שופכים לאגר: על הבירה דלילת הקלוריות ונטולת הגלוטן
גילוי נאות: אני אוהב לשתות בירה מפעם לפעם. אבל כרס הבירה הקטנה שאני מגדל כתחביב קצת מפריעה לי. מניח שגם לחלקכם הבעיה מוכרת.
לשתות עם ולהרגיש בלי
אז בין אם אתם מאלה הפוקדים את חדר הכושר או יוצאים לריצה מעת לעת כדי לשמור על הגזרה ועל הבריאות, ובין אם אתם מאלה הפוקדים את הכורסה ומביטים מטה על הכרס אותה אתם מכנים "נחת" - סביר שגם אתם נוהגים להיפגש עם חברים על בירה, בבית, בבר השכונתי, לצפייה במשחק או בגמר תכנית הריאליטי החביבה עליכם.
אתם כמו כולם ואין צורך להתבייש בכך - מותר לכם!
אך הנה חידוש מרענן וקליל שיכול בהחלט לשבת על משבצת "להיות עם ולהרגיש בלי" - SKINNY BEER - בירת לאגר (למי מאתנו שזה אומר משהו) דלילת קלוריות שאינה מאבדת את איכות טעמה (בטעימה עיוורת שהתקיימה בבריטניה לא הבדילו בינה לבין קורונה, עד כדי כך!) המכילה 89 קלוריות בלבד! מה זה אומר? 35% פחות מבירה רגילה!
אז אם נמנעתם מישיבה עם החברים בבר בתירוץ של בטן נפוחה או כי בדיוק חזרתם מאימון קרדיו - תאלצו למצוא תירוץ אחר... לבריאות!
יתרון נוסף למשקה הוא הגלוטן - אין בו, פשוט אין! כך שגם אם מקפידים על מזונות נטולי גלוטן - הבירה הזו יושבת עליכם בול!
בינינו, גם אם אתם לא מאלה הנמנעים מגלוטן - אתם ודאי מכירים את תחושת הנפיחות לאחר שתייה של כוס או שתיים, אז הנה – סגרנו גם את הפינה הזו. ואם אתם חושבים כעת שזו בירה "נשית" ומעדיפים לשמור על פאסון - דעו שנפח האלכוהול עומד על 4% ואינו נופל מכל בירה קלילה אחרת. כך שגם את וגם אתה יכולים למזוג לעצמכם כוס ואפילו שתיים ולהרגיש טוב עם עצמכם, ללא רגשות אשם וחשש כי אימון הבוקר שלכם נהרס.
אז לחיים (בריאים)! רק עשו טובה - שתו באחריות, כן?

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.