דומינו'ס פיצה בקמפיין המשך ל"ברוקלין סטייל פיצה"

הקמפיין עולה בהשקעה מדווחת של 250 אלף דולר
אפרת אדיר |

"דומינו'ס פיצה" עולה בקמפיין המשך לפיצה הניו-יורקית "ברוקלין סטייל פיצה", בהשקעה של 250 אלף דולר.

הקמפיין יעלה במשך חודשיים, החל מסוף חודש ספטמבר ועד סוף נובמבר 2007, וישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו-24, במהלך החגים, תחת הסלוגן: "30 דקות וברוקלין אצלך בבית". סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום זרמון- גולדמן.

קמפיין הטלוויזיה, יגובה בהפצה רוויה ודיוור ישיר, ללמעלה ממיליון בתי אב. כמו כן, במסגרת הקמפיין, מציעה הרשת מבצע ללקוחות - 2 פיצות משפחתיות רגילות, במחיר של 79.90 שקל.

מנכ"ל "דומינוס פיצה", אסף גרינברג, מסר: "קמפיין 'ברוקלין-סטייל פיצה' נחל הצלחה גדולה, בקרב הצרכנים, הרבה מעבר למצופה. לאור ההצלחה, החלטנו להמשיך את הקמפיין ולהציע במסגרתו, לקהל לקוחותינו, מגוון מבצעים לתקופת החגים ולאחריהם, אשר יהיו אטרקטיביים במיוחד ויהוו ארוחות משפחתיות שוות לכל כיס".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה