סתיו למקין
צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל

ניצוצות של תקווה: כמה שווים 5 שחקני העתיד של הכדורגל הישראלי?

הנבחרת הצעירה של ישראל הפתיעה במשחק הראשון של אליפות אירופה. מי השחקן ששיחק בנבחרת שלישית בחודש אחד וכמה הם שווים לעומת שחקני נבחרת הנוער, שכיכבו במונדיאליטו?

מיכאל וייסרמן | (3)

נבחרת ישראל פתחה את הופעותיה באליפות אירופה בתיקו 1:1 מול נבחרת גרמניה. ביום ראשון תתמודד הנבחרת במשחק השני בטורניר מול נבחרת אנגליה (שריקת הפתיחה: 19:00). הגרמנים אומנם נחשבו לפייבוריטית ברורה כאשר שווי השוק שלהם גדול פי 5 מהנבחרת הישראלית.

לפני שנתחיל, חשוב לציין: שחקן נוסף שראוי לציון הוא כובש השער אמש, דור תורג'מן. הוא לא נכלל ברשימה כאן, משום שהוא נכלל ברשימה של כוכבי נבחרת הנוער, בכתבה שערכנו כאן בביזפורטל. כאן תוכלו לקרוא על הכישרון המדהים שלו וכמה הוא שווה. אם אתם רוצים לדעת כמה שווים כוכבי נבחרת הנוער במונדיאליטו, תוכלו ללחוץ כאן.

ציון 10. פרץ (צילום: אסי קיפר ההתאחדות לכדורגל)

כוכב המשחק של נבחרת ישראל היה השוער דניאל פרץ. האחרון הצליח להציל שתי בעיטות פנדל ועוד מספר התקפות של הגרמנים ולמעשה היה אחראי לנקודה הראשונה של ישראל באליפות. שווי השוק של השוער הוא 2.5 מיליון אירו אך מכבי תל אביב לא תסכים למכור אותו בשלב זה גם במחיר כפול.

עוד לפני האליפות ציינו מספר כוכבים של הנבחרת כמו עדן קארצב, עומרי גנדלמן, אוסקר גלוך ועידן טוקלומטי אבל נראה כי עוד מספר שחקנים שאומנם שווי השוק שלהם נמוך יותר אבל הוא יעלה בצורה משמעותית אחרי האליפות.

גילי כהן

קפטן הנבחרת מגיע לאחר עונה נהדרת במועדון ספורט אשדוד בה הפך לאחר המנהיגים במרכז ההגנה. כהן אומנם היה אחראי לאחד הפנדלים מול גרמניה אבל עדיין הנהיג את ההגנה ושמר על הנקודה. שווי השוק- 700 אלף אירו.

סתיו למקין

הבלם מגיע לאליפות לאחר שהצטיין במונדיאליטו בנבחרת הנוער וזכה לקרדיט מגיא לוזון כבר בהרכב הראשון. כבר היום ברור כי שווי השוק שלו לפחות יוכפל אך בינתיים עומד על חצי מיליון אירו.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

רוי רביבו

אין עוד שחקן בישראל ואולי באירופה שיכול להתגאות בכך שבחודש אחד היה שותף לשלוש נבחרות שונות. רביבו התחיל את הקיץ בנבחרת הנוער, היה חלק ממשחקי מוקדמות היורו עם הנבחרת הבוגרת וכעת נחשב למגן הראשון של הנבחרת הצעירה. שווי השוק של המגן הוא 200 אלף אירו אבל כבר היום ישנם דיווחים על הצעות גבוהות הרבה יותר אך רביבו צפוי להשתלב העונה בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב.

איתן אזולאי

קשר מכבי נתניה קיבל מקום בהרכב הראשון של גיא לוזון וזאת בשל עונה נהדרת במכבי נתניה. אזולאי שדרג את עצמו ואליפות טובה תשדרג את שווי השוק שלו שעומד על 300 אלף אירו.

הישאם לאיוס

אחד הכוכבים הגדולים של הפועל תל אביב בעונה האחרונה. לאיוס שדרג את עצמו בצורה משמעותית וכבר זוכה לעניין רב באירופה. שווי השוק של השחקן הוא 700 אלף אירו ובין השאר דווח כי סקאוטים רבים הגיעו לגאורגיה ואוקראינה בכדי  לעקוב אחר השחקן.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דני 24/06/2023 17:49
    הגב לתגובה זו
    מה שיש לו בראש...אין לאף אחד בבוגרת
  • 2.
    חחחחח 23/06/2023 09:46
    הגב לתגובה זו
    איתן אזולאי לא כישרון ואפילו לא חצי מזה זה עוד שחקן השלמה
  • 1.
    סוקרטס 23/06/2023 07:45
    הגב לתגובה זו
    שכחתם עוד רבים וטובים דוגמת דור תורגמן
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.