המקבץ: הסנגוריה הציבורית, פסטיבל ירושלים לאומניות ועוד תקציבים. כנסו
*** עו"ד מעין נוה נבחר לשמש כיועץ התקשורת והדובר של הסנגוריה הציבורית. נוה מחזיק במשרד הייעוץ האסטרטגי Now You יחד עם עופר גולן, ובין היתר השניים עובדים עם הרב יאשיהו פינטו.
מסגרת השירות תכלול יעוץ לסנגור הציבורי הארצי, ד"ר יואב ספיר, צוות המנהלים בסנגוריה הארצית, יעוץ לסנגורים המחוזיים ומנהלי מחלקות ברחבי הארץ כמו גם לסנגורים חיצוניים הפועלים במסגרת הסנגוריה הציבורית.
במכרז התמודדו יותר מ-20 חברות יעוץ בעלות התמחות בתקשורת משפטית, חברה וקהילה. לצד נוה יפעל בתיק יועץ התקשורת בחברה, אורי שלו.
*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של פסטיבל ירושלים לאמנויות ה-13. הפסטיבל יתקיים בין 1 ל-7 באפריל ומופק על ידי האגף לתרבות ואמנויות בעיריית ירושלים. השנה יכלול הפסטיבל 34 מופעי מחול, תיאטרון, מוזיקה וזמר. המופעים יתקיימו במספר אולמות ברחבי העיר: תיאטרון ירושלים, י.מ.ק.א, בית מזי"א לתיאטרון, בית שמואל - אולם הירש, מרכז ז'ראר בכר, תיאטרון החאן, הצוללת הצהובה ועוד. כמו כן, יתקיימו מידי ערב אירועים ללא תשלום לפני ואחרי המופעים בתיאטרון ירושלים ובמתחם התחנה הראשונה.
מרום תקשורת פועל בירושלים, ובין היתר מטפל במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אמריקן קולוני, הגנים הטכנולוגים ירושלים, עיריית ירושלים, מתחם התחנה הראשונה ועוד.
טל מרום-מלובץ, מנכ"ל 'מרום תקשורת', ציינה: "פסטיבל ירושלים לאמנויות הינו עוגן תרבותי בעיר ואחד מפסטיבלי האמנות והתרבות החשובים והנחשבים בארץ. לפסטיבל חשיבות רבה עבור היוצרים והאמנים בעיר ונותן מענה למאות יוצרים מכל הגילים, המינים והמגזרים שמוכיחים כי בירושלים עשייה תרבותית משמעותית ומגוונת. זהו כבוד גדול לעבוד שוב עם עיריית ירושלים, במיוחד בפרויקט כה משמעותי וייחודי."
*** ליהי גורלניק, הבעלים של משרד גורלניק יחסי ציבור, תטפל בתקציבים של חברת URIEL ומסעדת FISH בראשון לציון. URIEL הוקמה ב-1970, עוסקת בתחום האורטופדיה ומייצרת מעל ל-400 מוצרים בתחום ללקוחות פרטיים, מוסדיים ולספורטאים. מסעדת FISH שנפתחה לפני 14 שנים, עברה לאחרונה מחוף הים בראשון לציון לאזור התעשייה המערבי. בעלי המסעדה הם המסעדנים זאב ואילן רחמני, דיוויס דויד ויואב שוורד.
*** משרד שלמור תקשורת החל לטפל במותג Adika - אתר שופינג אופנתי שהוקם בתחילת 2012 על ידי דדי שוורצברג ועדי רונן. האתר מדווח כי מדי יום הוא זוכה לטראפיק של 25 מבקרות.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
*** אורין תקשורת, משרדה של אורי נחום, החל לטפל בתקציב היח"צ של מותג חדרי הילדים והנוער 'האוס אין'. בנוסף יטפל המשרד גם ב'סטודיו הנגרייה' מבית 'האוס אין' שנפתח לפני כשנה וחצי ברישפון. 'האוס אין' מתמחה בעיצוב ובייצור רהיטים מעץ מלא לחדרי ילדים ונוער ורהיטים בהתאמה אישית. החברה בבעלות מילי ויובל עשור, וקיימת מ-1989.
*** משרד היח"צ לוטן תדמיות החל לטפל בחברת 'קומסטאר' המתמחה בבניית אתרים, מערכות שיווק אינטרנטיות ובפיתוח מערכות ידידותיות לניהול חברות. בנוסף פיתחה קומסטאר מערכת הדיוור "שלח מסר" בזכותה בית עסק יכול לנהל את מועדון הלקוחות שלו ביעילות ולהביא לגידול בהיקף עסקיה של החברה, כך לדברי קומסטאר.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
