הגעתי, מתחילים לעבוד: בנק יהב בקמפיין הראשון של ספי שקד בדרורי שלומי שקד
מגע ידו של ספי שקד, השותף החדש במשרד הפרסום דרורי-שלומי-שקד מתחיל להיות מורגש: בקמפיין חדש לבנק יהב, מלקוחות דרורי-שלומי-שקד תככב טלי סיני-ריקליס, מכוכבות הלהיט של ערוץ 10 'מעושרות' ואשתו של המיליונר משולם ריקליס.
הקמפיין יעלה בהשקעה של כ- 4 מיליון שקלים ויכלול סרט טלוויזיה ומודעות בפרינט ובדיגיטל. סיני-ריקליס תשתתף בקמפיין בהתנדבות מלאה והבנק יתרום את "שכרה" בהיקף של כמאה אלף שקלים לעמותת "כפר נהר הירדן" - העמותה שהקים השחקן פול ניומן בארה"ב ובראשה עומד חיים טופול, ואשר מפעילה כפר נופש בגליל לאירוח ילדים החולים במחלות ממושכות.
הקמפיין נועד לקדם 'חבילת הצטרפות' משתלמת במיוחד הכוללת חשבון ללא עמלות עו"ש, הלוואה של עד 80,000 שקלים בריבית פריים נמוכה במיוחד של 2.7% בלבד ל-8 שנים, ומענק של עד 3,500 שקלים למקבלי ההלוואה. זאת במטרה לעזור למצטרפים שנושאים אוברדראפט והתחייבויות שונות "ליישר קו" ולפתוח דף חדש באמצעות הבנק החדש.
במסגרת הקמפיין תיראה סיני-ריקליס כמי שמודיעה לשחקן המדמה את בעלה המיליונר משולם ריקליס, כי היא עוזבת אותו לטובת עובד מדינה, על מנת לקבל את התנאים הטובים המוצעים בבנק שלו, בנק יהב. כבן זוגה המיליארדר נבחר השחקן לני רביץ, שעוד מתקופת היותו עובד מדינה מנהל חשבון בבנק יהב.
מבנק יהב נמסר: "ברוח התקופה הבנק מציע את חבילת ההצטרפות האטרקטיבית ביותר בקרב הבנקים. כדי להעביר את המסר בצורה בולטת ויוצאת דופן הוחלט ללכת על קמפיין סאטירי וקומי ונבחרו לככב בו דמויות המסמלות עושר גדול, על מנת להראות שגם אנשים עשירים במיוחד רוצים לפתוח חשבון בבנק יהב".
הקמפיין החדש של בנק יהב מוכיח, לפחות לבינתיים, את יכולתו של ספי שקד לפרק 'מכשולים' שמציבים לעיתים לקוחות שמרניים. בנק יהב לא חידש את המסר הפרסומי שלו מזה 4 שנים. הקמפיינים שהובילו את הבנק בשנים האחרונות היו 'המחזמר' ששרו עובדי הבנק וסרטון 'מבחני הקבלה' לבנק.
עוד יוזכר כי הבחירה בריקליס לככב בפרסומת לא עברה חלק. לאחרונה פורסם כי ההצעה המקורית של הבנק ומשרד הפרסום הועברה לניקול ראידמן, כוכבת אחרת ב'מעושרות'. לאחר קשיים במו"מ הכספי מול ראידמן פנה הבנק לריקליס שלא היססה והסכימה להשתתף. בסביבת הבנק הבהירו כי ריקליס נבחרה לככב בקמפיין מכיוון שהשתתפותה הייתה בהתנדבות והיא הייתה זו שהסכימה לתרום את מלוא שכרה.
- 38.יוסי 22/12/2011 13:28הגב לתגובה זוהרבה זמן לא ראיתי פרסומת כל כך גרועה (חוץ מ תה ויסוצקי) בנק יהב אולי תעשו משהו מועיל ותעשו בנקאות היברידית. יאללה תתקדמו. אם כבר לקחתם מישהי ממעושרות לפחות תנו ללקוח להרגיש כזה ותנו קצת יחס אישי יותר ללקוח
- 37.אחד שנעלב 21/12/2011 13:00הגב לתגובה זוהם באמת שוקלים לקחת אחת כמו ריקליס שאין לה שום קשר לאזרח הקשה יום. שמייצגת עולם שטחי וחומרני... היא זאת שתכנע אותי לפתוח חשבון שם??? טעות חמורה מצד יוזמי הקמפיין! יש להם מה ללמוד מראובני פירדמן על הקמפיין שלהם למזרחי טפחות, הם נגעו בנקודות רגישות של הלקוח המתוסכל. דביר בנדק מצליח ליצור הרגשת ביטחון ואימון וההצעה ההיברידית שלהם אכן לעניין. אני נפגע שאחת כמו ריקליס שעסוקה בחיים יפים תייצג אותי הלקוח שמתמודד באמת עם הקשים!
- 36.עוזבים עשיר בשביל תנאי הבנק- מסר חכם וממזרי (ל"ת)עובד 20/12/2011 22:04הגב לתגובה זו
- 35.קול המפרסם 20/12/2011 21:31הגב לתגובה זוונעשו די הרבה כאלה
- 34.אחלה רעיון ספי. בהצלחה : ) (ל"ת)חן חן 20/12/2011 18:41הגב לתגובה זו
- 33.איכס 20/12/2011 18:40הגב לתגובה זואייס, יש לכם טוקבקיסט שמטנף כל היום. אסור להופיע באייס, תאמינו לי
- 32.לקוח שהיה מרוצה 20/12/2011 17:40הגב לתגובה זוכאילו לא נעשתה עבודה על ידו. נעשתה עבודה מצוינת ורצינית שמתאימה ללקוחות של דרורי שלומי, לפחות לנו. הרבה יותר מהסגנון הפרחי של ה"כוכב" שהנחיתו גם אם הוא יודע לדבר ולשכנע. זה לא הכל. ימים יגידו אם זו טעות אבל בטח שעבודה היתה גם קודם אז הכותרת מיותרת ופוגעת.
- 31.אלעד 20/12/2011 17:40הגב לתגובה זוזאת בדיוק הדרך להתמודד עם המחאה החברתית לקחת את סמל הניתוק ממגדלי יו ולהצמיד אותו לבנק. ועל הדרך להעליב את עובדי המדינה. אין אין פשוט גאון שמצליח למכור ללקוחות את הבושה הזאת..
- 30.אנשים תתעוררו 20/12/2011 17:25הגב לתגובה זוזה בררה זה. הכל מהבנק הזעיר, הקמפין הזניח המשרד הזקן ואיש הקריאטיב בדימוס. אם כבר אז זה שמפרקים את שלמור ואת jwt קצת יותר ניוז
- 29.התגעגענו לקמפיינים של ספי שקד! אמנות (ל"ת)גבי אד' 20/12/2011 16:45הגב לתגובה זו
- 28.קולגה 20/12/2011 16:00הגב לתגובה זוכלומר עושים מה שאני יודע הכי טוב.כלומר מתחילים לעבוד על הלקוחות.כלומר מהר מהר מביאים רעיון, נכון, ניחשתם- לאיזה סלב סוג....ומביאים דבק אפוקסי ומדביקים לו איזה סרט.עכשו מהנקודה הזו חייבים בעדינות. אז קונים כמה ליטרים שמן כתית מעולה ודוחפים את זה ללקוח בגרון ומקווים שיחליק עד פי הטבעת.הרבה פעמים זה באמת עבד לי,חבל שהפעם פיספסתי ורק יצא ריח רע אבל לפחות יש לי עוד חברים שכותבים כמה אני גאון.וזה שבדרך אני אוציא שם רע לקריאיטיב? שיהיה
- הנה המתוסכל הקבוע. כבר מזהים אותך. אתה עצוב (ל"ת)חנה 20/12/2011 16:42הגב לתגובה זו
- 27.טלי סיני, המעושרת הכי חיובית. בחירה טובה (ל"ת)טלילי 20/12/2011 16:00הגב לתגובה זו
- 26.ספי גאון! על זה אין עוררין (ל"ת)גידי ד. 20/12/2011 15:59הגב לתגובה זו
- 25.מביטה מהצד 20/12/2011 15:58הגב לתגובה זואנשי קריאטיב אומללים ועלובים שאין להם מה לעשות חוץ מלכתוב תגובות רעות על אדם שהם היו מתים להתחלף איתו. תמשיכו להיות פאתטיים ולטנף, זה לא יעזור לכם, אתם תישארו עלובים
- 24.יסמין 20/12/2011 15:47הגב לתגובה זוהמעז מנצח, כל הכבוד לספי, גם חתיך וגם גאון
- 23.הוא לא רלוונטי 20/12/2011 15:26הגב לתגובה זולקחת את ריקליס עם כל מה שהיא מייצגת ולתקוע אותה בכוח בסרט של בנק עובדי המדינה זה פשוט לטעות ולירוק בפרצוף של עובדי מדינה. ושלא יגידו שזה מצחיק או טוב לתקופה או בולט. זה סליז זה לא נוגע למותג עד כמה שזה מותג זה עילג וזה מאולץ. זה יותר מלבזבז כסף - זה נזק וזה לא מתאים לבנק של המדינה ובטוח שמישהו מהבנק יתעורר וזה יתפוצץ להם רע
- 22.ניר 20/12/2011 15:06הגב לתגובה זואם זאת העבודה עדיף להם כבר שישלמו לו משכורת ושלא יעבוד... לפחות הם לא יסתכנו שהלקוחות יאשימו אותם באחריות מקצועית
- 21.איפה מצטרפים לבנק יהב?יש לי כמה זוזים ספאר (ל"ת)דני חסכני 20/12/2011 15:02הגב לתגובה זו
- 20.משה 20/12/2011 15:01הגב לתגובה זובשביל זה החלפתם מנהל קריאטיבי?
- 19.השענית העיוורת 20/12/2011 14:39הגב לתגובה זולמה אני לא מופתעת שבנאדם עם טריק אחד משתמש בו בלי הפסקה אם זה מתאים ואם לא. האם לזה ייקרא חידוש? או אפילו פרסום בשנת 2011? זה גימיק מיותר שרק מוריד את הבנק הקיקיוני הזה למטה עם המשרד הקטן ואיש הקריאייטיב הגאון שילך וילמד מחברים שלו שהעבירו את דביר. שלא יתרגש ממחיאות כפיים של יורם דרורי הוא אינו בדיוק סמכות מקצועית. לא בפרסום לפחות
- 18.איך יש לך זמן ללקוחות כשאתה מטקבק בשיגעון (ל"ת)דני שובבני 20/12/2011 14:34הגב לתגובה זו
- 17.דני 20/12/2011 13:23הגב לתגובה זופלא שגמר את הקריירה בדרורי שלומי
- 16.בהצלחה לספי המוכשר! (ל"ת)לבלובית 20/12/2011 13:23הגב לתגובה זו
- 15.רוני 20/12/2011 13:19הגב לתגובה זוהכי מוכשר שיש
- 14.מחווה יפה. יפה מאד התרומה של טלי (ל"ת)ניקול 20/12/2011 13:08הגב לתגובה זו
- 13.ידעוני 20/12/2011 11:57הגב לתגובה זואו שרק קראתם את הקומוניקט?
- המהלך עצמו חכם :) (ל"ת)ירדן 20/12/2011 13:08הגב לתגובה זו
- 12.אחלה קמפיין (ל"ת)ירדן 20/12/2011 11:51הגב לתגובה זו
- 11.נדהם 20/12/2011 11:45הגב לתגובה זואו שזה בעצם אחד שמשכפל את עצמו?
- 10.כל הכבוד לבנק יהב (ל"ת)אחת שיודעת 20/12/2011 11:45הגב לתגובה זו
- 9.ג'וני מרים גבה 20/12/2011 11:44הגב לתגובה זואו אולי מישהו מטקבק לעצמו שבחים נרגשים?
- 8.אחלה קמפיין- מעביר לגמרי את המסר (ל"ת)גלי 20/12/2011 11:42הגב לתגובה זו
- 7.שאפו ריקליס, עכשיו אני תופסת ממך (ל"ת)אירית 20/12/2011 11:36הגב לתגובה זו
- 6.קוראת 20/12/2011 11:33הגב לתגובה זועמותה יוצאת מן הכלל
- 5.טלי תתרמי גם לי! תותחית :) (ל"ת)אסף 20/12/2011 11:26הגב לתגובה זו
- 4.טלי הכי מתוקה מבינהן (ל"ת)אבי 20/12/2011 11:25הגב לתגובה זו
- 3.תרומה לעמותה חשובה ביותר (ל"ת)אתי 20/12/2011 11:24הגב לתגובה זו
- 2.יהונתן 20/12/2011 11:23הגב לתגובה זוכיף לשמוע שבנק במדינת ישראל בוחר לתרום לעמותה ברוכה כל כך ולא לתת את מיטב כספו לפרזנטור שייקח מאות אלפי דולרים הבייתה. כמי שמכיר את העמותה, שאפו לבנק יהב!!!
- יוז'י 20/12/2011 11:33הגב לתגובה זוואנשים חושבים שפליטות ריאליטי הן ערובה לקמפיין מוצלח. אנשים לא טפשים. אגב, השימוש במיקי בוגנים למחסני תאורה היה פארסה שעד היום לא מצליחים לכבות לה את האור. איזו סיבה יש לפרסומאי לנסות לשחזר את הקמפיין הכי מביש בפורטפוליו שלו?
- 1.רעות 20/12/2011 11:16הגב לתגובה זורעיון חכם; מטרה טובה = פרסומת מנצחת.