נתוני אופיס דיפו נחשפים: המשביר לצרכן מרחיבה את פעילותה תמורת 178.6 מיליון שקל

פעילותה של אופיס דיפו בישראל כוללת 45 סניפים אשר מתוכם 40 סניפים הינם של אופיס דיפו ו-5 סניפים של רשת 'דיונון'. רמי שביט: "ההכנסות יגדלו תוך חמש שנים לכמיליארד שקל"
תומר קורנפלד |

רשת המשביר לצרכן מרחיבה את פעילתה הקמעונאית. חודש לאחר שחתמה על מיזכר הבנות לרכישת פעילותה של אופיס דיפו, הודיעה היום הרשת על חתימת הסכם מחייב. במסגרת ההסכם תרכוש המשביר לצרכן את פעילות אופיס דיפו בישראל מחברת אופיס דיפו העולמית תמורת 178.6 מיליון שקל.

פעילותה של אופיס דיפו בישראל כוללת 45 סניפים אשר מתוכם 40 סניפים הינם של אופיס דיפו ו-5 סניפים של רשת 'דיונון'. עסקת הרכישה מאפשרת הצצה לנתונים מרכזיים מהדוחות הכספיים של אופיס דיפו.

את שנת 2009 חתמה הרשת עם הכנסות של 602 מיליון שקל, ירידה של 4% לעומת שנת 2008. למרות הירידה בהכנסות, הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) השתפר והסתכם בשנה הקודמת ב-10.4 מיליון שקל, עלייה של 47% לעומת שנת 2008.

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן, מסר היום "אנו צועדים צעד משמעותי נוסף ביישום האסטרטגיה הכוללת של מועדון 365, שמטרתה להרחיב את קהלי היעד של המועדון ולספק לחברי המועדון מגוון רחב ומקיף של שירותים ומוצרים. כוונתנו להמשיך לפתח את פעילותה של אופיס דיפו ישראל הן בתחום הקמעונאי והן בתחום המכירה לעסקים".

שביט הוסיף כי הוא מעריך "כי ההכנסות יגדלו תוך חמש שנים לכמיליארד שקל. אנו נמשיך ונפעל להעמקת שיתופי הפעולה עם מועדון הלקוחות של הקבוצה "קלאב 365" הכולל כיום גם את קהילת הסטודנטים בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה