הקמפיין: פרטנר בקמפיין לטלפון הקווי ו'מיזבלה' מלחיצה את 'אל על' בקמפיין ויראלי

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

פרטנר מציגה בקמפיין חדש את שירותי הטלפון הקווי

פרטנר יוצאת בקמפיין לשירותי הטלפון הביתי, הכולל 3 סרטונים המציגים את השירותים בטלפון הביתי: שרות רב קווי, שרות הקפצת שיחה ותעריף אחיד. סרטוני הטלוויזיה נוצרו בטכנולוגיית motion, טכנולוגיית צילום מתקדמת הממחישה ניהול שיחות באמצעות הקרנה על קירות וחפצים בבית. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R וכולל: טלוויזיה, אינטרנט ונקודות המכירה, בעלות כוללת של 6 מיליון שקל.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, ציין כי "הקמפיין החדש ממשיך את הפעילות בתחומי התקשורת החדשים ומדגיש את השירותים הבלעדיים, אשר מציע המותג ללקוחותיו בתחום הטלפון הביתי".

קבוצת הרוגבי פוגעת במטוס ומלחיצה את אל על

הסרטון הויראלי נעשה על ידי סוכנות הקריאייטיב Mizbala וסטודיו Bee Creations לאיגוד הרוגבי הישראלי הצליח להלחיץ את בכירי חברת אל על שדרשו את הורדתו המידית מהרשת לאחר שנצפה על ידי מאות אלפי גולשים בארץ ובעולם ועורר הדים רבים. הסרטון שמטרתו, העלאת מודעות הרוגבי בישראל, הציג כדור רוגבי שנבעט לאוויר ומצליח להפיל מטוס המתרסק בתל אביב.

דורי בן ישראל מבעלי Mizbala, "חברת אל על ומשרד יחסי הציבור שלה פנו אלינו בטענה שגולשים עלולים לחשוב שאכן התרסק מטוס בתל אביב ודרשו בתוקף את הסרת הסרטון מהרשת. מתוך כבוד מקצועי הוחלט לערוך מחדש את הסרטון אולם הטענה שמישהו באמת חשב שאכן מטוס התרסק בלב תל אביב או שזהו מטוס של חברת אל על הינה מגוחכת".

עמותת 'עלם' עולה בקמפיין אינטרנטי לאיתור נוער המעורב בזנות

עמותת עלם, עמותה למען בני נוער במצבי סיכון ומצוקה, מעלה קמפיין אינטרנטי לאיתור נוער הנמצא בזנות, תחת הסלוגן: "ערים בלילה - כאן בלי לשפוט אותך". הקמפיין יעלה באינטרנט באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד (בהתנדבות) והוא יימשך כעשרה ימים.

במסגרת הקמפיין יעלו באתרי אינטרנט מרכזיים באנרים מתחלפים הקוראים לנוער הנמצא בזנות לפנות לקו הסיוע של 'ערים בלילה' לקבלת מענה טיפולי ושיקומי. כך לדוגמא, יעלו באנרים עם הכיתוב: "עושה סקס בשביל כסף? אם תרצה לדבר, מתי שתרצה, אנחנו תמיד כאן בשבילך", ובהם יופיע קו הסיוע של 'ערים בלילה'.

הקמפיין מועלה בהתנדבות על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, אתרי האינטרנט- נענע 10, link4u, MSN, MAKO, וואלה!, ותוכנת הצ'אט מסנג'ר, שתרמו באנרים לצורך הקמפיין.

דורית פרידמן מנהלת פרויקט 'ערים בלילה' של עמותת עלם: "מטרת הקמפיין הוא להגיע אל בני הנוער המעורבים בזנות, ולהביא לידיעתם כי יש מי שדואג ושומר עליהם, מבלי לשפוט אותם וללא תנאים. אם בעבר היינו מאתרים נוער הנמצא בזנות בזירות כדוגמת מועדונים, הרי שכיום חלק נכבד מהזירה עבר לאינטרנט, לפורומים ולחדרי צ'אטים, דבר המקשה על איתור בני הנוער. מאחר שהמאפיין העיקרי של התופעה הינה תחושת הסודיות, המחתרתיות וההסתרה שמוצאת לה אחיזה בעיקר ברשת, בחרנו בקמפיין המתמקד בזירה הוירטואלית התופסת תאוצה".

בנק הפועלים יוצא בקמפיין לקידום שירותי ייעוץ ההשקעות

בנק 'הפועלים' יוצא בקמפיין חדש שיתמקד בשירות ייעוץ ההשקעות של הבנק. הקמפיין, ממשיך את האסטרטגיה השיווקית של 'תכנון פיננסי לחיים', ומציע ללקוחות הבנקאות הפרטית פגישה אישית עם יועץ השקעות מקצועי.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יעביר את נושא ההשקעה על ידי יועצים מומחים בסדרת סרטים שבהם אנשים מדברים על השקעות וייעוץ בסיטואציות שונות מחיי היום-יום. מטרת הקמפיין היא להדגיש את היתרונות הרבים ללקוח בקבלת שירותי ייעוץ השקעות מיועצי ההשקעות בבנק.

'כיף' בקמפיין לשמפו נגד קשקשים חדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

קוסמופארם, יצרנית מוצרי הטיפוח והטואלטיקה 'כיף', עולה בקמפיין לשמפו נגד קשקשים חדש. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל. הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוץ 2, 10 ,24, קמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות ארצית ובמגזינים.

לדברי יובל לנדסברג, "הקמפיין משקף את רוח המותג- צעיר, טרנדי ודינאמי המבין את הצרכים של בני הנוער ומציע מוצרים חדשניים", לדבריו, "כוכבי 'כמעט מלאכים' מאר וטיאגו נבחרו לפרזנטורים של המותג כיף בזכות היותם מזוהים עם הצלחה, אופנתיות, אנרגיה ובעלי אופי תוסס וצעיר, ערכים התואמים את רוח המותג כיף".

'נסטלה' גלידות מחזירה את ה'אוטו גלידה'

חברת 'נסטלה' גלידות מחזירה את ה'אוטו גלידה' בקמפיין חדש לגלידות האימפלס תחת הסיסמא:Makes Me Happy, בהשקעה של כ 1.5 מיליון דולר.

הקמפיין צולם ברומניה באמצעות משרד הפרסום 'גלר נסיס', ומתמקד במותגי הפופולרים של 'נסטלה': נוקאאוט, אקסטרים וקוקילידה.

נתח השוק של נסטלה בתחום האימפלס ביוני 2009 עמד על 39.2%, הגבוה ביותר שנמדד בשנתיים האחרונות.

מתכוננים ל-1 באוקטובר

המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון יוצא בקמפיין בסך 3 מיליון שקל: המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון עולה הערב בקמפיין המכונה 'פורצי הדרך', באמצעות פרסום 'דרורי שלומי', שעלותו כ-3 מיליון שקל. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בסלולאר ובאתרי אינטרנט.

הקמפיין, בכיכובו של שלמה סדן, מציג מחקרים פורצי דרך, מתקנים פורצי דרך, וסטודנטים פורצי דרך, בעבודה המחקרית-אקדמית המתקיימת במוסד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

מייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיותמייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיות

מנכ"ל ראיינאייר שוקל הפסקת פעילות כוללת בישראל

מייקל אולירי, מנכ"ל החברה אמר כי נגמרה לו הסבלנות להנחיות הבטחון המשתנות בישראל וטוען שהחברה לא תחדש את טיסותיה לפני סוף אוקטובר, וספק אם גם אחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה ריאנאייר

למרות שלאחרונה נראה היה כי פעילות הטיסות חוזרת לשיגרה כלשהי, מנכ"ל ראיינאייר, מייקל אולירי, מעיב על האופטימיות וטוען כי כי החברה "לא בטוחה אם תחדש את פעילותה בישראל. לדבריו, אין ודאות שתשוב לפעול בישראל, גם לאחר שתסתיים הלחימה בעזה. מייקל אולירי, התראיין לרשת RTE באירלנד והוסיף האשמה ישירה כלפי הרשויות המקומיות: "משחקים איתנו". 

ריינאייר הודיעה כבר מוקדם יותר הקיץ כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני ה-25 באוקטובר. אולם דבריו של אולירי מציבים סימן שאלה מהותי לא רק לגבי הטווח הקצר, אלא גם לגבי חורף 2025-2026. הביקורת שהשמיע אינה חדשה. ריינאייר העלתה בעבר טענות נגד אגרות, תיאומים תפעוליים, ותנאים שהציבו הרשויות בישראל, אך אמירות כאלה, כאשר הן נאמרות בפורומים פומביים, מעידות לרוב על ניתוק במגעים בין הצדדים. 

עבור הנוסעים הישראלים הדבר עלול לפגוע בהיצע הטיסות ולהפחית את הסיכוי להורדת מחירים. מצד שני, אלו הן חדשות טובות עבור אלעל, שבכל פעם שיש אירוע בטחוני כלשהו, המנייה שלה מזנקת. מבחינת חברות הלואו קוסט הנוספות, ככל הנראה וויזאייר היא זו שתמלא את החלל. 

במהלך 2022, הפעילה ריינאייר למעלה מ-30 טיסות שבועיות מישראל, במחירים נמוכים. ב-2023 אף הצהירה על כוונה להרחיב את פעילותה בישראל, אולם התחזיות האלה התרסקו עם ההסלמה הביטחונית וקריסת תנועת התיירים הנכנסת. 

אבל אולירי לא התייחס רק לישראל, אלא גם להשפעות העמוקות של הלחימה בין רוסיה לאוקראינה על תעופה אזרחית באירופה. לדבריו, התקיפה האווירית הרוסית על פולין, שכללה חדירה של רחפנים לשטח המדינה, יצרה שיבושים נרחבים ביום רביעי האחרון, ובאותו יום רק 60% מטיסות ריינאייר יצאו בזמן (לעומת 90% ביום רגיל). נמלי תעופה בוורשה, מודלין, ז'שוב ולובלין נסגרו זמנית, ואולירי הזהיר כי "מדובר באירוע שצפוי להימשך לאורך שנים". לדבריו, "אם האיחוד האירופי והבית הלבן לא ינקטו קו תקיף, עם סנקציות עונשיות נגד רוסיה, ההפרעות האלה לא ייפסקו".