גדי סוקניק
צילום: מסך רשת 13
TV

גרבוז, דיין ועכשיו סוקניק: "נבחרי הליכוד ברמה נמוכה מיש עתיד"

צפו: מגיש החדשות לשעבר בישל יופי של חומר עבור קמפיין הליכוד, עם התבטאות שנויה במחלוקת, כמיטב ההתבטאויות של אנשי השמאל במערכות הבחירות האחרונות
ביז מדיה | (13)
אם יש דבר שלא משתנה לאורך מערכות הבחירות לכנסת, הן אותן התבטאויות בעייתיות של אישים מוכרים ולא פוליטיים מהאגף השמאלי של המפה הפוליטית. הפעם מגיעים דבריו של מגיש החדשות לשעבר ואיש התקשורת גדי סוקניק, שאמר בתוכנית פותחים יום עם נועה רוזין ואלעד זוהר ברשת 13 כי חברי הכנסת של הליכוד הם ברמה נמוכה יותר מאלה של יש עתיד, בכל הנוגע לאינטליגנציה.   "אם תשווה למפלגות אחרות שהן כן דמוקרטיות לכאורה, תבדוק את הגוף שכן בוחר בהן", אמר סוקניק, "מרכז הליכוד רצוף באינטרסים, נגוע בכל נגעי העולם, ונבחרים ברמה - אני אומר את זה כאזרח אובייקטיבי - נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. רמה נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות".   "בליכוד אינטליגנטים פחות מיש עתיד?", תמה זוהר, וסוקניק ענה: "בממוצע תבדוק את האנשים. כל מסורת הצרחות, והאלימות המילולית בכנסת - תבדוק מי מוביל אותה כבר שנים. החברים של יש עתיד הם ברמה הרבה יותר גבוהה. הם גם עושים הרבה יותר למען הציבור". .. . לא מן הנמנע שהדבר עשוי לשמש כנשק טוב בידי אנשי הליכוד והקמפיין שלו, כדי להציג את סוקניק כגזען. כמה חברי כנסת כבר עשו זאת בשעה האחרונה, בהן אורלי לוי אבקסיס. .. כאמור, לאורך יותר מ-20 שנה, היו שזורים התבטאויות כאלה ואחרות, חלקן גזעניות ואחרות טיפשיות, במערכות הבחירות. השחקנית תיקי דיין כינתה בבחירות 1999 את בוחרי הליכוד "אספסוף", מה שעורר חשש במפלגת העבודה כי הדבר יפגע בהם בבחירות, כפי שקרה עם הצ'חצ'חים של דודו טופז בבחירות 1981. ואולם בסופו של דבר אהוד ברק ניצח בבחירות ישירות בפער גדול את בנימין נתניהו.   בבחירות 2015 כינה האומן יאיר גרבוז במהלך עצרת של מפלגות השמאל-מרכז, את אנשי הימין כ"מנשקי קמעות, עובדי אלילים ומשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים". הדבר עורר ביקורת קשה מימין אבל גם משמאל. באותה מערכת אמר השחקן עודד קוטלר במסגרת התנגחות בשרת התרבות מירי רגב: "אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות", כשבכך רמז על מצביעי הליכוד.   ב-2016 כתב איש הרדיו גידי אורשר בפייסבוק: "הזווידות והכחלונים, הש"סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך והיללנים המקצועיים מן המזרח". על כך הושעה משידור.  

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    לשמאל הכל מותר 10/08/2022 21:43
    הגב לתגובה זו
    עוד לא הבנתם שהשמאלנים הם תמיד אנשים יפי תואר ונעימי הליכות, נאורים, מתקדמים, אירופאיים, מנומסים ואדיבים ואילו הליכודניקים הם עדר בהמות, בוטים, מנשקי מזוזות וקברים, צ'חצ'חים ועוד כל מיני מילים שרק השמאל הנאור יודע להמציא...
  • 7.
    שמי 28/06/2022 00:08
    הגב לתגובה זו
    נבחרי הליכוד הם המיץ של הזבל חוץ מכמה בודדים. ביבי בוחר להקיף את עצמו באפסים לקקנים
  • 6.
    שרה 27/06/2022 19:58
    הגב לתגובה זו
    מעניין מה ההשכלה של הגאון סוקניק, בטיפשות הוא בטוח מוביל.
  • 5.
    גיל 27/06/2022 16:56
    הגב לתגובה זו
    מספר 1 באינטליגנציה ירודה , בפה מלוכלך ובלשון ארוכה .
  • אמסלם 27/06/2022 17:59
    הגב לתגובה זו
    מי זאת בכלל מירי רגב הזאת? היא לא מגיעה לי לקרסוליים!
  • טעות לפיד . קנה תואר בכסף. (ל"ת)
    רוני 27/06/2022 20:29
  • 4.
    דודו 27/06/2022 15:14
    הגב לתגובה זו
    הבעייה שלביבי אין ביטחון עצמי, הוא לא נותן לאנשים איכותיים להתקדם בליכוד
  • טעות. דווקא אספו כמה מליוני שקלים. למי אספו כך. (ל"ת)
    רוני 27/06/2022 20:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מה שבטוח שההשכלה של לפיד נמוכה מכל חבר ליכוד (ל"ת)
    ממ 27/06/2022 14:44
    הגב לתגובה זו
  • מדובר על אינטליגנציה ויכולת למידה . (ל"ת)
    דרור 27/06/2022 16:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יהודה 27/06/2022 13:08
    הגב לתגובה זו
    מדבר הבנאדם שככל הנראה מצביע לבן אדם בלי תעודת בגרות
  • משכיל לא חייב תעודות (ל"ת)
    אנונימי 27/06/2022 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סה"כ אמר את האמת על מה יש לכעוס (ל"ת)
    יוסי 27/06/2022 12:45
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.