אלונה בר און
צילום: יח"צ

אלונה בר און "חסמה" את נתי טוקר מדה מרקר. הוא לא שתק

מו"לית "גלובס" וכתב התקשורת של דה מרקר כבר לא. בר און: "נמאס מרכילות ארסית ולא מבוססת"
אייס | (8)

מו"לית "גלובס", אלונה בר און, מאסה בביקורת שמתח עליה בשבועות האחרונים כתב התקשורת של TheMarker, נתי טוקר, וחסמה אותו בטוויטר כך שלא יוכל לעקוב אחר פעילותה ברשת החברתית או לראות את ציוציה. בתגובה עקץ טוקר את בר און ועורר מיני סערה ברשת, כשכתב: "כך מתנהלת מו"לית של עיתון קשוב שפתוח לביקורת. זה גורם לי להתחיל להאמין לכל הסיפורים מבפנים".

בציוצים שהעלו את חמתה של בר און התייחס טוקר למאבק שזו ניהלה לרכישת "גלובס" ב-2018-2017 מול האוליגרך דוד דווידוביץ' ושותפו ניר חפץ, כיום עד מדינה בתיק 4000 נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אלונה בר און אכן הצילה את גלובס. התרחיש שבו האוליגרך דווידוביץ' היה שולט בו היה קטסטרופלי...", כתב טוקר, אך הוסיף: "אבל לפני הקרב הזה, למען הצדק ההיסטורי צריך לציין פרט קטן – אלונה עצמה ניסתה להפוך לשותפה של דווידוביץ'. בר און אפילו נסעה לדווידוביץ' עם עדן בר טל (מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר וכיום חבר בדירקטוריון "גלובס", אייס) למתחם סקי בקורשבל בצרפת כדי לנהל מו"מ. למה זה נפל? לפי דווידוביץ' בר און רצתה לכהן כיו"ר והוא סירב".

בשבועות האחרונים עלו טענות לגבי התנהלותה של בר און בניהול העיתון, וגם כאן טוקר לא חסך ביקורת מבר און. בעקבות פנייתה הפומבית בחודש שעבר למועצת העיתונות בדרישה שתהדק את הפיקוח על אמצעי התקשורת, כתב טוקר: "זו שעושה קמפיין עצמי על גב המתחרים ועכשיו מעודדת פיקוח חיצוני על העיתונות כאילו אנחנו בברית המועצות, אולי שתתחיל קודם בצעד קטן – בכל ידיעה שעוסקת בהפועלים ובהפניקס – גילוי נאות שהם מושקעים בחברת הנדל"ן בית וגג, שבמקרה היא יו"ר ומנכ"לית שלה?"

בציוץ מאוחר יותר אישרה בר און את החסימה של טוקר: "אכן חסמתי את נתי טוקר בטוויטר כי נמאס לי לקבל זרם של חלקי שמועות ורכילות ארסיים ולא מבוססים".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אתר כושל, עיתון שכבר מת. סגירה בקרוב. כתבים: לברוח! (ל"ת)
    גלובס ז"ל 16/12/2019 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שרה 14/12/2019 11:36
    הגב לתגובה זו
    לדעתי האישית בתור קוראת גלובס שנים רבות, מאז שהגיעה גב' אלונה העיתון הפך להיות שופר השמאל והרבה רכילות ולא עיתון כלכלי.
  • נו ברור שזה מה שתגידי (ל"ת)
    יאיר 24/12/2019 01:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לא מעניין בכלל (ל"ת)
    גלובס משעמם 12/12/2019 20:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    א' 12/12/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
    נתי טוקר הוא בושה וחרפה! כל קשר בינו ובין הגינות פשוט לא קיים. לא קיים! הוא מגזים לגמרי בביקורות שלו מצד אחד, ומצד שני מגזים בלקקנות ובחנפנות שלו (לקובלנץ למשל). ההתנהגות שלו היא בושה וחרפה.
  • 3.
    דינה 12/12/2019 18:40
    הגב לתגובה זו
    כתב חצר לקקן של קובלנץ ועוד. פשוט בושה ההתנהלות שלו. שיישב בשקט. הוא תועמלן, לא עיתונאי!
  • 2.
    הקרפדות מקרקרות בביצה.....שמייח. (ל"ת)
    אק 12/12/2019 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עשתה טעות! ועכשיו משלמת עליה בחשיפת יתר שלילית (ל"ת)
    רוני 12/12/2019 15:44
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״