מאשה דשקוב וגלעד יתאח
צילום: ליאת מנדל ודני כתרי

המיזם החדש של מאשה דשקוב וגלעד יתאח

השניים, בעלת בית ספר למקצועות הדיגיטל והבעלים של חברה לאסטרטגיית מכירות ושירות, מקימים סוכנות לגיוס טאלנטים במקצועות השיווק, הדיגיטל, השירות והמכירות
ביז מדיה |

מאשה דשקוב וגלעד יתאח מקימים סוכנות לגיוס והשמה למקצועות צמיחה בעידן דיגיטלי. החברה שתיקרא פרטון (Parton), תספק פלטפורמה מקצועית ללא עלות למנהלים ואנשי מקצוע.

 

דשקוב הקימה לפני שנים את בית הספר Digitalent למקצועות הדיגיטל המכשיר מעל 1,000 סטודנטים ומנהלים בענף מדי שנה. יתאח הקים וממנכ"ל את געש אסטרטגית מכירות ושירות, חברה המתמחה בייעוץ ליווי והדרכות תחום המכירות והשירות, ומלווה ארגונים רבים לצמיחה ושיפור ביצועים.

 

בסוכנות החדשה אומרים כי הייחודיות של פרטון היא בכך שתציע ליווי ללא תשלום לטאלנטים האחראים על צמיחה עסקית במשק לא רק בנקודת הזמן של חיפוש עבודה, אלא גם לאורך מסלול הקריירה באמצעות שירותי ייעוץ פרטניים, נטוורקינג, חיבור להזדמנויות קריירה, ערוץ תוכן, מפגשי בכירים ועוד. במקביל תציע פרטון מסלול להשמת מועמדים ג'וניורים שמחפשים את תפקידם הראשון בתעשייה. השירות ניתן ללא תשלום למועמדים ופתוח לבוגרי כלל קורסי הכשרה מקצועית ממוסדות מוכרים בישראל ובחו"ל.

 

מאשה דשקוב: "עבור מרבית החברות, תחום הדיגיטל הפך לנתח ההוצאה המשמעותי בעוגת השיווק ועובדים בתחום הפכו לנתח המשמעותי בעלויות כח האדם. מדובר בעובדים מבוקשים ביותר המצליחים להגיע לרמות שכר של כ-20 אלף שקל תוך שנתיים בלבד. רבים מהם גם בוחרים בקריירה עצמאית, פותחים סוכנויות דיגיטל והופכים למעסיקים בעצמם. הצרכים של התעשייה שנמצאת בצמיחה מתמדת מורכבים ומגוונים והפתרונות מחייבים הכרות מעמיקה עם השוק מצד המעסיקים ומצד המועמדים באופן שהצרכים של שני הצדדים יקבלו מענה".

 

גלעד יתאח: "הצמיחה האדירה והביקוש לעובדים מצריכים גם התייחסות לאתגרים ענפיים שצצו, בין השאר פתיחות התעשייה לקליטת ג'וניורים וגובה משכורת הכניסה שלהם. חלק מהחזון שהנחה אותנו בהקמה של פרטון הוא לייצר סטנדרטיזציה שתיקח בחשבון את העובדים הזוטרים וגם תבטיח רמת מקצועיות גבוהה של הענף כולו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״