תקציב הפרסום של 'שקם אלקטריק' ו'סוני אריקסון' עובר לאדלר-חומסקי

תקציב פרסום כולל של 28 מ' שקל. כאשר רשת 'שקם אלקטריק' עומד על היקף שנתי של כ- 14 מיליון שקל ושל 'סוני אריקסון' מסתכם בהיקף של כ - 14 מיליון שקל
מאיה זיסר |

אלקטרה מוצרי צריכה הודיעה היום (א') כי היא מעבירה את תקציב הפרסום של רשת 'שקם אלקטריק' ו'סוני אריקסון' למשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

תקציב הפרסום של רשת 'שקם אלקטריק' עומד על היקף שנתי של כ- 14 מליוני שקל ושל סוני אריקסון מסתכם בהיקף של כ-14 מליון שקל (שחלקו מתבצע על ידי משרד הפרסום וחלק על ידי המפעילים הסלולרים).

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה אמר היום: "החלטנו לרכז את רוב פעילות הפרסום של הקבוצה בשני משרדי פרסום: JWT (טמיר-כהן) ואדלר- חומסקי.

JWT ימשיכו לטפל במותג אלקטרה (מזגנים, מוצרי חשמל ביתיים, שרות אלקטרה), אלקו, מילה, וסאוטר. אדלר- חומסקי ירכזו את הטיפול ב'שקם אלקטריק' ו'סוני אריקסון'.

ודמני מציין, כי "כצעד ראשון מההחלטה יקבל משרד הפרסום אדלר- חומסקי את תקציב רשת שקם אלקטריק ואת תקציב הפרסום של הטלפונים הסלולאריים של סוני אריקסון".

לפני מספר חודשים הובילה אלקטרה מוצרי צריכה מהלך לרכישת המדיה בעצמה וזאת על ידי גוף יעודי ומתמחה שהוקם למטרה זו בשם "אלקטרה מדיה".

עוד לדברי ודמני, "הקמת אלקטרה מדיה ורכישת המדיות השונות ישירות על ידי החברה, אפשרו לאלקטרה מוצרי צריכה כמפרסם מוביל, להרחיב את פעילותה השיווקית בצורה משמעותית ולהישאר בהיקפים כספים דומים לשנה קודמת ובנוסף לחסוך עלויות בהיקפים לא קטנים. פעילות אלקטרה מדיה תמשך במקביל לשני משרדי הפרסום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה