לאחר 4 חודשי מכרז: דובק מעבירה את תקציב הפרסום למשרד מקאן תל אביב
בתום תהליך מכרזי שארך 4 חודשים, חברת דובק, יצרנית הסיגריות היחידה בישראל בחרה במקאן תל אביב לניהול תקציב הפרסום שלה בגובה של 5 מיליון שקלים.
עד לאחרונה משרד הפרסום שטיפל בדובק היה קונספטיקה. מותגי החברה שפועלת בישראל מזה למעלה מ-7 עשורים כוללים את טיים, גולף, נובלס, באלי שאג ועוד. ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אנו שמחים לצרף את דובק למעגל לקוחותינו. החברות בתחום הסיגריות והעישון מתמודדות בשנים האחרונות עם אתגרים רבים, רגישות למחיר ושינויים בטעמי הצרכנים. אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח למצות את תקציבי הפרסום של החברה בערוצים השונים באפקטיביות הגדולה ביותר". אלן קודרון, מנהל השיווק של דובק: "הסיבה להחלפת משרד פרסום היא הרצון לרענן את אופן הטיפול במותגי החברה בתום שנים בהם טופלו על ידי חברת קונספטיקה. מקאן הינו משרד יצירתי ובעל ניסיון רב והמעבר אליו הוא צעד נכון לחברה לבניית אסטרטגיית פרסום חדשה".
- 14.שיהיה להם בהצלחה עם הרגולציה! (ל"ת)בלה בלה 24/03/2015 10:42הגב לתגובה זו
- 13.גם זה יעבור (ל"ת)ג.עמיחי 22/03/2015 23:06הגב לתגובה זו
- 12.מה רציי מנכל או חנה מצפה רמון ראדו???? (ל"ת)אורן 22/03/2015 16:57הגב לתגובה זו
- 11.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)אסי 22/03/2015 16:06הגב לתגובה זו
- 10.נובלס 22/03/2015 16:05הגב לתגובה זומילא לצרף לקוח כזה, אבל לכתוב על זה באייס? כנראה שהמצב לא משהו בכלל. ולמה שיהיה אחרת?
- 9.סמוקי ג'ו 22/03/2015 15:37הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- נותן עבודה 22/03/2015 15:57הגב לתגובה זואשמח לדעת על מה אתה מדבר
- 8.זה לא ריצי זה ההיא. (ל"ת)ההיא נו. 22/03/2015 14:23הגב לתגובה זו
- 7.ציטוט מזעזע של ריצ'י 22/03/2015 14:15הגב לתגובה זומיצוי התקציב באפקטיביות הגדולה ביותר? תגיד פשוט - אנחנו נשמח להרוג כמה שיותר אנשים בכמה שפחות כסף
- 6.חיים 22/03/2015 14:01הגב לתגובה זולמקאן שמחתים את הענף ומוציא לכולנו שם רע. לקוחות מקאן, הגיע הזמן להגיד את דעתכם!
- 5.ריצ'י תתפטר. החברים ממקאן. (ל"ת)22/03/2015 13:40הגב לתגובה זו
- 4.עוד מסמר בארון 22/03/2015 12:47הגב לתגובה זווהערכתי אותו על זה.
- חשבתי ששילוח יו״ר- טפלון (ל"ת)יורם 22/03/2015 13:59הגב לתגובה זו
- 3.יותם 22/03/2015 12:45הגב לתגובה זואנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח לגרום ליותר אנשים למות
- 2.ומה קורה עם פרלמנט? נגמר הרומן? (ל"ת)בשביל לעשן 22/03/2015 12:24הגב לתגובה זו
- 1.יואב 22/03/2015 11:08הגב לתגובה זוהמשרד הצדקני הזה שעלאק מוביל אג׳נדה חברתית - נשים, מצפה רמון וכד׳ מוכן בשביל כסף למכור לכם סיגריות. ריצ׳י וחנה ראדו גרמתם לי להקיא הבוקר. בושה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
