קונספט שיווק מוציאה את לי-קופר ל-7 מדינות נוספות

זכיינית המותג הבריטי בבעלותו של גידי גולדפינגר קיבלה אופציה להרחיב את זיכיון המותג ב-7 מדינות נוספות במזרח אירופה. היקף הפעילות בחו"ל ב-2008 עומד על כ-135 מיליון שקל
משה בנימין |

קונספט שיווק, זכיינית מותג הג'ינס הבריטי "לי-קופר" בישראל ובמדינות מזרח אירופה, קיבלה זיכיון להרחבת המותג LEE COOPER ב-7 מדינות נוספות במזרח אירופה - צ'כיה, סלובקיה, קרואטיה, סלובניה, יוון, פולין וגרוזיה.

"קונספט שיווק" פועלת כיום ב-6 מדינות במזרח אירופה בהן היא מפעילה 57 חנויות עם צפי להוספה של כ-23 חנויות עד סוף 2008. היקף הפעילות בחו"ל צפוי לעמוד על כ-135 מיליון שקל בשנת 2008.

סטפן לה-קליר, מנכ"ל "לי קופר" העולמי: "המהלך הינו הצבעת אמון ב"קונספט שיווק" בניהולו של גידי גולדפינגר. מותג "לי קופר" מהווה כיום את אחד המותגים החזקים בכל מזרח אירופה, הודות להחדרת מותג מקצועית בניצוחו של גידי, וזאת הסיבה להרחבת המותג באמצעות קונספט שיווק"

גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי "קונספט שיווק", מוסר: "מנכ"ל לי קופר העולמית ביקר בשבוע שעבר בישראל והעניק לנו אופציה לקבלת זיכיון למותג לי קופר במדינות הנוספות, וזאת בעקבות הצלחתנו בהחדרת המותג במזרח אירופה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד