חוגלה קימברלי מחלקת חיתולים בתוכנית "פספוסים"
חוגלה קימברלי יוצאת בשיתוף פעולה ראשון עם התוכנית "פספוסים", בהשקעה כוללת של מיליון שקל.
במסגרת השת"פ תעלה פינה קבועה בה יוצגו פספוסי תינוקות, והפרס הראשון יזכה את שולחי הקטע בחיתולים חינם לשנה שלמה. המקום השני יזכה בחיתולים חינם לחצי שנה וזוכה המקום השלישי יהנה מחיתולים חינם למשך 3 חודשים.
שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בתכנית הטלוויזיה, באתר אינטרנט משותף, פרסום ויחסי ציבור. כתובת האתר לשליחת הסרטונים: www.reshet.tv.
לדברי יובל לב, מנכ"ל מקאן קונטנט: "זו הפעם הראשונה בה אנו לוקחים את האגיס לשת"פ עם פלטפורמה של מותג תוכן אהוב, שמדברת עם הצרכן בכל ערוצי התיקשור: טלוויזיה, אינטרנט, סלולר ורצפת המכירה".
לדברי יפעת דה ליאו, מנהלת מותג האגיס בחוגלה קימברלי: "כמותג מוביל בתחום התינוקות בישראל, חשוב לנו להמשיך ולפגוש את הצרכנים שלנו במגוון ערוצים ולהתחבר לרגעי השמחה והצחוק שמייצרים התינוקות בכל משפחה. בחרנו להתחבר לתכנית פופולארית המדברת לכל בני המשפחה ולאפשר להורים לשתף את כל בית ישראל ברגעים הללו על ידי שליחת הסרטונים המתעדים רגע קסום מחייהם". האגיס הינו מותג החיתולים המוביל בישראל ומחזיק בנתח שוק של 53% מהשוק בישראל.