מאשה דשקוב וגלעד יתאח
צילום: ליאת מנדל ודני כתרי

המיזם החדש של מאשה דשקוב וגלעד יתאח

השניים, בעלת בית ספר למקצועות הדיגיטל והבעלים של חברה לאסטרטגיית מכירות ושירות, מקימים סוכנות לגיוס טאלנטים במקצועות השיווק, הדיגיטל, השירות והמכירות
ביז מדיה |

מאשה דשקוב וגלעד יתאח מקימים סוכנות לגיוס והשמה למקצועות צמיחה בעידן דיגיטלי. החברה שתיקרא פרטון (Parton), תספק פלטפורמה מקצועית ללא עלות למנהלים ואנשי מקצוע.

 

דשקוב הקימה לפני שנים את בית הספר Digitalent למקצועות הדיגיטל המכשיר מעל 1,000 סטודנטים ומנהלים בענף מדי שנה. יתאח הקים וממנכ"ל את געש אסטרטגית מכירות ושירות, חברה המתמחה בייעוץ ליווי והדרכות תחום המכירות והשירות, ומלווה ארגונים רבים לצמיחה ושיפור ביצועים.

 

בסוכנות החדשה אומרים כי הייחודיות של פרטון היא בכך שתציע ליווי ללא תשלום לטאלנטים האחראים על צמיחה עסקית במשק לא רק בנקודת הזמן של חיפוש עבודה, אלא גם לאורך מסלול הקריירה באמצעות שירותי ייעוץ פרטניים, נטוורקינג, חיבור להזדמנויות קריירה, ערוץ תוכן, מפגשי בכירים ועוד. במקביל תציע פרטון מסלול להשמת מועמדים ג'וניורים שמחפשים את תפקידם הראשון בתעשייה. השירות ניתן ללא תשלום למועמדים ופתוח לבוגרי כלל קורסי הכשרה מקצועית ממוסדות מוכרים בישראל ובחו"ל.

 

מאשה דשקוב: "עבור מרבית החברות, תחום הדיגיטל הפך לנתח ההוצאה המשמעותי בעוגת השיווק ועובדים בתחום הפכו לנתח המשמעותי בעלויות כח האדם. מדובר בעובדים מבוקשים ביותר המצליחים להגיע לרמות שכר של כ-20 אלף שקל תוך שנתיים בלבד. רבים מהם גם בוחרים בקריירה עצמאית, פותחים סוכנויות דיגיטל והופכים למעסיקים בעצמם. הצרכים של התעשייה שנמצאת בצמיחה מתמדת מורכבים ומגוונים והפתרונות מחייבים הכרות מעמיקה עם השוק מצד המעסיקים ומצד המועמדים באופן שהצרכים של שני הצדדים יקבלו מענה".

 

גלעד יתאח: "הצמיחה האדירה והביקוש לעובדים מצריכים גם התייחסות לאתגרים ענפיים שצצו, בין השאר פתיחות התעשייה לקליטת ג'וניורים וגובה משכורת הכניסה שלהם. חלק מהחזון שהנחה אותנו בהקמה של פרטון הוא לייצר סטנדרטיזציה שתיקח בחשבון את העובדים הזוטרים וגם תבטיח רמת מקצועיות גבוהה של הענף כולו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.