פרימור מבצע סבתא
צילום: יח"צ
TV

הצצה ראשונה// פרימור משחזר את מבצע סבתא בקמפיין חדש

התסריט מציג את "קרמבו" בדמותו של הויברגר מגיע לקיבוץ לאחר שהשתחרר כדי לרענן את מפעל המיצים. הסרט באורך 4 דקות ממשיך את מגמת הוידאו ברשת לפני הטלוויזיה
משה בנימין | (28)

קמפיין חדש של מותג המיצים הטבעיים פרימור יעלה מחר לאוויר בכיכובו של רמי הויברגר בדמותו המיתולוגית של "קרמבו", איש הצבא העצבני מהסרט הישראלי המצליח "מבצע סבתא". הקמפיין בהובלת יהושע TBWA ובבימויו של דרור שאול שגם ביים את הסרט, משחזר את דמותו של קרמבו יחד עם חלק ממשפטי המפתח מהסרט בהשראת הסצינה שבה קרמבו מתחיל עם המתנדבת בקיבוץ על שפת הבריכה.

התסריט של פרימור מציג את קרמבו (הויברגר) המשוחרר, מגיע לקיבוץ רכוב על ג'יפ צבאי בדיוק ברגע שבו מנהל המפעל מודיע לעובדים כי "הגיע הזמן לרענן את המפעל" ושואל האם יש מתנדבים. המבטא הארגנטיאני של מנהל המפעל מתכתב אף הוא עם הקיבוץ בסרט שהפך לפולחן ישראלי של צעירים רבים. לאחר שכנועים רבים "קרמבו" מקבל עליו את תפקיד ה"מרענן" ושולח את על העובדים לקטוף את כל הפירות במשק לאחר ש"לא עשו כלום וסחטו רק תפוזים".

 

למרות ה"קלות" שבשחזור דמות כל כך מפורסמת ושיוכה למותג להובלת הקמפיין, התסריט מצליח להישאר רענן ומשעשע כשהוא משלב בתוכו את המסרים הפרסומיים של פרימור ומוביל בנוסף אל ההצעה השיווקית החדשה של המותג - סדרת המיצים החדשים בטעמי אשכוליות, בננה ועוד.

הסרט, באורך של 4 דקות, ממשיך את מגמת הוידאו של השנים האחרונות שמאפשרת למותגים ליצור קטעי תוכן שחורגים ממסגרת הפרסומת המקובלת של ה-30 שניות בטלוויזיה. כמו מילקי (רועי כפרי/ אדלר חומסקי) שעלה לאחרונה במתכונת של סרט ארוך לרשתות החברתיות ומתוכו נגזרה חתיכה לטלוויזיה כך גם במקרה הזה, הסרט הארוך יופץ ברשתות החברתיות ולאחר מכן יעלה לטלוויזיה - היפוך אירוני של היוצרות שגורם לטלוויזיה להיות מדיה משלימה - תפקיד שבעבר היה שמור לאינטרנט.

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 26.
    הצפונית 09/10/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מזעזעת !!! גם אלימות גם טמטום גם זלזול באוכל ( כמו ה smash cakes ) תת רמה !! עד מתי אנחנו צריכים לסבול את זה ?!
  • 25.
    חן 07/10/2017 21:01
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש, פרסומת אלימה. מה פלא שאנשים נעשים אלימים יותר, אם מה שמשדרים לנו כל הזמן זו אילמות. (בגדי צבא....) לא מסוגלת לשתות את המשקה שמזכיר לי בכל פעם את הפרסומת האלימה.
  • 24.
    עידית 05/10/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    הפרסומות מזלזלות ומפחיתות מערכם ותרומותם של העובדים.. ומאידך.. אלימות ולא נעימות... לא מזמינות לצרוך ולשתות את המשקאות האלה....
  • 23.
    רעיון מעניין אבל וואו כמה שהתסריט משעמם, והביצוע גרוע (ל"ת)
    טלי 22/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    יעקב 21/08/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    אין שום סיכוי שאני אקנה איזה שהוא מוצר של פרימור.
  • 21.
    יונתן 18/08/2017 22:29
    הגב לתגובה זו
    גואל נפש של פרסומת.בחיים לא אקנה מחצים עם פרסומת דוחה כזו
  • 20.
    אא 18/08/2017 08:18
    הגב לתגובה זו
    מספיק כבר עם כל הניתוחים האינטליגנטים של משרדי הפרסום המתחרים. צחקתי כמו משוגע ובהחלט יגרום לי לתת למיץ הזה צ'אנס. וסלמתאק על כריסטין המשופרת.
  • הצפונית - 09/10/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    זה מצחיק ?!!!!!!? זה הומור ??!!!!
  • 19.
    ורק מי הדוגמנית כריסטין שבפרסומת שכחו להגיד ? (ל"ת)
    נעמה 17/08/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    חי 16/08/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    יהושע ממשיכים לא לאכזב ולהוציא תוצרים שקופים, גרועים ובעיקר מביכים.
  • 17.
    אחלה סרט (ל"ת)
    בחלה 16/08/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    יפה שפרימור הלכו על זה (ל"ת)
    עלמוני 15/08/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    מימי 15/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    יש פה חתיכת יציאה ארוך מתיש אבל אחלה חיבור למותג
  • 14.
    אנסטסיה בשקירביץ 15/08/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת מדליקה, קצת ארוכה לטעמי, הקונספט עם הבחורה היפה והחדר במלון משקפת מציאות אבל לא מוסיף ערך מוסף חיובי למותג.
  • 13.
    רעיון מגניב (ל"ת)
    קופיפי 15/08/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    ארז 15/08/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    אין מה לומר, יהושע יודעים להביא רעיונות גדולים ולעשות מהם מיץ זבל קודם כל, אם כבר מתחילים עם קרמבו, אז שילכו לגייס אותו ושיעזוב את הצבא במקום שהוא יגיע בפתאומיות. סצנה ראשונה בכלל בחמ"ל. כבר מכניסים לאווירת מבצע סבתא התסריט משעמם, הביצוע גרוע, הטקסטים מתאמצים ומזיעים מקופי יום א' שלא התקבל אפילו לתרצה... בקיצור, לכו תסחטו תפוזים
  • 11.
    מפרגן 15/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    לא עובד במשרד פרסום ועדיין הסרט אחלה ! יש הרגשה כל הזמן פה שהמשרדים מהעשירייה השנייה לא מסוגלים לפרגן לגדולים והטובים
  • 10.
    לא עובד לי 15/08/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    אני מוכן לנסות שוב, אבל האמת לא עבד לי בכלל. די גרוע. שזה לא דבר כל כך נורא קורה
  • 9.
    גידי אורשר 15/08/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    אלוהים יהושע אתם בושה לתסריטאות, זה כל כך כל כך מתאמץ ולא מצחיק, איך אפשר להוציא את הויברגר כל כך גרוע
  • קופיפייט 16/08/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    שזה הסרט הכי גרוע אבר, אבל באמת שהמבצע סבתא פרימור חמוד,אתם סתם יורדים על זה יותר מדיי...
  • 8.
    כלבלב 15/08/2017 00:10
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף שמשקיעים ככה בסרטים ארוכים, עם רפרנסים מבריקים וחיבור מצוין למוצר. אהבתי מאוד :)
  • 7.
    דרור שאול המלך 14/08/2017 23:53
    הגב לתגובה זו
    כמי שגדל על ומדקלם את מבצע סבתא היו לי הרבה ציפיות. אבל... אפילו חיוך לא עלה לי. זה ארוך, מטרחן, לא מצחיק וללא הצדקה קריאיטיבית. סליחה פרימור, הפעם לא.
  • 6.
    אורי גבע 14/08/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    וקורע מצחוק.
  • 5.
    בקרוב נחווה דעה (ל"ת)
    מנהלי שיווק מצייצים 14/08/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גרוע (ל"ת)
    פוי 14/08/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג'יזס 14/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    עוד בזבוז של יהושוע גרוע
  • 2.
    קרמבו עלאק 14/08/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    רוכבים על משהו סופר נישתי
  • 1.
    לא מצחיק (ל"ת)
    מיגל 14/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״