המקבץ: הסנגוריה הציבורית, פסטיבל ירושלים לאומניות ועוד תקציבים. כנסו
*** עו"ד מעין נוה נבחר לשמש כיועץ התקשורת והדובר של הסנגוריה הציבורית. נוה מחזיק במשרד הייעוץ האסטרטגי Now You יחד עם עופר גולן, ובין היתר השניים עובדים עם הרב יאשיהו פינטו.
מסגרת השירות תכלול יעוץ לסנגור הציבורי הארצי, ד"ר יואב ספיר, צוות המנהלים בסנגוריה הארצית, יעוץ לסנגורים המחוזיים ומנהלי מחלקות ברחבי הארץ כמו גם לסנגורים חיצוניים הפועלים במסגרת הסנגוריה הציבורית.
במכרז התמודדו יותר מ-20 חברות יעוץ בעלות התמחות בתקשורת משפטית, חברה וקהילה. לצד נוה יפעל בתיק יועץ התקשורת בחברה, אורי שלו.
*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של פסטיבל ירושלים לאמנויות ה-13. הפסטיבל יתקיים בין 1 ל-7 באפריל ומופק על ידי האגף לתרבות ואמנויות בעיריית ירושלים. השנה יכלול הפסטיבל 34 מופעי מחול, תיאטרון, מוזיקה וזמר. המופעים יתקיימו במספר אולמות ברחבי העיר: תיאטרון ירושלים, י.מ.ק.א, בית מזי"א לתיאטרון, בית שמואל - אולם הירש, מרכז ז'ראר בכר, תיאטרון החאן, הצוללת הצהובה ועוד. כמו כן, יתקיימו מידי ערב אירועים ללא תשלום לפני ואחרי המופעים בתיאטרון ירושלים ובמתחם התחנה הראשונה.
מרום תקשורת פועל בירושלים, ובין היתר מטפל במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אמריקן קולוני, הגנים הטכנולוגים ירושלים, עיריית ירושלים, מתחם התחנה הראשונה ועוד.
טל מרום-מלובץ, מנכ"ל 'מרום תקשורת', ציינה: "פסטיבל ירושלים לאמנויות הינו עוגן תרבותי בעיר ואחד מפסטיבלי האמנות והתרבות החשובים והנחשבים בארץ. לפסטיבל חשיבות רבה עבור היוצרים והאמנים בעיר ונותן מענה למאות יוצרים מכל הגילים, המינים והמגזרים שמוכיחים כי בירושלים עשייה תרבותית משמעותית ומגוונת. זהו כבוד גדול לעבוד שוב עם עיריית ירושלים, במיוחד בפרויקט כה משמעותי וייחודי."
*** ליהי גורלניק, הבעלים של משרד גורלניק יחסי ציבור, תטפל בתקציבים של חברת URIEL ומסעדת FISH בראשון לציון. URIEL הוקמה ב-1970, עוסקת בתחום האורטופדיה ומייצרת מעל ל-400 מוצרים בתחום ללקוחות פרטיים, מוסדיים ולספורטאים. מסעדת FISH שנפתחה לפני 14 שנים, עברה לאחרונה מחוף הים בראשון לציון לאזור התעשייה המערבי. בעלי המסעדה הם המסעדנים זאב ואילן רחמני, דיוויס דויד ויואב שוורד.
*** משרד שלמור תקשורת החל לטפל במותג Adika - אתר שופינג אופנתי שהוקם בתחילת 2012 על ידי דדי שוורצברג ועדי רונן. האתר מדווח כי מדי יום הוא זוכה לטראפיק של 25 מבקרות.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
*** אורין תקשורת, משרדה של אורי נחום, החל לטפל בתקציב היח"צ של מותג חדרי הילדים והנוער 'האוס אין'. בנוסף יטפל המשרד גם ב'סטודיו הנגרייה' מבית 'האוס אין' שנפתח לפני כשנה וחצי ברישפון. 'האוס אין' מתמחה בעיצוב ובייצור רהיטים מעץ מלא לחדרי ילדים ונוער ורהיטים בהתאמה אישית. החברה בבעלות מילי ויובל עשור, וקיימת מ-1989.
*** משרד היח"צ לוטן תדמיות החל לטפל בחברת 'קומסטאר' המתמחה בבניית אתרים, מערכות שיווק אינטרנטיות ובפיתוח מערכות ידידותיות לניהול חברות. בנוסף פיתחה קומסטאר מערכת הדיוור "שלח מסר" בזכותה בית עסק יכול לנהל את מועדון הלקוחות שלו ביעילות ולהביא לגידול בהיקף עסקיה של החברה, כך לדברי קומסטאר.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- הכוכב הבא לאירוויזיון בראש לוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
