גרבוז, דיין ועכשיו סוקניק: "נבחרי הליכוד ברמה נמוכה מיש עתיד"
. כאמור, לאורך יותר מ-20 שנה, היו שזורים התבטאויות כאלה ואחרות, חלקן גזעניות ואחרות טיפשיות, במערכות הבחירות. השחקנית תיקי דיין כינתה בבחירות 1999 את בוחרי הליכוד "אספסוף", מה שעורר חשש במפלגת העבודה כי הדבר יפגע בהם בבחירות, כפי שקרה עם הצ'חצ'חים של דודו טופז בבחירות 1981. ואולם בסופו של דבר אהוד ברק ניצח בבחירות ישירות בפער גדול את בנימין נתניהו. בבחירות 2015 כינה האומן יאיר גרבוז במהלך עצרת של מפלגות השמאל-מרכז, את אנשי הימין כ"מנשקי קמעות, עובדי אלילים ומשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים". הדבר עורר ביקורת קשה מימין אבל גם משמאל. באותה מערכת אמר השחקן עודד קוטלר במסגרת התנגחות בשרת התרבות מירי רגב: "אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות", כשבכך רמז על מצביעי הליכוד. ב-2016 כתב איש הרדיו גידי אורשר בפייסבוק: "הזווידות והכחלונים, הש"סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך והיללנים המקצועיים מן המזרח". על כך הושעה משידור.גדי סוקניק וסגנונו הבוטה הוא ההוכחה לכך שגזענות יכולה להיות מוגשת בעטיפה יפה ו״מתורבתת״, אך יהירה, מנותקת ומזעזעת לאין ערוך. סוקניק, אל תטרח אף להתנצל. מאסנו ברוטינה הידועה מראש. העם יאמר את דברו. pic.twitter.com/P1yzUhtSzj
— אורלי לוי-אבקסיס (@Orly_levy) June 27, 2022
- 8.לשמאל הכל מותר 10/08/2022 21:43הגב לתגובה זועוד לא הבנתם שהשמאלנים הם תמיד אנשים יפי תואר ונעימי הליכות, נאורים, מתקדמים, אירופאיים, מנומסים ואדיבים ואילו הליכודניקים הם עדר בהמות, בוטים, מנשקי מזוזות וקברים, צ'חצ'חים ועוד כל מיני מילים שרק השמאל הנאור יודע להמציא...
- 7.שמי 28/06/2022 00:08הגב לתגובה זונבחרי הליכוד הם המיץ של הזבל חוץ מכמה בודדים. ביבי בוחר להקיף את עצמו באפסים לקקנים
- 6.שרה 27/06/2022 19:58הגב לתגובה זומעניין מה ההשכלה של הגאון סוקניק, בטיפשות הוא בטוח מוביל.
- 5.גיל 27/06/2022 16:56הגב לתגובה זומספר 1 באינטליגנציה ירודה , בפה מלוכלך ובלשון ארוכה .
- אמסלם 27/06/2022 17:59הגב לתגובה זומי זאת בכלל מירי רגב הזאת? היא לא מגיעה לי לקרסוליים!
- טעות לפיד . קנה תואר בכסף. (ל"ת)רוני 27/06/2022 20:29
- 4.דודו 27/06/2022 15:14הגב לתגובה זוהבעייה שלביבי אין ביטחון עצמי, הוא לא נותן לאנשים איכותיים להתקדם בליכוד
- טעות. דווקא אספו כמה מליוני שקלים. למי אספו כך. (ל"ת)רוני 27/06/2022 20:30הגב לתגובה זו
- 3.מה שבטוח שההשכלה של לפיד נמוכה מכל חבר ליכוד (ל"ת)ממ 27/06/2022 14:44הגב לתגובה זו
- מדובר על אינטליגנציה ויכולת למידה . (ל"ת)דרור 27/06/2022 16:58הגב לתגובה זו
- 2.יהודה 27/06/2022 13:08הגב לתגובה זומדבר הבנאדם שככל הנראה מצביע לבן אדם בלי תעודת בגרות
- משכיל לא חייב תעודות (ל"ת)אנונימי 27/06/2022 14:17הגב לתגובה זו
- 1.סה"כ אמר את האמת על מה יש לכעוס (ל"ת)יוסי 27/06/2022 12:45הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
