הישג לדרוקר: 8.4% להשקת הקברניטים - שנצמדה לרשת 13
בייק אוף (קשת 12) אמנם ניצחה את הערב עם 13.2%, אבל מירב העניין נדד לערוץ עשר, שם הושקה סדרת הדוקו הקברניטים של רביב דרוקר. הפרק הראשון הניב 8.4%, ונצמד מאד לדוקו-ריאליטי 6 אבות (רשת 13) שסחט 8.5%, אחרי ירידה חדה מ-11.6% שקיבל פרק ההשקה בשבוע שעבר.
צמוד לרשת ועשר היה משחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב (ערוץ הספורט) שהניב 8.3%. העונה החדשה של תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) רשמה נתון נאה של 4.1%, ואילו כולם ב-20 (ערוץ 20) גירדה 0.6%.
הסדרה 'להעיר את הדב' (קשת 12) קיבלה 8.7%, 'נקסט' (קשת 12) הניבה 4.9%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) זכתה ב-4.7%, בדיוק כמו 'היום שהיה', 'ישראל - אלבום פרטי' (רשת 13) רשמה 3.7%, 'אומרים שהיה פה' (רשת 13) קיבלה 2.9%, 'מכאן ומשם' (כאן 11) השיגה 2.6%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) סחטה 0.8% ואחריה 'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.9%,
אורלי וגיא (ערוץ עשר) השיגה 2.7%,
וחדשות הבוקר (קשת 12) חילצה 1.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'האנשים שמאחורי הכותרות' (קשת 12) קיבלה 6.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.9%.
'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 5.7%,
'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) נצמדה אליה עם 5.6%,
'העולם היום' (כאן 11) זכתה ב-1.5% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 12.3%
מול 8.2% לאותה מהדורה ברשת
(בחישוב מצרפי: 20.5%),
חדשות עשר חילצה 7%,
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.2%,
וחדשות ערוץ 20 גירדה 1.4%.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
