הגעתי, מתחילים לעבוד: בנק יהב בקמפיין הראשון של ספי שקד בדרורי שלומי שקד

טלי סיני-ריקליס מהלהיט של ערוץ 10 'מעושרות' תככב בקמפיין סאטירי לבנק יהב. ריקליס תתרום את שכרה - כ-100 אלף ש' לעמותת כפר נהר הירדן
משה בנימין | (41)

מגע ידו של ספי שקד, השותף החדש במשרד הפרסום דרורי-שלומי-שקד מתחיל להיות מורגש: בקמפיין חדש לבנק יהב, מלקוחות דרורי-שלומי-שקד תככב טלי סיני-ריקליס, מכוכבות הלהיט של ערוץ 10 'מעושרות' ואשתו של המיליונר משולם ריקליס.

הקמפיין יעלה בהשקעה של כ- 4 מיליון שקלים ויכלול סרט טלוויזיה ומודעות בפרינט ובדיגיטל. סיני-ריקליס תשתתף בקמפיין בהתנדבות מלאה והבנק יתרום את "שכרה" בהיקף של כמאה אלף שקלים לעמותת "כפר נהר הירדן" - העמותה שהקים השחקן פול ניומן בארה"ב ובראשה עומד חיים טופול, ואשר מפעילה כפר נופש בגליל לאירוח ילדים החולים במחלות ממושכות.

הקמפיין נועד לקדם 'חבילת הצטרפות' משתלמת במיוחד הכוללת חשבון ללא עמלות עו"ש, הלוואה של עד 80,000 שקלים בריבית פריים נמוכה במיוחד של 2.7% בלבד ל-8 שנים, ומענק של עד 3,500 שקלים למקבלי ההלוואה. זאת במטרה לעזור למצטרפים שנושאים אוברדראפט והתחייבויות שונות "ליישר קו" ולפתוח דף חדש באמצעות הבנק החדש.

במסגרת הקמפיין תיראה סיני-ריקליס כמי שמודיעה לשחקן המדמה את בעלה המיליונר משולם ריקליס, כי היא עוזבת אותו לטובת עובד מדינה, על מנת לקבל את התנאים הטובים המוצעים בבנק שלו, בנק יהב. כבן זוגה המיליארדר נבחר השחקן לני רביץ, שעוד מתקופת היותו עובד מדינה מנהל חשבון בבנק יהב.

מבנק יהב נמסר: "ברוח התקופה הבנק מציע את חבילת ההצטרפות האטרקטיבית ביותר בקרב הבנקים. כדי להעביר את המסר בצורה בולטת ויוצאת דופן הוחלט ללכת על קמפיין סאטירי וקומי ונבחרו לככב בו דמויות המסמלות עושר גדול, על מנת להראות שגם אנשים עשירים במיוחד רוצים לפתוח חשבון בבנק יהב".

הקמפיין החדש של בנק יהב מוכיח, לפחות לבינתיים, את יכולתו של ספי שקד לפרק 'מכשולים' שמציבים לעיתים לקוחות שמרניים. בנק יהב לא חידש את המסר הפרסומי שלו מזה 4 שנים. הקמפיינים שהובילו את הבנק בשנים האחרונות היו 'המחזמר' ששרו עובדי הבנק וסרטון 'מבחני הקבלה' לבנק.

עוד יוזכר כי הבחירה בריקליס לככב בפרסומת לא עברה חלק. לאחרונה פורסם כי ההצעה המקורית של הבנק ומשרד הפרסום הועברה לניקול ראידמן, כוכבת אחרת ב'מעושרות'. לאחר קשיים במו"מ הכספי מול ראידמן פנה הבנק לריקליס שלא היססה והסכימה להשתתף. בסביבת הבנק הבהירו כי ריקליס נבחרה לככב בקמפיין מכיוון שהשתתפותה הייתה בהתנדבות והיא הייתה זו שהסכימה לתרום את מלוא שכרה.

תגובות לכתבה(41):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 38.
    יוסי 22/12/2011 13:28
    הגב לתגובה זו
    הרבה זמן לא ראיתי פרסומת כל כך גרועה (חוץ מ תה ויסוצקי) בנק יהב אולי תעשו משהו מועיל ותעשו בנקאות היברידית. יאללה תתקדמו. אם כבר לקחתם מישהי ממעושרות לפחות תנו ללקוח להרגיש כזה ותנו קצת יחס אישי יותר ללקוח
  • 37.
    אחד שנעלב 21/12/2011 13:00
    הגב לתגובה זו
    הם באמת שוקלים לקחת אחת כמו ריקליס שאין לה שום קשר לאזרח הקשה יום. שמייצגת עולם שטחי וחומרני... היא זאת שתכנע אותי לפתוח חשבון שם??? טעות חמורה מצד יוזמי הקמפיין! יש להם מה ללמוד מראובני פירדמן על הקמפיין שלהם למזרחי טפחות, הם נגעו בנקודות רגישות של הלקוח המתוסכל. דביר בנדק מצליח ליצור הרגשת ביטחון ואימון וההצעה ההיברידית שלהם אכן לעניין. אני נפגע שאחת כמו ריקליס שעסוקה בחיים יפים תייצג אותי הלקוח שמתמודד באמת עם הקשים!
  • 36.
    עוזבים עשיר בשביל תנאי הבנק- מסר חכם וממזרי (ל"ת)
    עובד 20/12/2011 22:04
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    קול המפרסם 20/12/2011 21:31
    הגב לתגובה זו
    ונעשו די הרבה כאלה
  • 34.
    אחלה רעיון ספי. בהצלחה : ) (ל"ת)
    חן חן 20/12/2011 18:41
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    איכס 20/12/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    אייס, יש לכם טוקבקיסט שמטנף כל היום. אסור להופיע באייס, תאמינו לי
  • 32.
    לקוח שהיה מרוצה 20/12/2011 17:40
    הגב לתגובה זו
    כאילו לא נעשתה עבודה על ידו. נעשתה עבודה מצוינת ורצינית שמתאימה ללקוחות של דרורי שלומי, לפחות לנו. הרבה יותר מהסגנון הפרחי של ה"כוכב" שהנחיתו גם אם הוא יודע לדבר ולשכנע. זה לא הכל. ימים יגידו אם זו טעות אבל בטח שעבודה היתה גם קודם אז הכותרת מיותרת ופוגעת.
  • 31.
    אלעד 20/12/2011 17:40
    הגב לתגובה זו
    זאת בדיוק הדרך להתמודד עם המחאה החברתית לקחת את סמל הניתוק ממגדלי יו ולהצמיד אותו לבנק. ועל הדרך להעליב את עובדי המדינה. אין אין פשוט גאון שמצליח למכור ללקוחות את הבושה הזאת..
  • 30.
    אנשים תתעוררו 20/12/2011 17:25
    הגב לתגובה זו
    זה בררה זה. הכל מהבנק הזעיר, הקמפין הזניח המשרד הזקן ואיש הקריאטיב בדימוס. אם כבר אז זה שמפרקים את שלמור ואת jwt קצת יותר ניוז
  • 29.
    התגעגענו לקמפיינים של ספי שקד! אמנות (ל"ת)
    גבי אד' 20/12/2011 16:45
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    קולגה 20/12/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
    כלומר עושים מה שאני יודע הכי טוב.כלומר מתחילים לעבוד על הלקוחות.כלומר מהר מהר מביאים רעיון, נכון, ניחשתם- לאיזה סלב סוג....ומביאים דבק אפוקסי ומדביקים לו איזה סרט.עכשו מהנקודה הזו חייבים בעדינות. אז קונים כמה ליטרים שמן כתית מעולה ודוחפים את זה ללקוח בגרון ומקווים שיחליק עד פי הטבעת.הרבה פעמים זה באמת עבד לי,חבל שהפעם פיספסתי ורק יצא ריח רע אבל לפחות יש לי עוד חברים שכותבים כמה אני גאון.וזה שבדרך אני אוציא שם רע לקריאיטיב? שיהיה
  • הנה המתוסכל הקבוע. כבר מזהים אותך. אתה עצוב (ל"ת)
    חנה 20/12/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    טלי סיני, המעושרת הכי חיובית. בחירה טובה (ל"ת)
    טלילי 20/12/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    ספי גאון! על זה אין עוררין (ל"ת)
    גידי ד. 20/12/2011 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    מביטה מהצד 20/12/2011 15:58
    הגב לתגובה זו
    אנשי קריאטיב אומללים ועלובים שאין להם מה לעשות חוץ מלכתוב תגובות רעות על אדם שהם היו מתים להתחלף איתו. תמשיכו להיות פאתטיים ולטנף, זה לא יעזור לכם, אתם תישארו עלובים
  • 24.
    יסמין 20/12/2011 15:47
    הגב לתגובה זו
    המעז מנצח, כל הכבוד לספי, גם חתיך וגם גאון
  • 23.
    הוא לא רלוונטי 20/12/2011 15:26
    הגב לתגובה זו
    לקחת את ריקליס עם כל מה שהיא מייצגת ולתקוע אותה בכוח בסרט של בנק עובדי המדינה זה פשוט לטעות ולירוק בפרצוף של עובדי מדינה. ושלא יגידו שזה מצחיק או טוב לתקופה או בולט. זה סליז זה לא נוגע למותג עד כמה שזה מותג זה עילג וזה מאולץ. זה יותר מלבזבז כסף - זה נזק וזה לא מתאים לבנק של המדינה ובטוח שמישהו מהבנק יתעורר וזה יתפוצץ להם רע
  • 22.
    ניר 20/12/2011 15:06
    הגב לתגובה זו
    אם זאת העבודה עדיף להם כבר שישלמו לו משכורת ושלא יעבוד... לפחות הם לא יסתכנו שהלקוחות יאשימו אותם באחריות מקצועית
  • 21.
    איפה מצטרפים לבנק יהב?יש לי כמה זוזים ספאר (ל"ת)
    דני חסכני 20/12/2011 15:02
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    משה 20/12/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    בשביל זה החלפתם מנהל קריאטיבי?
  • 19.
    השענית העיוורת 20/12/2011 14:39
    הגב לתגובה זו
    למה אני לא מופתעת שבנאדם עם טריק אחד משתמש בו בלי הפסקה אם זה מתאים ואם לא. האם לזה ייקרא חידוש? או אפילו פרסום בשנת 2011? זה גימיק מיותר שרק מוריד את הבנק הקיקיוני הזה למטה עם המשרד הקטן ואיש הקריאייטיב הגאון שילך וילמד מחברים שלו שהעבירו את דביר. שלא יתרגש ממחיאות כפיים של יורם דרורי הוא אינו בדיוק סמכות מקצועית. לא בפרסום לפחות
  • 18.
    איך יש לך זמן ללקוחות כשאתה מטקבק בשיגעון (ל"ת)
    דני שובבני 20/12/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    דני 20/12/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
    פלא שגמר את הקריירה בדרורי שלומי
  • 16.
    בהצלחה לספי המוכשר! (ל"ת)
    לבלובית 20/12/2011 13:23
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    רוני 20/12/2011 13:19
    הגב לתגובה זו
    הכי מוכשר שיש
  • 14.
    מחווה יפה. יפה מאד התרומה של טלי (ל"ת)
    ניקול 20/12/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ידעוני 20/12/2011 11:57
    הגב לתגובה זו
    או שרק קראתם את הקומוניקט?
  • המהלך עצמו חכם :) (ל"ת)
    ירדן 20/12/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אחלה קמפיין (ל"ת)
    ירדן 20/12/2011 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    נדהם 20/12/2011 11:45
    הגב לתגובה זו
    או שזה בעצם אחד שמשכפל את עצמו?
  • 10.
    כל הכבוד לבנק יהב (ל"ת)
    אחת שיודעת 20/12/2011 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ג'וני מרים גבה 20/12/2011 11:44
    הגב לתגובה זו
    או אולי מישהו מטקבק לעצמו שבחים נרגשים?
  • 8.
    אחלה קמפיין- מעביר לגמרי את המסר (ל"ת)
    גלי 20/12/2011 11:42
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שאפו ריקליס, עכשיו אני תופסת ממך (ל"ת)
    אירית 20/12/2011 11:36
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קוראת 20/12/2011 11:33
    הגב לתגובה זו
    עמותה יוצאת מן הכלל
  • 5.
    טלי תתרמי גם לי! תותחית :) (ל"ת)
    אסף 20/12/2011 11:26
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טלי הכי מתוקה מבינהן (ל"ת)
    אבי 20/12/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תרומה לעמותה חשובה ביותר (ל"ת)
    אתי 20/12/2011 11:24
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יהונתן 20/12/2011 11:23
    הגב לתגובה זו
    כיף לשמוע שבנק במדינת ישראל בוחר לתרום לעמותה ברוכה כל כך ולא לתת את מיטב כספו לפרזנטור שייקח מאות אלפי דולרים הבייתה. כמי שמכיר את העמותה, שאפו לבנק יהב!!!
  • יוז'י 20/12/2011 11:33
    הגב לתגובה זו
    ואנשים חושבים שפליטות ריאליטי הן ערובה לקמפיין מוצלח. אנשים לא טפשים. אגב, השימוש במיקי בוגנים למחסני תאורה היה פארסה שעד היום לא מצליחים לכבות לה את האור. איזו סיבה יש לפרסומאי לנסות לשחזר את הקמפיין הכי מביש בפורטפוליו שלו?
  • 1.
    רעות 20/12/2011 11:16
    הגב לתגובה זו
    רעיון חכם; מטרה טובה = פרסומת מנצחת.