גרבוז, דיין ועכשיו סוקניק: "נבחרי הליכוד ברמה נמוכה מיש עתיד"
. כאמור, לאורך יותר מ-20 שנה, היו שזורים התבטאויות כאלה ואחרות, חלקן גזעניות ואחרות טיפשיות, במערכות הבחירות. השחקנית תיקי דיין כינתה בבחירות 1999 את בוחרי הליכוד "אספסוף", מה שעורר חשש במפלגת העבודה כי הדבר יפגע בהם בבחירות, כפי שקרה עם הצ'חצ'חים של דודו טופז בבחירות 1981. ואולם בסופו של דבר אהוד ברק ניצח בבחירות ישירות בפער גדול את בנימין נתניהו. בבחירות 2015 כינה האומן יאיר גרבוז במהלך עצרת של מפלגות השמאל-מרכז, את אנשי הימין כ"מנשקי קמעות, עובדי אלילים ומשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים". הדבר עורר ביקורת קשה מימין אבל גם משמאל. באותה מערכת אמר השחקן עודד קוטלר במסגרת התנגחות בשרת התרבות מירי רגב: "אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות", כשבכך רמז על מצביעי הליכוד. ב-2016 כתב איש הרדיו גידי אורשר בפייסבוק: "הזווידות והכחלונים, הש"סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך והיללנים המקצועיים מן המזרח". על כך הושעה משידור.גדי סוקניק וסגנונו הבוטה הוא ההוכחה לכך שגזענות יכולה להיות מוגשת בעטיפה יפה ו״מתורבתת״, אך יהירה, מנותקת ומזעזעת לאין ערוך. סוקניק, אל תטרח אף להתנצל. מאסנו ברוטינה הידועה מראש. העם יאמר את דברו. pic.twitter.com/P1yzUhtSzj
— אורלי לוי-אבקסיס (@Orly_levy) June 27, 2022
- 8.לשמאל הכל מותר 10/08/2022 21:43הגב לתגובה זועוד לא הבנתם שהשמאלנים הם תמיד אנשים יפי תואר ונעימי הליכות, נאורים, מתקדמים, אירופאיים, מנומסים ואדיבים ואילו הליכודניקים הם עדר בהמות, בוטים, מנשקי מזוזות וקברים, צ'חצ'חים ועוד כל מיני מילים שרק השמאל הנאור יודע להמציא...
- 7.שמי 28/06/2022 00:08הגב לתגובה זונבחרי הליכוד הם המיץ של הזבל חוץ מכמה בודדים. ביבי בוחר להקיף את עצמו באפסים לקקנים
- 6.שרה 27/06/2022 19:58הגב לתגובה זומעניין מה ההשכלה של הגאון סוקניק, בטיפשות הוא בטוח מוביל.
- 5.גיל 27/06/2022 16:56הגב לתגובה זומספר 1 באינטליגנציה ירודה , בפה מלוכלך ובלשון ארוכה .
- אמסלם 27/06/2022 17:59הגב לתגובה זומי זאת בכלל מירי רגב הזאת? היא לא מגיעה לי לקרסוליים!
- טעות לפיד . קנה תואר בכסף. (ל"ת)רוני 27/06/2022 20:29
- 4.דודו 27/06/2022 15:14הגב לתגובה זוהבעייה שלביבי אין ביטחון עצמי, הוא לא נותן לאנשים איכותיים להתקדם בליכוד
- טעות. דווקא אספו כמה מליוני שקלים. למי אספו כך. (ל"ת)רוני 27/06/2022 20:30הגב לתגובה זו
- 3.מה שבטוח שההשכלה של לפיד נמוכה מכל חבר ליכוד (ל"ת)ממ 27/06/2022 14:44הגב לתגובה זו
- מדובר על אינטליגנציה ויכולת למידה . (ל"ת)דרור 27/06/2022 16:58הגב לתגובה זו
- 2.יהודה 27/06/2022 13:08הגב לתגובה זומדבר הבנאדם שככל הנראה מצביע לבן אדם בלי תעודת בגרות
- משכיל לא חייב תעודות (ל"ת)אנונימי 27/06/2022 14:17הגב לתגובה זו
- 1.סה"כ אמר את האמת על מה יש לכעוס (ל"ת)יוסי 27/06/2022 12:45הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
