אברי גלעד והמפיק איתן אבוט מכרו את השעשועון 'מה נהיה' ל-BBC

הפורמט, תחת השם 'הבועה', יעלה לשידור בחורף הקרוב במסגרת רצועת שידורי סוף השבוע של ערוץ הטלוויזיה BBC2
מאיה זיסר |

השעשועון הישראלי 'מה נהיה', שנוצר על ידי אברי גלעד והמפיק איתן אבוט, נמכר על ידי 'ארמוזה פורמטס' בבעלות אבי ארמוזה ל-BBC. זוהי הפעם הראשונה שפורמט ישראלי נמכר לרשת השידור הבריטית היוקרתית. הפורמט, תחת השם 'הבועה', יעלה לשידור בחורף הקרוב במסגרת רצועת שידורי סוף השבוע של ערוץ הטלוויזיה BBC2. עד היום נמכר הפורמט בפולין, בדנמרק ובהולנד. כיום מנהלת 'ארמוזה פורמטס' מגעים מתקדמים למכירת הפורמט בטריטוריות נוספות בהן ארה"ב, קנדה, צרפת ועוד. "אנחנו נרגשים להציג את הפורמט בפני הצופים שלנו בשנה הקרובה", אומרת קייטי טיילור, בכירה במחלקת הבידור של BBC. "'הבועה' זכתה להצלחה ברחבי העולם, ואין ספק כי היא תהווה תוספת מרשימה לארסנל תכניות הבידור שלנו" את הגרסא האנגלית תפיק HAT TRICK PRODUCTIONS, שהפיקה בעבר את השעשועון המצליח 'של מי השורה הזאת' ואת 'משפחת קומאר' פורצת הדרך. ג'יימי מאלוויל, המנהל בפועל של HAT TRICK אמר כי "הגישה המקורית והקומית של הפורמט לעולם האקטואליה, יחד עם הצורך האובססיבי בעידן המודרני להישאר מעודכן כל הזמן, הופכות את 'הבועה' לתכנית אטרקטיבית וייחודית בנוף הטלוויזיוני" הקומיקאי דיוויד מיטשל, שיחד עם שותפו רוברט ווב זכה בפרס הבפטא לקומדיה 'פיפ שואו', ינחה את התכנית. במסגרת 'הבועה' יבודדו בכל שבוע שלושה קומיקאים ותימנע מהם גישה לעיתונים, טלוויזיה ואינטרנט. כשישוחררו לאולפן, יוצגו בפניהם אירועים מפוברקים ואמיתיים. הם יצטרכו לנחש אילו באמת קרו, ואלו סתם נהגו במוחם הקודח של התסריטאים. הכל כמובן יתרחש באופן הומוריסטי. . "מכירת 'הבועה' ל-BBC מהווה ראייה נוספת לקפיצת המדרגה שעשינו בקשר שלנו עם השוק הבינלאומי" מציין בגאווה אבי ארמוזה, מפיץ הפורמט. "זוהי עוד הוכחה למערך ההפצה המוצלח שיצרנו וביכולתו להגיע לגופי שידור מובילים ברחבי העולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה