המקבץ: הסנגוריה הציבורית, פסטיבל ירושלים לאומניות ועוד תקציבים. כנסו
*** עו"ד מעין נוה נבחר לשמש כיועץ התקשורת והדובר של הסנגוריה הציבורית. נוה מחזיק במשרד הייעוץ האסטרטגי Now You יחד עם עופר גולן, ובין היתר השניים עובדים עם הרב יאשיהו פינטו.
מסגרת השירות תכלול יעוץ לסנגור הציבורי הארצי, ד"ר יואב ספיר, צוות המנהלים בסנגוריה הארצית, יעוץ לסנגורים המחוזיים ומנהלי מחלקות ברחבי הארץ כמו גם לסנגורים חיצוניים הפועלים במסגרת הסנגוריה הציבורית.
במכרז התמודדו יותר מ-20 חברות יעוץ בעלות התמחות בתקשורת משפטית, חברה וקהילה. לצד נוה יפעל בתיק יועץ התקשורת בחברה, אורי שלו.
*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של פסטיבל ירושלים לאמנויות ה-13. הפסטיבל יתקיים בין 1 ל-7 באפריל ומופק על ידי האגף לתרבות ואמנויות בעיריית ירושלים. השנה יכלול הפסטיבל 34 מופעי מחול, תיאטרון, מוזיקה וזמר. המופעים יתקיימו במספר אולמות ברחבי העיר: תיאטרון ירושלים, י.מ.ק.א, בית מזי"א לתיאטרון, בית שמואל - אולם הירש, מרכז ז'ראר בכר, תיאטרון החאן, הצוללת הצהובה ועוד. כמו כן, יתקיימו מידי ערב אירועים ללא תשלום לפני ואחרי המופעים בתיאטרון ירושלים ובמתחם התחנה הראשונה.
מרום תקשורת פועל בירושלים, ובין היתר מטפל במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אמריקן קולוני, הגנים הטכנולוגים ירושלים, עיריית ירושלים, מתחם התחנה הראשונה ועוד.
טל מרום-מלובץ, מנכ"ל 'מרום תקשורת', ציינה: "פסטיבל ירושלים לאמנויות הינו עוגן תרבותי בעיר ואחד מפסטיבלי האמנות והתרבות החשובים והנחשבים בארץ. לפסטיבל חשיבות רבה עבור היוצרים והאמנים בעיר ונותן מענה למאות יוצרים מכל הגילים, המינים והמגזרים שמוכיחים כי בירושלים עשייה תרבותית משמעותית ומגוונת. זהו כבוד גדול לעבוד שוב עם עיריית ירושלים, במיוחד בפרויקט כה משמעותי וייחודי."
*** ליהי גורלניק, הבעלים של משרד גורלניק יחסי ציבור, תטפל בתקציבים של חברת URIEL ומסעדת FISH בראשון לציון. URIEL הוקמה ב-1970, עוסקת בתחום האורטופדיה ומייצרת מעל ל-400 מוצרים בתחום ללקוחות פרטיים, מוסדיים ולספורטאים. מסעדת FISH שנפתחה לפני 14 שנים, עברה לאחרונה מחוף הים בראשון לציון לאזור התעשייה המערבי. בעלי המסעדה הם המסעדנים זאב ואילן רחמני, דיוויס דויד ויואב שוורד.
*** משרד שלמור תקשורת החל לטפל במותג Adika - אתר שופינג אופנתי שהוקם בתחילת 2012 על ידי דדי שוורצברג ועדי רונן. האתר מדווח כי מדי יום הוא זוכה לטראפיק של 25 מבקרות.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
*** אורין תקשורת, משרדה של אורי נחום, החל לטפל בתקציב היח"צ של מותג חדרי הילדים והנוער 'האוס אין'. בנוסף יטפל המשרד גם ב'סטודיו הנגרייה' מבית 'האוס אין' שנפתח לפני כשנה וחצי ברישפון. 'האוס אין' מתמחה בעיצוב ובייצור רהיטים מעץ מלא לחדרי ילדים ונוער ורהיטים בהתאמה אישית. החברה בבעלות מילי ויובל עשור, וקיימת מ-1989.
*** משרד היח"צ לוטן תדמיות החל לטפל בחברת 'קומסטאר' המתמחה בבניית אתרים, מערכות שיווק אינטרנטיות ובפיתוח מערכות ידידותיות לניהול חברות. בנוסף פיתחה קומסטאר מערכת הדיוור "שלח מסר" בזכותה בית עסק יכול לנהל את מועדון הלקוחות שלו ביעילות ולהביא לגידול בהיקף עסקיה של החברה, כך לדברי קומסטאר.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.