רביב דרוקר הקברניטים שמעון פרס
צילום: באדיבות ערוץ עשר
רייטינג

הישג לדרוקר: 8.4% להשקת הקברניטים - שנצמדה לרשת 13

'6 אבות' של רשת ירדה מ-11.6% בהשקה ל-8.5% אמש, בעשירית האחוז יותר מפרויקט הדוקו המרשים של עשר. ליגת העל קיבלה 8.3%, פער גדול בין כאן 11 לחדשות 20
אלכסנדר כץ |

בייק אוף (קשת 12) אמנם ניצחה את הערב עם 13.2%, אבל מירב העניין נדד לערוץ עשר, שם הושקה סדרת הדוקו הקברניטים של רביב דרוקר. הפרק הראשון הניב 8.4%, ונצמד מאד לדוקו-ריאליטי 6 אבות (רשת 13) שסחט 8.5%, אחרי ירידה חדה מ-11.6% שקיבל פרק ההשקה בשבוע שעבר.

 

צמוד לרשת ועשר היה משחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב (ערוץ הספורט) שהניב 8.3%. העונה החדשה של תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) רשמה נתון נאה של 4.1%, ואילו כולם ב-20 (ערוץ 20) גירדה 0.6%.

 

הסדרה 'להעיר את הדב' (קשת 12) קיבלה 8.7%, 'נקסט' (קשת 12) הניבה 4.9%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר)  זכתה ב-4.7%, בדיוק כמו 'היום שהיה', 'ישראל - אלבום פרטי' (רשת 13) רשמה 3.7%, 'אומרים שהיה פה' (רשת 13) קיבלה 2.9%, 'מכאן ומשם' (כאן 11) השיגה 2.6%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) סחטה 0.8% ואחריה 'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 1%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.9%,

אורלי וגיא (ערוץ עשר) השיגה 2.7%,

וחדשות הבוקר (קשת 12) חילצה 1.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'האנשים שמאחורי הכותרות' (קשת 12) קיבלה 6.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.9%.

'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 5.7%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) נצמדה אליה עם 5.6%,

'העולם היום' (כאן 11) זכתה ב-1.5% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 12.3%

מול 8.2% לאותה מהדורה ברשת

(בחישוב מצרפי: 20.5%),

חדשות עשר חילצה 7%,

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.2%,

וחדשות ערוץ 20 גירדה 1.4%. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״