ריצ'י הנטר ריצ'י האנטר
צילום: יח"צ

לאחר 4 חודשי מכרז: דובק מעבירה את תקציב הפרסום למשרד מקאן תל אביב

עד לאחרונה המשרד שטיפל בדובק היה קונספטיקה. התקציב צפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים. מנהל השיווק של דובק: "רצינו לרענן, מקאן יצירתי ובעל נסיון"
משה בנימין | (16)

בתום תהליך מכרזי שארך 4 חודשים, חברת דובק, יצרנית הסיגריות היחידה בישראל בחרה במקאן תל אביב לניהול תקציב הפרסום שלה בגובה של 5 מיליון שקלים.

עד לאחרונה משרד הפרסום שטיפל בדובק היה קונספטיקה. מותגי החברה שפועלת בישראל מזה למעלה מ-7 עשורים כוללים את טיים, גולף, נובלס, באלי שאג ועוד. ריצ'י האנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אנו שמחים לצרף את דובק למעגל לקוחותינו. החברות בתחום הסיגריות והעישון מתמודדות בשנים האחרונות עם אתגרים רבים, רגישות למחיר ושינויים בטעמי הצרכנים. אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח למצות את תקציבי הפרסום של החברה בערוצים השונים באפקטיביות הגדולה ביותר".   אלן קודרון, מנהל השיווק של דובק: "הסיבה להחלפת משרד פרסום היא הרצון לרענן את אופן הטיפול במותגי החברה בתום שנים בהם טופלו על ידי חברת קונספטיקה. מקאן הינו משרד יצירתי ובעל ניסיון רב והמעבר אליו הוא צעד נכון לחברה לבניית אסטרטגיית פרסום חדשה". 

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שיהיה להם בהצלחה עם הרגולציה! (ל"ת)
    בלה בלה 24/03/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    גם זה יעבור (ל"ת)
    ג.עמיחי 22/03/2015 23:06
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מה רציי מנכל או חנה מצפה רמון ראדו???? (ל"ת)
    אורן 22/03/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)
    אסי 22/03/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נובלס 22/03/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    מילא לצרף לקוח כזה, אבל לכתוב על זה באייס? כנראה שהמצב לא משהו בכלל. ולמה שיהיה אחרת?
  • 9.
    סמוקי ג'ו 22/03/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • נותן עבודה 22/03/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    אשמח לדעת על מה אתה מדבר
  • 8.
    זה לא ריצי זה ההיא. (ל"ת)
    ההיא נו. 22/03/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ציטוט מזעזע של ריצ'י 22/03/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    מיצוי התקציב באפקטיביות הגדולה ביותר? תגיד פשוט - אנחנו נשמח להרוג כמה שיותר אנשים בכמה שפחות כסף
  • 6.
    חיים 22/03/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    למקאן שמחתים את הענף ומוציא לכולנו שם רע. לקוחות מקאן, הגיע הזמן להגיד את דעתכם!
  • 5.
    ריצ'י תתפטר. החברים ממקאן. (ל"ת)
    22/03/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עוד מסמר בארון 22/03/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    והערכתי אותו על זה.
  • חשבתי ששילוח יו״ר- טפלון (ל"ת)
    יורם 22/03/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יותם 22/03/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    אנו בטוחים שבשילוב של אסטרטגיה חדשה וקריאייטיב מקורי, נצליח לגרום ליותר אנשים למות
  • 2.
    ומה קורה עם פרלמנט? נגמר הרומן? (ל"ת)
    בשביל לעשן 22/03/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יואב 22/03/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    המשרד הצדקני הזה שעלאק מוביל אג׳נדה חברתית - נשים, מצפה רמון וכד׳ מוכן בשביל כסף למכור לכם סיגריות. ריצ׳י וחנה ראדו גרמתם לי להקיא הבוקר. בושה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״