פרימור מבצע סבתא
צילום: יח"צ
TV

הצצה ראשונה// פרימור משחזר את מבצע סבתא בקמפיין חדש

התסריט מציג את "קרמבו" בדמותו של הויברגר מגיע לקיבוץ לאחר שהשתחרר כדי לרענן את מפעל המיצים. הסרט באורך 4 דקות ממשיך את מגמת הוידאו ברשת לפני הטלוויזיה
משה בנימין | (28)

קמפיין חדש של מותג המיצים הטבעיים פרימור יעלה מחר לאוויר בכיכובו של רמי הויברגר בדמותו המיתולוגית של "קרמבו", איש הצבא העצבני מהסרט הישראלי המצליח "מבצע סבתא". הקמפיין בהובלת יהושע TBWA ובבימויו של דרור שאול שגם ביים את הסרט, משחזר את דמותו של קרמבו יחד עם חלק ממשפטי המפתח מהסרט בהשראת הסצינה שבה קרמבו מתחיל עם המתנדבת בקיבוץ על שפת הבריכה. התסריט של פרימור מציג את קרמבו (הויברגר) המשוחרר, מגיע לקיבוץ רכוב על ג'יפ צבאי בדיוק ברגע שבו מנהל המפעל מודיע לעובדים כי "הגיע הזמן לרענן את המפעל" ושואל האם יש מתנדבים. המבטא הארגנטיאני של מנהל המפעל מתכתב אף הוא עם הקיבוץ בסרט שהפך לפולחן ישראלי של צעירים רבים. לאחר שכנועים רבים "קרמבו" מקבל עליו את תפקיד ה"מרענן" ושולח את על העובדים לקטוף את כל הפירות במשק לאחר ש"לא עשו כלום וסחטו רק תפוזים".  

למרות ה"קלות" שבשחזור דמות כל כך מפורסמת ושיוכה למותג להובלת הקמפיין, התסריט מצליח להישאר רענן ומשעשע כשהוא משלב בתוכו את המסרים הפרסומיים של פרימור ומוביל בנוסף אל ההצעה השיווקית החדשה של המותג - סדרת המיצים החדשים בטעמי אשכוליות, בננה ועוד. הסרט, באורך של 4 דקות, ממשיך את מגמת הוידאו של השנים האחרונות שמאפשרת למותגים ליצור קטעי תוכן שחורגים ממסגרת הפרסומת המקובלת של ה-30 שניות בטלוויזיה. כמו מילקי (רועי כפרי/ אדלר חומסקי) שעלה לאחרונה במתכונת של סרט ארוך לרשתות החברתיות ומתוכו נגזרה חתיכה לטלוויזיה כך גם במקרה הזה, הסרט הארוך יופץ ברשתות החברתיות ולאחר מכן יעלה לטלוויזיה - היפוך אירוני של היוצרות שגורם לטלוויזיה להיות מדיה משלימה - תפקיד שבעבר היה שמור לאינטרנט.  

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 26.
    הצפונית 09/10/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מזעזעת !!! גם אלימות גם טמטום גם זלזול באוכל ( כמו ה smash cakes ) תת רמה !! עד מתי אנחנו צריכים לסבול את זה ?!
  • 25.
    חן 07/10/2017 21:01
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש, פרסומת אלימה. מה פלא שאנשים נעשים אלימים יותר, אם מה שמשדרים לנו כל הזמן זו אילמות. (בגדי צבא....) לא מסוגלת לשתות את המשקה שמזכיר לי בכל פעם את הפרסומת האלימה.
  • 24.
    עידית 05/10/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    הפרסומות מזלזלות ומפחיתות מערכם ותרומותם של העובדים.. ומאידך.. אלימות ולא נעימות... לא מזמינות לצרוך ולשתות את המשקאות האלה....
  • 23.
    רעיון מעניין אבל וואו כמה שהתסריט משעמם, והביצוע גרוע (ל"ת)
    טלי 22/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    יעקב 21/08/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    אין שום סיכוי שאני אקנה איזה שהוא מוצר של פרימור.
  • 21.
    יונתן 18/08/2017 22:29
    הגב לתגובה זו
    גואל נפש של פרסומת.בחיים לא אקנה מחצים עם פרסומת דוחה כזו
  • 20.
    אא 18/08/2017 08:18
    הגב לתגובה זו
    מספיק כבר עם כל הניתוחים האינטליגנטים של משרדי הפרסום המתחרים. צחקתי כמו משוגע ובהחלט יגרום לי לתת למיץ הזה צ'אנס. וסלמתאק על כריסטין המשופרת.
  • הצפונית - 09/10/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    זה מצחיק ?!!!!!!? זה הומור ??!!!!
  • 19.
    ורק מי הדוגמנית כריסטין שבפרסומת שכחו להגיד ? (ל"ת)
    נעמה 17/08/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    חי 16/08/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    יהושע ממשיכים לא לאכזב ולהוציא תוצרים שקופים, גרועים ובעיקר מביכים.
  • 17.
    אחלה סרט (ל"ת)
    בחלה 16/08/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    יפה שפרימור הלכו על זה (ל"ת)
    עלמוני 15/08/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    מימי 15/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    יש פה חתיכת יציאה ארוך מתיש אבל אחלה חיבור למותג
  • 14.
    אנסטסיה בשקירביץ 15/08/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת מדליקה, קצת ארוכה לטעמי, הקונספט עם הבחורה היפה והחדר במלון משקפת מציאות אבל לא מוסיף ערך מוסף חיובי למותג.
  • 13.
    רעיון מגניב (ל"ת)
    קופיפי 15/08/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    ארז 15/08/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    אין מה לומר, יהושע יודעים להביא רעיונות גדולים ולעשות מהם מיץ זבל קודם כל, אם כבר מתחילים עם קרמבו, אז שילכו לגייס אותו ושיעזוב את הצבא במקום שהוא יגיע בפתאומיות. סצנה ראשונה בכלל בחמ"ל. כבר מכניסים לאווירת מבצע סבתא התסריט משעמם, הביצוע גרוע, הטקסטים מתאמצים ומזיעים מקופי יום א' שלא התקבל אפילו לתרצה... בקיצור, לכו תסחטו תפוזים
  • 11.
    מפרגן 15/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    לא עובד במשרד פרסום ועדיין הסרט אחלה ! יש הרגשה כל הזמן פה שהמשרדים מהעשירייה השנייה לא מסוגלים לפרגן לגדולים והטובים
  • 10.
    לא עובד לי 15/08/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    אני מוכן לנסות שוב, אבל האמת לא עבד לי בכלל. די גרוע. שזה לא דבר כל כך נורא קורה
  • 9.
    גידי אורשר 15/08/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    אלוהים יהושע אתם בושה לתסריטאות, זה כל כך כל כך מתאמץ ולא מצחיק, איך אפשר להוציא את הויברגר כל כך גרוע
  • קופיפייט 16/08/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    שזה הסרט הכי גרוע אבר, אבל באמת שהמבצע סבתא פרימור חמוד,אתם סתם יורדים על זה יותר מדיי...
  • 8.
    כלבלב 15/08/2017 00:10
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף שמשקיעים ככה בסרטים ארוכים, עם רפרנסים מבריקים וחיבור מצוין למוצר. אהבתי מאוד :)
  • 7.
    דרור שאול המלך 14/08/2017 23:53
    הגב לתגובה זו
    כמי שגדל על ומדקלם את מבצע סבתא היו לי הרבה ציפיות. אבל... אפילו חיוך לא עלה לי. זה ארוך, מטרחן, לא מצחיק וללא הצדקה קריאיטיבית. סליחה פרימור, הפעם לא.
  • 6.
    אורי גבע 14/08/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    וקורע מצחוק.
  • 5.
    בקרוב נחווה דעה (ל"ת)
    מנהלי שיווק מצייצים 14/08/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גרוע (ל"ת)
    פוי 14/08/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג'יזס 14/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    עוד בזבוז של יהושוע גרוע
  • 2.
    קרמבו עלאק 14/08/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    רוכבים על משהו סופר נישתי
  • 1.
    לא מצחיק (ל"ת)
    מיגל 14/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד. 

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.