חוזה לנייס בקנדה: ספקית שירותי רפואת חירום בחרה בפתרונות של החברה
חברת נייס הודיעה היום כי British Columbia Ambulance Service , ספקית שירותי רפואת חירום ועזרה ראשונה היחידה במחוז קולומביה הבריטית בקנדה, בחרה לשדרג טכנולוגיות הקלטה מוטמעות של נייס ל- NICE Inform ובפתרונות נוספים של נייס על מנת לנטר ולנהל את תקשורת החירום בכל מוקדי רפואת החירום של BCAS. הפתרונות החדשים ישמשו להקלטת ושמירת תשדורות לשם השמעה חוזרת מיידית של שיחות חירום כמו גם לניתוח ותחקור שלאחר אירוע, וזאת על מנת להמשיך ולשפר את רמת השירות.
BCAS הינו מהספקים הגדולים בצפון אמריקה לשירותי רפואת חירום, ומשרת 4.3 מליון מתושבי המחוז המשתרע על פני אזור של כמליון קילומטרים רבועים. מוקדי השירות לקריאות חירום של BCAS פועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומהווים נקודת ממשק ראשונית עבור תושבי המחוז הזקוקים לעזרה ראשונה רפואית דחופה.
BCAS מטפלת ביותר מחצי מליון שיחות בשנה, המתקבלות בארבעת מוקדי השירות/תקשורת החירום בקאמלופס, וונקובר וויקטוריה. BCAS הינה גם ספקית מובילה של שירות העברת חולים בין מוסדיות של מטופלים.
"כאשר בחנו את המערכות הקיימות בשוק, היה ברור כי נייס הינה החברה המובילה בתחום. הטכנולוגיה החדשנית ושירותי היעוץ הינם מרשימים ביותר וחיוניים עבורנו בשל פועלנו בסביבה מורכבת ביותר," אמר מוריס ג'ירארד, מנהל IT וטלקומוניקציה, ב-BCAS. "כמו כן, אנו מתכננים להוסיף בעתיד טכנולוגיה מבוססת VoIP, ונייס הציעה אפשרות למעבר שקוף לניטור והקלטת תקשורת חירום 9-1-1 מהדור החדש."
" BCAS הינו בהחלט אחד מנותני שירותי החירום המוכרים והמתקדמים ביותר בצפון אמריקה," אמר כריס ווטן, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס באמריקה. "נייס שמחה לספק את NICE Inform ופתרונות נוספים על מנת לסייע ל- BCAS להמשיך במסורת של מתן שירותי רפואת חירום ברמה הגבוהה ביותר."