לאחר 4 חודשי מכרז: דובק מעבירה את תקציב הפרסום למשרד מקאן תל אביב
בתום תהליך מכרזי שארך 4 חודשים, חברת דובק, יצרנית הסיגריות היחידה בישראל בחרה במקאן תל אביב לניהול תקציב הפרסום שלה בגובה של 5 מיליון שקלים.
עד לאחרונה משרד הפרסום שטיפל בדובק היה קונספטיקה. מותגי החברה שפועלת בישראל מזה למעלה מ-7 עשורים כוללים את טיים, גולף, נובלס, באלי שאג ועוד. ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אנו שמחים לצרף את דובק למעגל לקוחותינו. החברות בתחום הסיגריות והעישון מתמודדות בשנים האחרונות עם אתגרים רבים, רגישות למחיר ושינויים בטעמי הצרכנים. אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח למצות את תקציבי הפרסום של החברה בערוצים השונים באפקטיביות הגדולה ביותר". אלן קודרון, מנהל השיווק של דובק: "הסיבה להחלפת משרד פרסום היא הרצון לרענן את אופן הטיפול במותגי החברה בתום שנים בהם טופלו על ידי חברת קונספטיקה. מקאן הינו משרד יצירתי ובעל ניסיון רב והמעבר אליו הוא צעד נכון לחברה לבניית אסטרטגיית פרסום חדשה".
- 14.שיהיה להם בהצלחה עם הרגולציה! (ל"ת)בלה בלה 24/03/2015 10:42הגב לתגובה זו
- 13.גם זה יעבור (ל"ת)ג.עמיחי 22/03/2015 23:06הגב לתגובה זו
- 12.מה רציי מנכל או חנה מצפה רמון ראדו???? (ל"ת)אורן 22/03/2015 16:57הגב לתגובה זו
- 11.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)אסי 22/03/2015 16:06הגב לתגובה זו
- 10.נובלס 22/03/2015 16:05הגב לתגובה זומילא לצרף לקוח כזה, אבל לכתוב על זה באייס? כנראה שהמצב לא משהו בכלל. ולמה שיהיה אחרת?
- 9.סמוקי ג'ו 22/03/2015 15:37הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- נותן עבודה 22/03/2015 15:57הגב לתגובה זואשמח לדעת על מה אתה מדבר
- 8.זה לא ריצי זה ההיא. (ל"ת)ההיא נו. 22/03/2015 14:23הגב לתגובה זו
- 7.ציטוט מזעזע של ריצ'י 22/03/2015 14:15הגב לתגובה זומיצוי התקציב באפקטיביות הגדולה ביותר? תגיד פשוט - אנחנו נשמח להרוג כמה שיותר אנשים בכמה שפחות כסף
- 6.חיים 22/03/2015 14:01הגב לתגובה זולמקאן שמחתים את הענף ומוציא לכולנו שם רע. לקוחות מקאן, הגיע הזמן להגיד את דעתכם!
- 5.ריצ'י תתפטר. החברים ממקאן. (ל"ת)22/03/2015 13:40הגב לתגובה זו
- 4.עוד מסמר בארון 22/03/2015 12:47הגב לתגובה זווהערכתי אותו על זה.
- חשבתי ששילוח יו״ר- טפלון (ל"ת)יורם 22/03/2015 13:59הגב לתגובה זו
- 3.יותם 22/03/2015 12:45הגב לתגובה זואנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח לגרום ליותר אנשים למות
- 2.ומה קורה עם פרלמנט? נגמר הרומן? (ל"ת)בשביל לעשן 22/03/2015 12:24הגב לתגובה זו
- 1.יואב 22/03/2015 11:08הגב לתגובה זוהמשרד הצדקני הזה שעלאק מוביל אג׳נדה חברתית - נשים, מצפה רמון וכד׳ מוכן בשביל כסף למכור לכם סיגריות. ריצ׳י וחנה ראדו גרמתם לי להקיא הבוקר. בושה
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
