יוסי ורשבסקי מנכ"ל ערוץ 10
צילום: צילום: אלון אלג'ם

מסתמן: יוסי ורשבסקי יחזור לערוץ 10 - וימונה למנכ"ל במקומו של רפי גינת

מה שעשוי לעכב את מינוי ורשבסקי, שהיה לפני שנתיים מנכ"ל ערוץ 10, הוא התנגדותו של יורם באומן לשחרר אותו מתפקיד מנהל זרוע המדיה בפובליסיס
אלכסנדר כץ | (5)

שמו של יוסי ורשבסקי הוא המוביל למשרת ניהול ערוץ 10 לאחר סיום דרכו של רפי גינת בערוץ. המגעים עם ורשבסקי התקיימו בתקופה האחרונה, לאחר שגורמים בכירים בערוץ המליצו עליו כמועמד לתפקיד.

ורשבסקי התפטר מערוץ 10 לפני כשנתיים, בחודש מאי 2012, וזאת דווקא לאחר שהצליח לצמצם הפסדים, להגדיל הכנסות ולהעלות את נתוני הרייטינג שלו עם כמה מותגים - הישרדות VIP, היפה והחנון והתכניות של אמנון לוי.

ואולם, כבר אז לא שידר ורשבסקי על אותו גל עם חלק מנציגי ההנהלה, והמאבקים התמידיים על עתידו של הערוץ. מי שהחליף אותו למספר חודשים היה יואב הלדמן, סמנכ"ל הכספים ששימש כממלא מקום עד למינויו של גינת.

בחודש אוקטובר שעבר מונה מונה למנכ"ל גוף המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל שכללה באותה עת את זניט מדיה, סטארקום וסמארט מדיה, כאשר החליף את יורם באומן. באומן אמר הבוקר לאייס כי "ערוץ 10 פנה אלינו, ואני מתנגד לכך".

בשבוע שעבר פורסם באייס כי המנכ"ל הבא במקומו של גינת שעזב בדרמטיות, צפוי להיות מחוץ לערוץ. כבר אז אמרו גורמים בערוץ לאייס כי הלדמן לא ישמש שוב בממלא מקום, לאחר שהביע בתקופה האחרונה את סירובו לעמוד בראש הפרמידה לתקופה קצרה, ולא כמינוי קבע.

יוזכר עוד כי ב'זניט מדיה' - גוף המדיה המוביל של הקבוצה משמש גבי אטל כמנכ"ל ב-7 השנים האחרונות, כאשר בשנתיים האחרונות הוא מכהן לבד לאחר סיום דרכו של אלון הוכדורף - מי ששימש לצידו כמנכ"ל משותף. בסבב המינוים הקודם בקבוצת המדיה החליטו ראשי פובליסיס על הרכש מבחוץ בדמות ורשבסקי. כעת עולה השאלה האם, בהנחה שורשבסקי אכן ישוב לערוץ 10, אטל יזכה לרשת את התפקיד הנכסף.

בערוץ 10 סירבו להגיב. את תגובתו של ורשבסקי לא ניתן היה להשיג.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מוטקה 08/07/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    מחזירים אדם שנכשל כדי שיכשל שוב
  • 3.
    אבנר 07/07/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    למה לא מקדמים את דן רון?
  • 2.
    בדיקה 06/07/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    בדיקה
  • 1.
    ערוץ מגעיל נמוך וצהוב . (ל"ת)
    בא 06/07/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
  • דויד אביר 06/07/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    אבל אתה צודק! מגיב מס' 1
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.