסחר במזרח הרחוק ננעל במגמה מעורבת: מדד הניקיי שביפן יורד 1.4%, מדד הקוספי שבקוריאה נחלש ב-1%, מדד ההאנג-סנג שבהונג-קונג איבד 0.1% ואילו הבורסה בשנחאי הוסיפה 0.6%.
הבורסות בניו-יורק ננעלו ביום ד' בירידות שערים חדות: הדאו ג'ונס ירד 1.62%, ה-s&p 500 נחלש 1.46% והנאסד"ק השיל 2.37%.
ברקע למגמה השלילית: חשש מפגיעה בהכנסות של החברות האמריקניות בעקבות התחזקות הדולר, נתוני מאקרו פושרים ו-המלחמה שפרצה בתימן.
אתמול בתל-אביב
יום תנודתי ננעל אתמול באחוזת בית במגמה חיובית: מדד המעו"ף עלה ב-0.2% לרמה של 1,611.44 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 0.3% ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. חזור המסחר בבורסה היה גבוה מהרגיל והסתכם ב-1.4 מיליארד שקל.
מניות הבנקים ריכזו עניין רב ומרביתן עברו מירידות שערים לעליות שערים נאות במחזורים גדולים. נזכיר שרק בנק לאומי עדיין לא דיווח על התוצאות לסיכום שנת 2014 והוא צפוי לעשות זאת ביום שלישי (31.3) - לאחר סגירת הבורסה.
מניות במרכז
חברות התרופות הגדולות שהן גם בעלות משקל כבד במדד המעו"ף מטות את הכף הבוקר לטריטוריה שלילית: אופקו הלת', טבע +13.42% טבע 6,337 +13.42% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:270,032,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ופריגו - חזרו מניו-יורק עם פער ארביטראז' שלילי גדול.
חברת בזק מרכזת עניין רב על רקע פרסום התוצאות לסיכום השנה החולפת - הציגה רווח נקי של 2.1 מיליארד שקל אשתקד הודות למכירת אתר "יד 2" - לכתבה המלאה.
חברת טאואר -0.93% טאואר 11,690 -0.93% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:38,532,315 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הודיעה הבוקר כי השלימה בהצלחה את עסקת ההמרה המואצת של כ-80 מיליון דולר של  אג"ח ו'. נוכח עודפי ביקוש של 109% אותם קיבלה החברה להצעתה, בוצעה הקצאה חלקית למבקשים.
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    אישית ונרגשת ממני לכל קהל המחזיקים במניית גבעות עולם -
    אזרח פרטי - פניה 27/03/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה לקרוא ולעיין בתגובתי לתגובה מספר 4 להלן ולפעול להחזרת הכספים שנלקחו (בלשון עדינה) מאיתנו שלא על פי חוק ובניגוד גמור לכללי בורסה הוגנים ותקינים! אני מבקש בזה מכל מי שיכול לפעול בהקדם להשבת כספינו! בתודה אישית, ובברכת שבת שלום לכולם.
    סגור
  • 26.
    עושק.....
    איציק 27/03/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ישרמקו לא מחלקת דיוידנדים???למה מס הכנסה עדיין לא ניפק את אישורי ההחזקה לתעודות היהש ...משנת2012...2013...ועכשיו גם 2014... וזה מחייב ריבית ..עושק לשמו....אבל חוקי...????
    סגור
  • 25.
    רק למעלה חברים. שלא יעבדו אליכם. זה לתפוס עכברים
    ירון החתול 27/03/2015 08:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    החתולים מלא יתנו לזה לרדת. מקסימום יגידו משהו ויזניקו את חזרה למעלה. תהנו זה חיים של כסף בחינם.
    סגור
  • 24.
    בדיוק כמו תגובה מס׳ 4 - נעשה עוול רב למחזיקים בגבעות
    מישהו ממרכז הארץ 26/03/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולם, וגם אני חושב שחייבים לתקן זאת בהקדם האפשרי ולהחזיר את הנייר למסחר בבורסה בשער 1.4 (בדיוק כפי שהיה לפני הודעת האזהרה על השעיה אשר ריסקה את הנייר לשער אגורה)!
    סגור
  • 23.
    קולים ליום א
    תומר 26/03/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החרידות/נפילות/מימושים עדיין לא כאן.... אם היו כאלה המעוף היה עושה חץ למטה בסיום. קניתי קול בכסף ליום א.
    סגור
  • 22.
    חרא בורסה רגיל ,אין הזדמנות . (ל"ת)
    בא 26/03/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • חרה עליך
    בורסה 26/03/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מה אתה מקלל
    סגור
  • 21.
    לאחת שמבינה א
    דקל 26/03/2015 17:18
    הגב לתגובה זו
    8 1
    קראתי במדור שלאייל ג. עצות שלך להצלחה. את פוסלת לחלוטין את הגרפים ואלו שמפעילים אותם. את טוענת שיש להיסתמך רק על עצמך ולא על יועצים ואנליסטים וצריך הגיון בריא ואיני יודע אם שלי בריא או חולה או ככה ככה איך בודקים זאת. ואת אומרת צריך להפעיל שיקול דעת ואינטוטיציה. אני מבין שהיתברכת בכל הדברים הללו ומכאן מסיק שאת עובדת באפס הפסדים ורק מרוויחה ואז אני עוצר ושואל את עצמי אם יהיה לי או יש לי את כל הנתונים הללו אני מצליח להרוויח ב1000 אחוז. ניזכרתי שאת גם אומרת שצריך הרבה מזל ואז זה כבר מפיל לי את הפירמידה שבנית. אם יש אינטואיציה והגיון וכולי ואין מזל בדיוק בזמן העיסקה לא תמיד אז מה עושים. ובכלל איף מתזמנים את המזל ומשתמשים בו כדי להרוויח על בטוח.תעני לי כי אני רציני ומתכונן להכנס לבורסה בימים אלו עם 400000 שקלים. והאם כדאי מאד לקנות פוטים וקולים. זה נשמע מפחיד והאם גם כאן אפשר להרוויח.עשי טובה ועני לי או השאירי טלפון כי את נראית לי רצינית מאד ואולי אעזר בך ותבואי על הברכה
    סגור
  • הבנאדם ציני ואתם עוד עונים חחחחחח (ל"ת)
    מצחיקים 28/03/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לדקל
    אליעזר לוי 26/03/2015 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לדעתי מגיע תיקון בגלל סיבות שלא שייכות כגון תמיד יש פתיים חדשים שמסתמכים על אין בררה במה להשקיע כי ריבית מתקרבת 0 נדלן כולם מפחידים שירד וחבל להשקיע הדולר נעצר עי פלוג שרוכשת ללא הגבלה ולא נותנת לו לרוץ עוד האגח הוא גם לא רלוונטי כולל הקונצרני אז העדר רץ רץ למניות וכאן יבוא תיקון כי לזה חיכו בתי ההשקעות לעדר השועט לכן אני בהפוך על הפוך רוכש בחסר מתחילת החודש כי מה שעולה ירד רק צריך טריגר ואני מצפה לו קח לתשומת לבך כל טוב וערב טוב
    סגור
  • טען עוד
  • והפוך גם מה שיורד עולה!!! (ל"ת)
    שיני 27/03/2015 00:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לאליעזר
    צביקה 26/03/2015 23:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכח שמה שיורד גם עולה ובזמן הסקוויז על הריבית וההרחבה אני מקווה שלא היית בחסר
    סגור
  • לאליעזר אין אלטרנטיבה מה נעשה עם ביבי וכחלון זה מה יש (ל"ת)
    אחמד מרהט 26/03/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאליעזר
    דקל 26/03/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תודה. אתחשב בדברים.
    סגור
  • היא לא מבינה
    לוזון 26/03/2015 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סתם מנופחת
    סגור
  • למה מה היא עשתה לך למה לקבוע עובדות סתם אנא בבקשה ממך (ל"ת)
    משה 27/03/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • למה מה אתה יודע עליה יש לך בולמוס של הרס משהו ומישהי (ל"ת)
    אחמד מרהט 26/03/2015 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אחת שמבינה א
    ב 200 26/03/2015 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר קולעת מגורביץ הטכני. ובטח ובטח יותר מדוייקת מחבורת הפרופסורים לאפוקליפסות.. סהכ מבינה
    סגור
  • 20.
    כן-פייט מתקנת ב- כ5% במהלך השעה האחרונה
    Amer 26/03/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נמצאת על 1050 נק'.... יום ראשון הנסיקה לשחקים בהצלחה
    סגור
  • סגרה ב- 1062 בת"א כעת +7% בבורסת ארצה"ב
    AMER 26/03/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שלא לקחתם את עיצתי
    סגור
  • 19.
    איזה עגלה אני
    סוזנה ברכה 26/03/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מכרתי לפני שבועיים דירונת וקיבלתי 600000 ש ורציתי רק לשמור הערך ואולי אולי לעשות אוז בשנה זוטומרת 6000 שקל נקי אז היועץ בדיסקונט קנה לי 80 חלקי 20 ודולרים בשיא ומניות ואמר שאני יכולה בשנה להביא 20 אחוז 120 אלף וראיתי שכולם מרוויחים אז הייתי רגועה היום באתי לסניף וחשכו עיני אני כבר מופסדת שלוש וחצי אחוז על תיק סולידי כפי שאמר זוטומרת הלכו בפרש 21000 שקל והפקיד היה לבן ויהיסטריקה אז אמרתי לו יאלללא תעיף תכל ולא רותה בורסה וכלום
    סגור
  • 18.
    תישמעו רק לי אני מרוויח בטרוף כל יום 10000 שקל
    ירום החותל 26/03/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אל תחקו תעשו כמוני החתיך מדפיס כמו משוגע ואר צריך להרים את הכסף מהריצפה אני בחיים שלח לא עבדתי וכל הכסף מהבורסה למי ששאל אני בן 69 וכל החיים אני מרוויח בלי סוף מי שמספר לכם שטויות על ירידות אל תאמינו תעשו רק קמוני. יש פו ים קנאים שלא מפרגנים לי שאני עוסה ים כסף והם משחקים בקקה גם סוחר חתוך ועילעי הם תותחים ונתנו לכם עכבר טיפים בעולם וגם אפילו שלמה מזוז אמר שהכל יעלה אז לא נאמין לתותח כזה. וגם הטכני שסוחר מומחה בו מראה עליות על בליינד וגם אמרו כאן אז הכל מראה עליות אז מה נשחק בקקע עם שטויות תיראו אני אם המכשיר 24 שעות ואני מגיב במיידית לכל עניין ואני אלוף ותותח ושולי זאת המעריצה שלי אבל אין לי זמן לסטוצים וכאלו תעשו חשבון לבד עם אני עושה עשיריה ביום אז במשך 465 ימים שיש בשנה אני נביא כל שנה שבעים מליון
    סגור
  • בן 69
    כלב 27/03/2015 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה חי 69 שנים ועדיין לא למדת לכתוב עם כאלה שגיאות כתיב אתה בן 69 ועדיין בכיתה א
    סגור
  • 17.
    סקיילקס
    משה 26/03/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משהו קורה ביקושים יפים...עלתה בשבוע האחרון... מה קורה שם?
    סגור
  • 16.
    אתה יודע מתי לקחת ירוק?
    eliz 26/03/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה יושב על מניות והם עולים כל יום בעוצמה , צבע ירוק כל יום הרווחים הולכים וגדלים ואיתו התאבון , הרי יכולתה בשלב מסויים להמשיך להיות צלם אנוש ולא חזיר בר ואז בא אחרי הירוק צבע אדום , ואתה נטול בינה ודעת , ואומר זה יגמר היום מחר בעוד יומיים בעוד שבוע ואז מתגלה לעינך סופה טורנדו ששטפה את היער הירוק לזעקות כאב ודם אדום. יא חביבי קח ירוק , ועל תתעסק עם חזירות.
    סגור
  • 15.
    כן-פייט הזדמנות קניה
    amer 26/03/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שמעתם?!
    סגור
  • 14.
    כשהנפט ירד הפלתם את מניות ליויתן ורציו, ו עכשו ?
    מוזר !!!!!!!!!! 26/03/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנפט מזנק אז למה המניות יורדות ?
    סגור
  • 13.
    נפלתי מגובה 40 קומה, עכשיו בקומה 20, בינתיים הכל בסדר
    שמטוב 26/03/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל בועה סופה להתפוצץ. תתפוצץ היום ? מחר ? עוד שבועיים ? עוד חצי שנה ? לא יודעים מתי, אבל הבועה תתפוצץ.
    סגור
  • שהגעה להתמפצות בבטון תיקח חצי שנה.
    מה אתה חושב 26/03/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חשוב כמה זמן לקח מ 40 ל 20...זה בדיוק אותו הזמן על ל0.
    סגור
  • 12.
    החגיגה באדום מתחילה וזה מאוד בריא לשוק.
    אחת שמבינה א 26/03/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 11
    המנייה היחידה שמומלצת היום היא כמובן טאואר, יתר המניות כמו נייס,אלביט מערכות ופריגו ועוד כמה מניות חזקות מומלץ להמתין בצד לעוד כמה ירידות. זהו בינתיים המשך יום נעים ואדום, תהנו!
    סגור
  • מה יהיה עם מלאנוקס (ל"ת)
    שי 26/03/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נהנים
    אכן 26/03/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    13 0
    נהנים מאד
    סגור
  • 11.
    רק תיזכרו מה שיורד גם עולה
    שירי 26/03/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אין אלטרנטיבה אחרת רק הבורסה הגדולים יודעים זאת ולא ימכרו רק הקטנים והפחדנים משחררים יום טוב
    סגור
  • תאכל את הגדולים כי יש גדול מהם יבלע אותם בלי מלח
    יום יבוא וגם הבורסה 26/03/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה שהכי גדול נופל הכי למטה
    סגור
  • אפילו לא מתאר איזה דבר נכונה אמרת
    בואנה אתה 26/03/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כשהולכים מכות ואני מכסח את הגדולים ושאני מפיל אותם אתה יודע איזה רעש זה עושה אם אני מפיל קטנציק זה עוה קול דרדלה אבל הגורילות הגדולות מרעידות את הפרקט מה אתה אומר אחי
    סגור
  • לשירי
    א בהמשך ל 6. 26/03/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    31 2
    המחשבה החיובית שלך בריאה וטובה. אבל...1)יש אלטרנטיבות.2)אין כאן גדולים וקטנים וביינוניים..בנושא רווחים. וגדולים יכול להיות בגובה או בתורה או בנפח..וגם יש קטנים שמרוויחים יותר מהגדולים..3)לא קיימת יתכנות או אמת במשפט :"מה שיורד..יעלה..או כל ירידה לצורך עליה.."וזאת כל עוד אינך מגדירה את גודל הירידה שאנו חוששים מימנה..האם 1%..האם 20%..האם 70%..האם יירד לשער 1 וישאר שם כמו גבעות..ואפילו משם לא יעלה..ואם יעלה..(והלוואי למושקעים)האם יעלה ל1.4 או ל 17..או ל 100000? מאחל לך ולכולם כל טוב.
    סגור
  • 10.
    אייל
    moti 26/03/2015 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בטוח בניתוח שלך שכל ירידה כעת היא לצורך עליה?
    סגור
  • 9.
    אתר בנק מזרחי החדש-גועל נפש (ל"ת)
    ישראלי 26/03/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • בנק מזרחי
    אלביס 26/03/2015 21:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש על הפנים , גרוע ולא ידידותי בכלל , צריך ממש כשרון להפוך אתר מצוין לכזה דפוק !
    סגור
  • 8.
    איפה שער הפקיעה?
    סתם סוחר 26/03/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעניין אם מי שכתב את הכתבה במכוון לא כתב מה שער הפקיעה או שבאמת הוא לא מבין כלום
    סגור
  • 7.
    1592.36 (ל"ת)
    פקיעה 26/03/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שמקשיב לעצות חכמים ונבונים ומומחים
    איש פשוט 26/03/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    10 4
    בואו נגיד יחדיו חלק מ140 המילים הנודעות: עווינו. פשענו.יעצנו רע.בגדנו. תיעתנו.העווינו. זדנו.חמסנו.טפלנו.שקר יעצנו.כיזבנו.צררנו.פשענו.קישינו עורף.רשענו............נהיתי אחריכם כמו כבשה בעדר וזאת במקום להפעיל תאים אפורים במוחי עם לידתי. אבל..אני מוחל וסולח לפני הפסח הבא עלינו לטובה ובטוח נשתפר לטוב.
    סגור
  • 5.
    הבורסה הולכת לרעוד
    שוקי 26/03/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 6
    האות למימוש ברחבי העולם החל החוזים העתידיים רועדים באדום בוהק היום כהמשך לאתמול בסוף היום באירופה וכל הערב בתפוח הגדול
    סגור
  • 4.
    נעשה עוול רב למחזיקים במניית גבעות עולם וחייבים על פי
    אזרח שדורש את כספו 26/03/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוק להחזיר להם מיידית את כספם, אשר ״הושעה״ בינתיים שלא על פי דין ושלא בהתאם לכללי בורסה שמקובלים לגבי חברות או שותפויות אחרות! נעשתה עוולה גדולה למחזיקים בנייר זה, תוך העדפה ברורה של בתי השקעות וסוחרים, על חשבון הציבור הפרטי , וחייבים לתקן זאת מיידית!
    סגור
  • לא רואים אתכם ממטר לצערי ככה זה עובד (ל"ת)
    בלי שתהפוך שולחנות 26/03/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אני מעריך שיש מאות אזרחים כאלה שהנהלת הבורסה קיפחה אותם
    אבל למה הציבור שותק? 27/03/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והקפיאה את הכספים שלהם שלא באופן חוקי!!! לא זו בלבד, שהם לא פנו לשותפות גבעות ודרשו מהם להבהיר ולהסביר את הדיווחים שלהם לציבור, אלא גם לא עצרו את המסחר במניה בזמן! הם העדיפו את בתי ההשקעות והסוחרים על פני הציבור, ונתנו למניה להידרדר לשער אגורה אחת בלבד! לפי חוקי הבורסה, הם היו חייבים לעצור את המסחר במניה בעת הוצאת הדיווחים המעורפלים של הנהלת גבעות, ולא לחכות עד דצמבר 2014, כאשר הנייר נסחר בשער 1.4 !!!! איפה הציבור??? למה כולם שותקים???? לא רק אני נעשקתי ונגזלתי כאן, אלא יש עוד הרבה אזרחים פרטיים כמוני שגזלו מהם את כספם והונם האישי!!!!
    סגור
  • 3.
    פקיעה
    אמיר 26/03/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    1600
    סגור
  • 2.
    הפקיעה תהיה בסביבות 1615
    אייל 26/03/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זאת דעתי בלבד. אינה מהווה ייעוץ
    סגור
  • אייל
    אבי 26/03/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשוק דרושים יועצים .סליחה גם שם לא יקבלו אותך.
    סגור
  • 1.
    בסוף היום המעוף מעל 1620 (ל"ת)
    אילן 26/03/2015 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אתה מוכר ? (ל"ת)
    שמטוב 26/03/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור