מגל"צ אל היח"צ: אורי איגרא מצטרף לגל אורן לרנר
אורי איגרא, כתב הדתות של גל"צ מסיים את שירותו בתחנה הצבאית וחוצה את הקווים. לאייס נודע כי איגרא מצטרף למשרד יחסי הציבור, האסטרטגיה והפרסום גל אורן לרנר המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי.
איגרא בן ה-25, שימש ככתב ספורט וככתב לענייני חרדים במשך שנתיים וערך את התוכנית של יועז הנדל וניצן הורביץ, ושימש כעורך לסירוגין בתכנית של אראל סג"ל, שעזב השבוע את התחנה לטובת תכנית יומית חדשה ב-103FM.
עם שחרורו, יחל איגרא לעבוד במשרד של האסטרטג אבי לרנר שהתמזג לאחרונה עם חברת גל אורן. בין לקוחות המשרד נמצאים ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, העיתון ישראל היום, המועצה האזורית גוש עציון, ארגון גשר ושורה של חברות מובילות כגון בנק הפועלים, תנובה, קופת חולים מאוחדת ועוד.
"אני מודה לגלי צה"ל על כל מה שלמדתי במקום", מסר איגרא, "ברצוני להודות במיוחד למפקד הקודם ירון דקל שנתן בי את האמון וכל צוות מחלקת החדשות שתמיד עזר ודחף לאורך כל השירות. אני שמח ונרגש להתחיל בדרך חדשה ומקווה מאוד להצליח ולתת מהניסיון שצברתי במשך השירות בגלי צה"ל".
- 9.אהרון 15/03/2018 11:08הגב לתגובה זוחשף הרבה עוולות של רבנים! כל הכבוד לו, עלה והצלח! בהצלחה בהמשך..
- 8.אהרון 15/03/2018 11:07הגב לתגובה זומה המשכורות היום בתחום היחצ? שוקל לכיכנס לתחום.
- 7.יחצ 15/03/2018 11:06הגב לתגובה זוהוא גדול על המשרד הזה בכמה מידות!
- 6.אמא 15/03/2018 11:03הגב לתגובה זומישהי יודעת אם הוא פנוי? הבת שלי גם בת 25
- 5.חנה 15/03/2018 11:01הגב לתגובה זוחהל שהוא ברדיו ולא בטלוויזיה, היינו זוכים לראות אותו יותר!
- 4.יוסף 15/03/2018 11:00הגב לתגובה זואין על הדרך שבה הוא עורך תוכניות, מקצועיות, אמינות וסופסוף קצת דעה ימנית התחנה הזו.
- 3.אחד שיודע 15/03/2018 10:59הגב לתגובה זוכתב מעולה! אתגעגע לדיווחים שלו..
- 2.ראשון!! 15/03/2018 10:59הגב לתגובה זוהכתב הכי טוב בגלצ!!1
- 1.זכו!! (ל"ת)חיים 15/03/2018 10:57הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
