ריצ'י הנטר ריצ'י האנטר
צילום: יח"צ

לאחר 4 חודשי מכרז: דובק מעבירה את תקציב הפרסום למשרד מקאן תל אביב

עד לאחרונה המשרד שטיפל בדובק היה קונספטיקה. התקציב צפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים. מנהל השיווק של דובק: "רצינו לרענן, מקאן יצירתי ובעל נסיון"
משה בנימין | (16)

בתום תהליך מכרזי שארך 4 חודשים, חברת דובק, יצרנית הסיגריות היחידה בישראל בחרה במקאן תל אביב לניהול תקציב הפרסום שלה בגובה של 5 מיליון שקלים.

עד לאחרונה משרד הפרסום שטיפל בדובק היה קונספטיקה. מותגי החברה שפועלת בישראל מזה למעלה מ-7 עשורים כוללים את טיים, גולף, נובלס, באלי שאג ועוד. ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אנו שמחים לצרף את דובק למעגל לקוחותינו. החברות בתחום הסיגריות והעישון מתמודדות בשנים האחרונות עם אתגרים רבים, רגישות למחיר ושינויים בטעמי הצרכנים. אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח למצות את תקציבי הפרסום של החברה בערוצים השונים באפקטיביות הגדולה ביותר".   אלן קודרון, מנהל השיווק של דובק: "הסיבה להחלפת משרד פרסום היא הרצון לרענן את אופן הטיפול במותגי החברה בתום שנים בהם טופלו על ידי חברת קונספטיקה. מקאן הינו משרד יצירתי ובעל ניסיון רב והמעבר אליו הוא צעד נכון לחברה לבניית אסטרטגיית פרסום חדשה". 

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שיהיה להם בהצלחה עם הרגולציה! (ל"ת)
    בלה בלה 24/03/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    גם זה יעבור (ל"ת)
    ג.עמיחי 22/03/2015 23:06
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מה רציי מנכל או חנה מצפה רמון ראדו???? (ל"ת)
    אורן 22/03/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)
    אסי 22/03/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נובלס 22/03/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    מילא לצרף לקוח כזה, אבל לכתוב על זה באייס? כנראה שהמצב לא משהו בכלל. ולמה שיהיה אחרת?
  • 9.
    סמוקי ג'ו 22/03/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • נותן עבודה 22/03/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    אשמח לדעת על מה אתה מדבר
  • 8.
    זה לא ריצי זה ההיא. (ל"ת)
    ההיא נו. 22/03/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ציטוט מזעזע של ריצ'י 22/03/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    מיצוי התקציב באפקטיביות הגדולה ביותר? תגיד פשוט - אנחנו נשמח להרוג כמה שיותר אנשים בכמה שפחות כסף
  • 6.
    חיים 22/03/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    למקאן שמחתים את הענף ומוציא לכולנו שם רע. לקוחות מקאן, הגיע הזמן להגיד את דעתכם!
  • 5.
    ריצ'י תתפטר. החברים ממקאן. (ל"ת)
    22/03/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עוד מסמר בארון 22/03/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    והערכתי אותו על זה.
  • חשבתי ששילוח יו״ר- טפלון (ל"ת)
    יורם 22/03/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יותם 22/03/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח לגרום ליותר אנשים למות
  • 2.
    ומה קורה עם פרלמנט? נגמר הרומן? (ל"ת)
    בשביל לעשן 22/03/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יואב 22/03/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    המשרד הצדקני הזה שעלאק מוביל אג׳נדה חברתית - נשים, מצפה רמון וכד׳ מוכן בשביל כסף למכור לכם סיגריות. ריצ׳י וחנה ראדו גרמתם לי להקיא הבוקר. בושה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.