פרימור מבצע סבתא
צילום: יח"צ
TV

הצצה ראשונה// פרימור משחזר את מבצע סבתא בקמפיין חדש

התסריט מציג את "קרמבו" בדמותו של הויברגר מגיע לקיבוץ לאחר שהשתחרר כדי לרענן את מפעל המיצים. הסרט באורך 4 דקות ממשיך את מגמת הוידאו ברשת לפני הטלוויזיה
משה בנימין | (28)

קמפיין חדש של מותג המיצים הטבעיים פרימור יעלה מחר לאוויר בכיכובו של רמי הויברגר בדמותו המיתולוגית של "קרמבו", איש הצבא העצבני מהסרט הישראלי המצליח "מבצע סבתא". הקמפיין בהובלת יהושע TBWA ובבימויו של דרור שאול שגם ביים את הסרט, משחזר את דמותו של קרמבו יחד עם חלק ממשפטי המפתח מהסרט בהשראת הסצינה שבה קרמבו מתחיל עם המתנדבת בקיבוץ על שפת הבריכה.

התסריט של פרימור מציג את קרמבו (הויברגר) המשוחרר, מגיע לקיבוץ רכוב על ג'יפ צבאי בדיוק ברגע שבו מנהל המפעל מודיע לעובדים כי "הגיע הזמן לרענן את המפעל" ושואל האם יש מתנדבים. המבטא הארגנטיאני של מנהל המפעל מתכתב אף הוא עם הקיבוץ בסרט שהפך לפולחן ישראלי של צעירים רבים. לאחר שכנועים רבים "קרמבו" מקבל עליו את תפקיד ה"מרענן" ושולח את על העובדים לקטוף את כל הפירות במשק לאחר ש"לא עשו כלום וסחטו רק תפוזים".

 

למרות ה"קלות" שבשחזור דמות כל כך מפורסמת ושיוכה למותג להובלת הקמפיין, התסריט מצליח להישאר רענן ומשעשע כשהוא משלב בתוכו את המסרים הפרסומיים של פרימור ומוביל בנוסף אל ההצעה השיווקית החדשה של המותג - סדרת המיצים החדשים בטעמי אשכוליות, בננה ועוד.

הסרט, באורך של 4 דקות, ממשיך את מגמת הוידאו של השנים האחרונות שמאפשרת למותגים ליצור קטעי תוכן שחורגים ממסגרת הפרסומת המקובלת של ה-30 שניות בטלוויזיה. כמו מילקי (רועי כפרי/ אדלר חומסקי) שעלה לאחרונה במתכונת של סרט ארוך לרשתות החברתיות ומתוכו נגזרה חתיכה לטלוויזיה כך גם במקרה הזה, הסרט הארוך יופץ ברשתות החברתיות ולאחר מכן יעלה לטלוויזיה - היפוך אירוני של היוצרות שגורם לטלוויזיה להיות מדיה משלימה - תפקיד שבעבר היה שמור לאינטרנט.

תגובות לכתבה(28):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 26.
    הצפונית 09/10/2017 20:59
    הגב לתגובה זו
    פרסומת מזעזעת !!! גם אלימות גם טמטום גם זלזול באוכל ( כמו ה smash cakes ) תת רמה !! עד מתי אנחנו צריכים לסבול את זה ?!
  • 25.
    חן 07/10/2017 21:01
    הגב לתגובה זו
    גועל נפש, פרסומת אלימה. מה פלא שאנשים נעשים אלימים יותר, אם מה שמשדרים לנו כל הזמן זו אילמות. (בגדי צבא....) לא מסוגלת לשתות את המשקה שמזכיר לי בכל פעם את הפרסומת האלימה.
  • 24.
    עידית 05/10/2017 21:43
    הגב לתגובה זו
    הפרסומות מזלזלות ומפחיתות מערכם ותרומותם של העובדים.. ומאידך.. אלימות ולא נעימות... לא מזמינות לצרוך ולשתות את המשקאות האלה....
  • 23.
    רעיון מעניין אבל וואו כמה שהתסריט משעמם, והביצוע גרוע (ל"ת)
    טלי 22/08/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    יעקב 21/08/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    אין שום סיכוי שאני אקנה איזה שהוא מוצר של פרימור.
  • 21.
    יונתן 18/08/2017 22:29
    הגב לתגובה זו
    גואל נפש של פרסומת.בחיים לא אקנה מחצים עם פרסומת דוחה כזו
  • 20.
    אא 18/08/2017 08:18
    הגב לתגובה זו
    מספיק כבר עם כל הניתוחים האינטליגנטים של משרדי הפרסום המתחרים. צחקתי כמו משוגע ובהחלט יגרום לי לתת למיץ הזה צ'אנס. וסלמתאק על כריסטין המשופרת.
  • הצפונית - 09/10/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    זה מצחיק ?!!!!!!? זה הומור ??!!!!
  • 19.
    ורק מי הדוגמנית כריסטין שבפרסומת שכחו להגיד ? (ל"ת)
    נעמה 17/08/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    חי 16/08/2017 13:25
    הגב לתגובה זו
    יהושע ממשיכים לא לאכזב ולהוציא תוצרים שקופים, גרועים ובעיקר מביכים.
  • 17.
    אחלה סרט (ל"ת)
    בחלה 16/08/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    יפה שפרימור הלכו על זה (ל"ת)
    עלמוני 15/08/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    מימי 15/08/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    יש פה חתיכת יציאה ארוך מתיש אבל אחלה חיבור למותג
  • 14.
    אנסטסיה בשקירביץ 15/08/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת מדליקה, קצת ארוכה לטעמי, הקונספט עם הבחורה היפה והחדר במלון משקפת מציאות אבל לא מוסיף ערך מוסף חיובי למותג.
  • 13.
    רעיון מגניב (ל"ת)
    קופיפי 15/08/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    ארז 15/08/2017 11:08
    הגב לתגובה זו
    אין מה לומר, יהושע יודעים להביא רעיונות גדולים ולעשות מהם מיץ זבל קודם כל, אם כבר מתחילים עם קרמבו, אז שילכו לגייס אותו ושיעזוב את הצבא במקום שהוא יגיע בפתאומיות. סצנה ראשונה בכלל בחמ"ל. כבר מכניסים לאווירת מבצע סבתא התסריט משעמם, הביצוע גרוע, הטקסטים מתאמצים ומזיעים מקופי יום א' שלא התקבל אפילו לתרצה... בקיצור, לכו תסחטו תפוזים
  • 11.
    מפרגן 15/08/2017 10:38
    הגב לתגובה זו
    לא עובד במשרד פרסום ועדיין הסרט אחלה ! יש הרגשה כל הזמן פה שהמשרדים מהעשירייה השנייה לא מסוגלים לפרגן לגדולים והטובים
  • 10.
    לא עובד לי 15/08/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    אני מוכן לנסות שוב, אבל האמת לא עבד לי בכלל. די גרוע. שזה לא דבר כל כך נורא קורה
  • 9.
    גידי אורשר 15/08/2017 09:29
    הגב לתגובה זו
    אלוהים יהושע אתם בושה לתסריטאות, זה כל כך כל כך מתאמץ ולא מצחיק, איך אפשר להוציא את הויברגר כל כך גרוע
  • קופיפייט 16/08/2017 08:29
    הגב לתגובה זו
    שזה הסרט הכי גרוע אבר, אבל באמת שהמבצע סבתא פרימור חמוד,אתם סתם יורדים על זה יותר מדיי...
  • 8.
    כלבלב 15/08/2017 00:10
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף שמשקיעים ככה בסרטים ארוכים, עם רפרנסים מבריקים וחיבור מצוין למוצר. אהבתי מאוד :)
  • 7.
    דרור שאול המלך 14/08/2017 23:53
    הגב לתגובה זו
    כמי שגדל על ומדקלם את מבצע סבתא היו לי הרבה ציפיות. אבל... אפילו חיוך לא עלה לי. זה ארוך, מטרחן, לא מצחיק וללא הצדקה קריאיטיבית. סליחה פרימור, הפעם לא.
  • 6.
    אורי גבע 14/08/2017 21:55
    הגב לתגובה זו
    וקורע מצחוק.
  • 5.
    בקרוב נחווה דעה (ל"ת)
    מנהלי שיווק מצייצים 14/08/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גרוע (ל"ת)
    פוי 14/08/2017 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ג'יזס 14/08/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
    עוד בזבוז של יהושוע גרוע
  • 2.
    קרמבו עלאק 14/08/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    רוכבים על משהו סופר נישתי
  • 1.
    לא מצחיק (ל"ת)
    מיגל 14/08/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.