חבר חדש למנור סולומון? טוטנהאם מעוניינת בחלוץ הלוהט של בורנמות'
נרשם בפנקס: טוטנהאם בעקבותיו של אחד השחקנים המפתיעים מתחילת העונה בפרמייר ליג - דומיניק סולנקה בן ה-26. החלוץ האנגלי, שמשחק בבורנמות' מהמקום ה-12, הפך לשחקן הבולט ביותר בקבוצה ובמחזור האחרון כבש שלושער מרשים מול נוטינגהאם פורסט.
טוטנהאם פתחה את העונה בסערה עם רצף ניצחונות מרשים ושהייה ממושכת בצמרת הטבלה. מכת פציעות חריפה קטעה את הרצף אמנם, אך התרנגולים התאוששו וכעת נמצאים במקום הרביעי בטבלה.
יחבור לסולומון? סולנקה (בורנמות' טוויטר)
עזיבתו של הארי קיין יצרה חור מסוים בהתקפת הספרס, כשיונג מין סון הנהדר הוסט לעמדת החלוץ מהאגף השמאלי, ורישרליסון מחליף אותו מהספסל. זה עבד לא רע, אך יצר חוסר מסוים באגף, שהתעצם עוד יותר עם פציעתו של מנור סולומון. לאחרונה המאמן אנג' פוסטקוגלו החזיר את סון לעמדת הכנף ופתח עם רישרליסון, כשהברזילאי החזיר לו עם 4 שערים בשלושת המחזורים החרונים.
- משפחת לואיס מזרימה 100 מיליון ליש"ט לטוטנהאם אחרי עזיבת דניאל לוי
- האיש שעומד מאחורי טוטנהאם והקשר שלו לישראל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סולנקה יכול לתקן את הבעיה, ולהפוך לסקורר המוביל של הקבוצה, שלא הביאה מחליף ראוי לקיין, וזקוקה לחלוץ 9 "קלאסי". העונה כבש חלוץ הדובדבנים 11 שערים, כשרק מוחמד סלאח וארלינג הולאנד עוקפים אותו בטבלת מלכות השערים של הליגה הטובה בעולם.
סולנקה גדל במחלקת הנוער של צ'לסי וב-2017 עבר לשחק בליברפול, במדיה רשם 27 הופעות. אחרי שנתיים נקנה על ידי בורנמות' עבור 21.2 מיליון אירו, ונשאר בקבוצה מאז.
- 1.עותניאל 25/12/2023 19:13הגב לתגובה זואיך קרה שליברפול על שלל הסקאוטים שלה לא קלטו את השחקן ?
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
