עסקה לאלווריון: פרסה פתרון תקשורת בפרוייקט רשת חכמה בטקסס
חברת ציוד התקשורת אלווריון דיווחה היום (ג') כי העיר ריצ'רדסון שבטקסס בחרה בפיתרון האלחוטי של החברה. פתרון זה ישפר את ביטחון הציבור ע"י מעקב באמצעות רשת וידאו באיכות גבוהה תוך שיפור יעילותה של רשת הפס הרחב האלחוטית בעיר.
הפיתרון האלחוטי שמפתחת אלווריון מאפשרת קישוריות לרשת וידאו בפס רחב שעתידה לספק עדכונים חיים למטה החירום של המשטרה העירונית במשך 24 שעות ביממה. תחנות הבסיס של המערכת תביא לכיסוי אלחוטי רחב ותאפשר לצפות ברשת הוידאו מכל צג מחשב.
"הפיתרון האלחוטי שמספקת אלווריון הינו הפיתרון היחיד והאמין ביותר בכל זמן נתון", כך מסר סטיב גרייבס, מנהל מידע ראשי בעיר ריצ'רדסון, עוד הוסיף כי "אנו שמחים על הפרויקט ומצפים להמשיך ולבחור בפיתרונות נוספים שמציעה אלווריון בהתאם למסגרת התקציבית העירונית".
"ערים בכל רחבי העולם עושות שימוש ברשת האלחוטית שלהן על מנת שהערים יהיו יותר חכמות, בטוחות ותחרותיות", כך מסר אודי בן דוד, המנהל הכללי של אלווריון בארה"ב, " אנו שמחים להיות שותף םעיל ב"עיר החכמה" שמוקמת בריצ'רדסון, ומקווים לסייע לערים נוספות תוך שיפור מתמיד של איכות החיים של התושבים".
- 2.אבנר 12/12/2012 11:50הגב לתגובה זולגזור ולשמור נמצאת כרגע בתחתית השפל!
- 1.יש ערים נוספות בארצות הברית בדרך (ל"ת)בני 12/12/2012 11:02הגב לתגובה זו

רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
הרשת צומחת, מגדילה מכירות בחנויות זהות בניגוד לשופרסל ורשתות אחרות; מחזיקה במספר מנועי צמיחה - סלולר וגוד-פארם ומתכננת להפוך את קופיקס לגדולה ורווחית; ראיון וניתוח
רשת רמי לוי צמחה ברבעון השני, הגדילה מכירות בחנויות הזהות והרוויחה בקצב של 250 מיליון שקל. בשנה שעברה היא הרוויחה כ-260 מיליון שקל, היא כנראה תרוויח השנה באזור הזה פחות או יותר - מול העלייה במכירות, יש שחיקה ברווחיות. הרשת השלימה את רכישת השליטה המלאה בקופיקס שהיא זרוע הפעילות של הקבוצה במרכזי הערים, והיא נערכת להרחבת הפעילות במרכזי הערים ובכלל. כשמשווים את התוצאות של הקבוצה ביחס לרשתות האחרות, הן טובות - בשופרסל לדוגמה היתה ירידה חדה בחנויות הזהות של כ-8% אצל רמי לוי עלייה של כ-5%, וזה מדד חשוב כי בסופו של דבר הוא מודד את העוצמה של הרשת, נאמנות ואינטרקציה עם הלקוחות ואת היכולת שלה להרוויח בהמשך.
הרווחיות של רמי לוי תמיד היתה נמוכה ביחס לאחרים ובעיקר ביחס לשופרסל, ועדיין רמי לוי מתבססת כרשת השנייה בגודלה בארץ והיא מצמצמת בהדרגה את הפער עם שופרסל. קצב המכירות שלה עומד על כ-8 מיליארד שקל, שופרסל בקצב של 14 מיליארד שקל.
הרווח המייצג של הרשת בהינתן שווי שוק של כ-4.1 מיליארד שקל, מבטא מכפיל רווח של כ-15-16. מכפיל סביר, אבל לרמי לוי יש מנועי צמיחה מעניינים. בתוך הקבוצה יש פעילות סלולר עם קרוב ל-450 אלף מנויים שעל רקע ההתאוששות בתחום, העליות במניות סלקום ופרטנר בשוק וההצעה של פרטנר לקנות את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל, אפשר להעריך שהיא שווה כ-600-700 מיליון שקל ואפילו יותר. כמו כן, יש בקבוצה אחזקת שליטה בגוד-פארם שלמרות הסקפטיות לפני שנים, מוכיחה שהיא מתחרה חזקה בשוק הפארמה ובהינתן הרווחים שלה (קצב של מעל 50 מיליון שקל) וקצב הצמיחה, היא יכולה להיות מוערכת בכ-800 מיליון שקל בשמרנות.
הנכסים האלו באים לידי ביטוי חלקי בשווי של הקבוצה. הסלולר לא מקבל ביטוי - מדובר בתחום רווחי אצל רמי לוי, אבל שולי ביחס לפעילות כולה, הפארמה מקבלת ביטוי, אבל לא לפי ערכים מלאים. חוץ מזה יש לחברה מזומנים נטו של כ-1 מיליארד שקל, אך חשוב לציין שההון העצמי עומד על כ-550 מיליון שקל - היכולת להציג מזומנים מעל ההון מבטא מצד אחד את העוצמה של הרשתות האלו שמקבלות מימון שוטף מהלקוחות (מקבלת במזומן ובתנאי אשראי טובים). מצד שני- זה לא יהיה נכון להגדיר את כל הסכום כמזומנים פיננסים עודפים, ונראה שהמזומנים העודפים הם בסדרי גודל של כ-500 מיליון דולר.
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- דף חדש במשפחת לוי: מנפיקים את הנדל"ן ומערבים את הילדים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מה המסקנה? רמי לוי נסחרת ב-4.1 מיליארד שקל, אבל לקבוצה הזו יש מספר פעילויות עם מזומנים. הפעילויות על פי השוק שוות כ-3.6 מיליארד שקל (שווי שוק בניכוי מזומנים), פעילות המזון והפארמה שווה כ-2.9 מיליארד שקל (בניכוי שווי הסלולר). המזון (בניכוי הפארמה) שווה כ-2-2.1 מיליארד שקל (בניכוי שווי הפארמה). אם מנתחים את הרווח המייצג של הקמעונאות מזון מקבלים סדר גודל של 220-230 - מכפיל של מתחת ל-10.