הקמפיין: פרטנר בקמפיין לטלפון הקווי ו'מיזבלה' מלחיצה את 'אל על' בקמפיין ויראלי

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

פרטנר מציגה בקמפיין חדש את שירותי הטלפון הקווי

פרטנר יוצאת בקמפיין לשירותי הטלפון הביתי, הכולל 3 סרטונים המציגים את השירותים בטלפון הביתי: שרות רב קווי, שרות הקפצת שיחה ותעריף אחיד. סרטוני הטלוויזיה נוצרו בטכנולוגיית motion, טכנולוגיית צילום מתקדמת הממחישה ניהול שיחות באמצעות הקרנה על קירות וחפצים בבית. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R וכולל: טלוויזיה, אינטרנט ונקודות המכירה, בעלות כוללת של 6 מיליון שקל.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, ציין כי "הקמפיין החדש ממשיך את הפעילות בתחומי התקשורת החדשים ומדגיש את השירותים הבלעדיים, אשר מציע המותג ללקוחותיו בתחום הטלפון הביתי".

קבוצת הרוגבי פוגעת במטוס ומלחיצה את אל על

הסרטון הויראלי נעשה על ידי סוכנות הקריאייטיב Mizbala וסטודיו Bee Creations לאיגוד הרוגבי הישראלי הצליח להלחיץ את בכירי חברת אל על שדרשו את הורדתו המידית מהרשת לאחר שנצפה על ידי מאות אלפי גולשים בארץ ובעולם ועורר הדים רבים. הסרטון שמטרתו, העלאת מודעות הרוגבי בישראל, הציג כדור רוגבי שנבעט לאוויר ומצליח להפיל מטוס המתרסק בתל אביב.

דורי בן ישראל מבעלי Mizbala, "חברת אל על ומשרד יחסי הציבור שלה פנו אלינו בטענה שגולשים עלולים לחשוב שאכן התרסק מטוס בתל אביב ודרשו בתוקף את הסרת הסרטון מהרשת. מתוך כבוד מקצועי הוחלט לערוך מחדש את הסרטון אולם הטענה שמישהו באמת חשב שאכן מטוס התרסק בלב תל אביב או שזהו מטוס של חברת אל על הינה מגוחכת".

עמותת 'עלם' עולה בקמפיין אינטרנטי לאיתור נוער המעורב בזנות

עמותת עלם, עמותה למען בני נוער במצבי סיכון ומצוקה, מעלה קמפיין אינטרנטי לאיתור נוער הנמצא בזנות, תחת הסלוגן: "ערים בלילה - כאן בלי לשפוט אותך". הקמפיין יעלה באינטרנט באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד (בהתנדבות) והוא יימשך כעשרה ימים.

במסגרת הקמפיין יעלו באתרי אינטרנט מרכזיים באנרים מתחלפים הקוראים לנוער הנמצא בזנות לפנות לקו הסיוע של 'ערים בלילה' לקבלת מענה טיפולי ושיקומי. כך לדוגמא, יעלו באנרים עם הכיתוב: "עושה סקס בשביל כסף? אם תרצה לדבר, מתי שתרצה, אנחנו תמיד כאן בשבילך", ובהם יופיע קו הסיוע של 'ערים בלילה'.

הקמפיין מועלה בהתנדבות על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, אתרי האינטרנט- נענע 10, link4u, MSN, MAKO, וואלה!, ותוכנת הצ'אט מסנג'ר, שתרמו באנרים לצורך הקמפיין.

דורית פרידמן מנהלת פרויקט 'ערים בלילה' של עמותת עלם: "מטרת הקמפיין הוא להגיע אל בני הנוער המעורבים בזנות, ולהביא לידיעתם כי יש מי שדואג ושומר עליהם, מבלי לשפוט אותם וללא תנאים. אם בעבר היינו מאתרים נוער הנמצא בזנות בזירות כדוגמת מועדונים, הרי שכיום חלק נכבד מהזירה עבר לאינטרנט, לפורומים ולחדרי צ'אטים, דבר המקשה על איתור בני הנוער. מאחר שהמאפיין העיקרי של התופעה הינה תחושת הסודיות, המחתרתיות וההסתרה שמוצאת לה אחיזה בעיקר ברשת, בחרנו בקמפיין המתמקד בזירה הוירטואלית התופסת תאוצה".

בנק הפועלים יוצא בקמפיין לקידום שירותי ייעוץ ההשקעות

בנק 'הפועלים' יוצא בקמפיין חדש שיתמקד בשירות ייעוץ ההשקעות של הבנק. הקמפיין, ממשיך את האסטרטגיה השיווקית של 'תכנון פיננסי לחיים', ומציע ללקוחות הבנקאות הפרטית פגישה אישית עם יועץ השקעות מקצועי.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יעביר את נושא ההשקעה על ידי יועצים מומחים בסדרת סרטים שבהם אנשים מדברים על השקעות וייעוץ בסיטואציות שונות מחיי היום-יום. מטרת הקמפיין היא להדגיש את היתרונות הרבים ללקוח בקבלת שירותי ייעוץ השקעות מיועצי ההשקעות בבנק.

'כיף' בקמפיין לשמפו נגד קשקשים חדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

קוסמופארם, יצרנית מוצרי הטיפוח והטואלטיקה 'כיף', עולה בקמפיין לשמפו נגד קשקשים חדש. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל. הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוץ 2, 10 ,24, קמפיין אינטרנט ומודעות בעיתונות ארצית ובמגזינים.

לדברי יובל לנדסברג, "הקמפיין משקף את רוח המותג- צעיר, טרנדי ודינאמי המבין את הצרכים של בני הנוער ומציע מוצרים חדשניים", לדבריו, "כוכבי 'כמעט מלאכים' מאר וטיאגו נבחרו לפרזנטורים של המותג כיף בזכות היותם מזוהים עם הצלחה, אופנתיות, אנרגיה ובעלי אופי תוסס וצעיר, ערכים התואמים את רוח המותג כיף".

'נסטלה' גלידות מחזירה את ה'אוטו גלידה'

חברת 'נסטלה' גלידות מחזירה את ה'אוטו גלידה' בקמפיין חדש לגלידות האימפלס תחת הסיסמא:Makes Me Happy, בהשקעה של כ 1.5 מיליון דולר.

הקמפיין צולם ברומניה באמצעות משרד הפרסום 'גלר נסיס', ומתמקד במותגי הפופולרים של 'נסטלה': נוקאאוט, אקסטרים וקוקילידה.

נתח השוק של נסטלה בתחום האימפלס ביוני 2009 עמד על 39.2%, הגבוה ביותר שנמדד בשנתיים האחרונות.

מתכוננים ל-1 באוקטובר

המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון יוצא בקמפיין בסך 3 מיליון שקל: המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון עולה הערב בקמפיין המכונה 'פורצי הדרך', באמצעות פרסום 'דרורי שלומי', שעלותו כ-3 מיליון שקל. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בסלולאר ובאתרי אינטרנט.

הקמפיין, בכיכובו של שלמה סדן, מציג מחקרים פורצי דרך, מתקנים פורצי דרך, וסטודנטים פורצי דרך, בעבודה המחקרית-אקדמית המתקיימת במוסד.

האקדמית תל אביב יפו בקמפיין המוערך ב-1 מליון שקל: האקדמית תל אביב יפו בקמפיין חדש תחת הכותרת, "יש תואר ראשון ויש תואר ראשון של האקדמית". הקמפיין ידגיש את המסלולים החדשיםשל המכללה . הקמפיין באמצאות משרד הפרסום פוגל אוגילבי ויעלה הקמפיין למשך 10 ימים בטלוויזיה, אינטרנט ובעיתונות הכתובה ומוערך ב- 1 מליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה