המקבץ: הסנגוריה הציבורית, פסטיבל ירושלים לאומניות ועוד תקציבים. כנסו
*** עו"ד מעין נוה נבחר לשמש כיועץ התקשורת והדובר של הסנגוריה הציבורית. נוה מחזיק במשרד הייעוץ האסטרטגי Now You יחד עם עופר גולן, ובין היתר השניים עובדים עם הרב יאשיהו פינטו.
מסגרת השירות תכלול יעוץ לסנגור הציבורי הארצי, ד"ר יואב ספיר, צוות המנהלים בסנגוריה הארצית, יעוץ לסנגורים המחוזיים ומנהלי מחלקות ברחבי הארץ כמו גם לסנגורים חיצוניים הפועלים במסגרת הסנגוריה הציבורית.
במכרז התמודדו יותר מ-20 חברות יעוץ בעלות התמחות בתקשורת משפטית, חברה וקהילה. לצד נוה יפעל בתיק יועץ התקשורת בחברה, אורי שלו.
*** משרד יחסי הציבור מרום תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של פסטיבל ירושלים לאמנויות ה-13. הפסטיבל יתקיים בין 1 ל-7 באפריל ומופק על ידי האגף לתרבות ואמנויות בעיריית ירושלים. השנה יכלול הפסטיבל 34 מופעי מחול, תיאטרון, מוזיקה וזמר. המופעים יתקיימו במספר אולמות ברחבי העיר: תיאטרון ירושלים, י.מ.ק.א, בית מזי"א לתיאטרון, בית שמואל - אולם הירש, מרכז ז'ראר בכר, תיאטרון החאן, הצוללת הצהובה ועוד. כמו כן, יתקיימו מידי ערב אירועים ללא תשלום לפני ואחרי המופעים בתיאטרון ירושלים ובמתחם התחנה הראשונה.
מרום תקשורת פועל בירושלים, ובין היתר מטפל במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, אמריקן קולוני, הגנים הטכנולוגים ירושלים, עיריית ירושלים, מתחם התחנה הראשונה ועוד.
טל מרום-מלובץ, מנכ"ל 'מרום תקשורת', ציינה: "פסטיבל ירושלים לאמנויות הינו עוגן תרבותי בעיר ואחד מפסטיבלי האמנות והתרבות החשובים והנחשבים בארץ. לפסטיבל חשיבות רבה עבור היוצרים והאמנים בעיר ונותן מענה למאות יוצרים מכל הגילים, המינים והמגזרים שמוכיחים כי בירושלים עשייה תרבותית משמעותית ומגוונת. זהו כבוד גדול לעבוד שוב עם עיריית ירושלים, במיוחד בפרויקט כה משמעותי וייחודי."
*** ליהי גורלניק, הבעלים של משרד גורלניק יחסי ציבור, תטפל בתקציבים של חברת URIEL ומסעדת FISH בראשון לציון. URIEL הוקמה ב-1970, עוסקת בתחום האורטופדיה ומייצרת מעל ל-400 מוצרים בתחום ללקוחות פרטיים, מוסדיים ולספורטאים. מסעדת FISH שנפתחה לפני 14 שנים, עברה לאחרונה מחוף הים בראשון לציון לאזור התעשייה המערבי. בעלי המסעדה הם המסעדנים זאב ואילן רחמני, דיוויס דויד ויואב שוורד.
*** משרד שלמור תקשורת החל לטפל במותג Adika - אתר שופינג אופנתי שהוקם בתחילת 2012 על ידי דדי שוורצברג ועדי רונן. האתר מדווח כי מדי יום הוא זוכה לטראפיק של 25 מבקרות.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
*** אורין תקשורת, משרדה של אורי נחום, החל לטפל בתקציב היח"צ של מותג חדרי הילדים והנוער 'האוס אין'. בנוסף יטפל המשרד גם ב'סטודיו הנגרייה' מבית 'האוס אין' שנפתח לפני כשנה וחצי ברישפון. 'האוס אין' מתמחה בעיצוב ובייצור רהיטים מעץ מלא לחדרי ילדים ונוער ורהיטים בהתאמה אישית. החברה בבעלות מילי ויובל עשור, וקיימת מ-1989.
*** משרד היח"צ לוטן תדמיות החל לטפל בחברת 'קומסטאר' המתמחה בבניית אתרים, מערכות שיווק אינטרנטיות ובפיתוח מערכות ידידותיות לניהול חברות. בנוסף פיתחה קומסטאר מערכת הדיוור "שלח מסר" בזכותה בית עסק יכול לנהל את מועדון הלקוחות שלו ביעילות ולהביא לגידול בהיקף עסקיה של החברה, כך לדברי קומסטאר.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
