הקמפיין: אתר אינטרנט ערבי בערוץ 2 וגלגלי גרילה לרד בול
מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. תקופת החגים משפיעה על כמות הפרסומות שעולות. השבוע האחרון היה קצר וכמות הפרסומות שעלו השבוע בהתאםלקמפיינים של השבוע שעבר
קמפיין ראשון לאתר אינטרנט ערבי בגוף תקשורת דובר עברית
האתר הערבי פאנט, מקבוצת עיתון פנורמה השיק קמפיין טלוויזיוני ראשון במדיה דוברת עברית תחת הסיסמא: "אינטרנט בערבית זה Panet". הקמפיין עלה בהשקעה של 500 אלף שקל והוא משודר בשלב הראשון בערוץ 2 בלבד.
עבור פאנט זהו הקמפיין השני במגזר היהודי לקבוצת העיתון פנורמה, זאת לאחר הצלחה גדולה לקמפיין שערכה לפני כשנה וחצי ברשת ב' ובעיתונות הכלכלית במודפסת ובאינטרנט. עם זאת, מדובר בקמפיין ראשון לגוף תקשורת ערבי-ישראלי בערוץ טלוויזיה דובר עברית. באופן כללי, קמפיינים למוצרים ערביים במדיות המיועדות למגזר היהודי הם נדירים, למרות שניתן להזכיר קמפיינים למוצר כמו 'טחינה בארכה' ולגופים כמו ארגון 'מוסאווא'.
לדברי בסאם ג'אבר, מנכ"ל קבוצת פנורמה המפעילה את האתר, "מפריע לי שאנחנו אתר החדשות הכי חזק בקהילה הערבית הישראלית, אבל יהודים לא מכירים אותנו ולכן החלטתי לצאת עם הקמפיין החדש". עוד טוען ג'אבר, כי "היה לי חשוב שגם הציבור היהודי יכיר אותנו, שיתייחסו אלינו בדיוק כמו שמתייחסים ל-ynet''. "הקמפיין הזה חשוב לי גם בגלל המפרסמים: יש לי תחושה שהמפרסמים, שאינם מהמגזר הערבי, לא מספיק מכירים בכוח שלנו, ומסתמכים רק על משרדי הפרסום הערביים שיאמרו להם מה לעשות. בדרך הזאת אנחנו מקווים ליצור אצלם עניין באופן אישי באתר שלנו", אומר גא'בר. לפי סקר TGI האחרון, PANET זוכה לחשיפה של 86% מהגולשים הערבים הישראלים.
קמפיין הסברה לארגון 'יד להחלמה'
האגודה למלחמה בסרטן, עולה החודש במסע הסברה לארגון 'יד להחלמה', הכולל מתנדבות שהתמודדו עם סרטן השד והחלימו. בקמפיין השתתפו נשים בגילאים ובמקצועות שונים מכל רחבי הארץ, אשר מהוות חלק מתוך מאות נשים אשר התמודדו עם סרטן השד והוכשרו לסייע בהתנדבות לנשים שזה עתה חלו, וללוות אותן בשלבי התמודדותן עם המחלה. לפני כ-3 שנים צולמו מספר מתנדבות המייצגות את המגוון הרחב של מתנדבות יד להחלמה.
הקמפיין עלה השבוע עם גילן ומקצוען המעודכן של המתנדבות, וימשך כחודש בעיתונות הארצית המובילה, גם ברוסית, בערבית ובאנגלית, ובעיתונות המקומית וכן בשבועונים ובמגזינים לנשים ואף ילווה בהפצת עלונים ופוסטרים שיחולקו ויתלו במוקדים שונים ברחבי הארץ.
הקמפיין בוצע בהתנדבות על ידי צוות יוצרים והפצתו בעיתונות בצורה נרחבת התאפשרה הודות לתרומתה הנדיבה של חברת רוש פרמצבטיקה ישראל בע"מ מובילת פרויקט 'רוש מושיטה יד'.
קסטרו בקמפיין חדש לקולקציית הג'ינסים החדשה שלה לנשים בהשקעה של כ-5 מיליון שקל
קסטרו בקמפיין חדש לקולקציית הג'ינסים החדשה שלה לנשים, מכנסי ה- JEGGING. בקמפיין חדש תחת המסר: 'JEGGING - the sexy jeans'
קמפיין זה גם הוא תחת כיכובה של הפרזנטורית של קסטרו, השחקנית והדוגמנית גל גדות, יעלה השבוע ונעשה בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום 'ראובני פרידן' ויכלול פרסום בקיר הענק בהלכה, סרט פרסומת בערוצי הטלוויזיה ובקולנוע קמפיין עיתונות, שילוט חוצות ומיתוג בנקודות המכירה.
פיליפס
פיליפס וחברת כמיפל, יוצאות בקמפיין למותג פיליפס AVENT המשלב פרסומות טלוויזיה, פעילות באינטרנט, פרסום בנקודת המכירה ויחסי ציבור בהשקעה של למעלה ממיליון שקל.
הקמפיין ישלב פרסומות וחסויות בערוצים 2 - 10ו- 24, אינטרנט, תוכן שיווקי ויחסי ציבור - ויבוצע על ידי משרד הפרסום Think Design ו ע"י גיתם פורטר נובלי. הקמפיין מציג מחקר העוסק בהזנת תינוקות באמצעות בקבוקי פיליפס AVENT. יש לציין כי זהו הקמפיין הראשון של המותג פיליפס AVENT בישראל.
קמפיין גרילה לרד בול
רד בול ישראל תעלה קמפיין גרילה לקראת אירועי ה'רד בול סופ בוקס רייס', במסגרתו יוצמדו גלגלי מכוניות ואופניים לעצמים שונים ברחבי העיר ירושלים. הגלגלים יוצמדו לעצמים כגון : פחי אשפה, ספסלים,עמודי חשמל ועוד. על גבי הגלגלים יופיעו פרטים אודות האירוע אשר יתקיים בשבוע הבא בירושלים.
בנוסף לכך, יעלה השבוע קמפיין רחב היקף אשר כולל את מדיות הטלוויזיה האינטרנט והעיתונות הארצית והמקומית אודות האירוע. סכום ההשקעה בעליית קמפיינים עומד על כמיליון וחצי שקלים, סך ההשקעה באירוע עומד על כ- 3 מיליון שקלים.
שלמה Sixt, פותחת את שנת תש"ע בקמפיין תדמיתי חדש בהיקף השקעה של כ-2 מיליון שקל
קבוצת שלמה Sixt, פותחת את שנת תש"ע בקמפיין תדמיתי חדש. החברה עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, המיועד לשני ערוצי הטלוויזיה המסחריים - 10 ו-22. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום GPS והינו בהיקף של כ- 2 מיליון שקל.
הקמפיין, כולל שני תשדירים שונים ויעלה תחת הסיסמא 'העוצמה של שלמה Sixt - אל תתפשר על פחות'. על פי הודעת החברה, "מטרת הקמפיין היא להדגיש את העוצמה, הגודל והמובילות של החברה, אשר מעניקה ללקוח את כל התנאים האפשריים בכדי לאפשר לו לנהוג ללא דאגות מיותרות".
פולירון - "אומרים מזרן או מזרון?"
חברת 'פולירון', יצרנית המזרנים מקיבוץ זיקים השיקה קמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום 'בוקאי שני'. הקמפיין כולל חסויות 6 שניות המציגות התלבטות לשונית מוכרת: "אומרים מזרן או מזרון?" . תשובתו של הקריין: "פשוט תגידו פולירון!"
מטרת הקמפיין היא חשיפה והגברת המודעות, הקמפיין שתקציבו כ-700 אלף שקל, משודר בשני הערוצים המסחריים, במקביל לתערוכת הריהוט השנתית הנערכת בחוה"מ סוכות.
דומינוס פיצה בקמפיין המעודד קניה באמצעות האינטרנט
רשת הפיצריות, 'דומינו'ס פיצה', מסמנת יעד נוסף לכיבוש: תחום הקניות באינטרנט בענף המזון המהיר. השבוע מעלה הרשת קמפיין טלוויזיה שבו תציע לצרכן מבצע הנחות למזמינים דרך האינטרנט.
כהכנה לקראת הקמפיין שדרגה החברה בחודשים האחרונים את אתר הבית שלה והוא כולל כיום מגוון שירותים חדשים ובלעדיים אשר ביניהם מאפשרים המאפשר ללקוח לעקוב אחר ההזמנה מרגע אישורה.
לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל: " המחקרים שבוצעו ברשת דומינוס העולמית מלמדים שלקוחות הרוכשים פיצה באינטרנט הינם מרוצים יותר, נוטים להמליץ על המותג לחבריהם וחוזרים לקנות בתכיפות גבוהה יותר".
קמפיין הטלוויזיה שהופק על ידי משרד הפרסום 'זרמון גולדמן', ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 למשך כשבועיים. במקביל יעלה קמפיין באנרים בפורטלי האינטרנט המובילים במדינה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד במיליון שקל.