הכנסות תפרון נשחקו ב-8%, החברה צמצמה מעט את ההפסד הרבעוני

הכנסות חברת הביגוד ברבעו שחלף הסתכמו ב-27.7 מיליון דולר. ההפסד צומצם ל-365 אלף דולר. יו"ר החברה: "תפרון ממשיכה להשיג את היעדים אותם קבעה במסגרת תוכניתה האסטרטגית"
תומר קורנפלד |

חברת הביגוד תפרון פרסמה היום (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. תפרון מתמקדת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של הלבשה תחתונה, הלבשת ספורט ובגדי ים וחוף.

ברבעון השלישי של השנה הסתכמו המכירות של החברה ב-27.7 מיליון דולר, ירידה של 8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון המשיכה החברה את תוכנית ההתייעלות שלה, דבר אשר סייע לה לצמצם מעט את ההפסד הנקי שלה. ברעון שחלף הפסידה החברה 465 אלף דולר, זאת לעומת הפסד של 529 אלף דולר ברבעון המקביל.

עמית מרידור, מנכ"ל תפרון: "המשך מגמת השיפור וההשקעה בטכנולוגיות חדשות ובפיתוח מוצרים שטרם נראו בשוק, יאפשרו לתפרון להמשיך ולהגדיל את יתרונה היחסי ביחס למתחרות מחו"ל בתחום האל-תפר".

ארנון טיברג, יו"ר תפרון: "תפרון ממשיכה להשיג את היעדים אותם קבעה במסגרת תוכניתה האסטרטגית ובמרבית הפרמטרים אף לעבור אותם. השיפור במדדים הפיננסים, מאפשר לתפרון להרים את הראש ולהסתכל קדימה. תמהיל היצור של תפרון מאפשר לה היום להביא לידי ביטוי את יתרונותיה היחסיים בשווקי היעד השונים ולהעמיק את פעילותה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה