סקר: 73% מהגברים בישראל מעדיפים לקנות בגדים ברשת

זאת לעומת 39% מהנשים, שהצהירו כי הן מעוניינות לרכוש פריטי אופנה באמצעות האינטרנט. כך עולה מסקר שערכה חברת ml men לרגל השקת אתר קניות באינטרנט
אפרת אדיר |

רשת האופנה ml men משיקה בימים אלה אתר קניות באינטרנט. לרגל ההשקה, ערכה החברה סקר מקיף בקרב כ-500 גברים בישראל, בגילאי 25 עד 55 על הרגלי קניית פריטי אופנה באינטרנט, לעומת כ-500 נשים שנבדקו בטווח גילאים זהה.

מהסקר עולה, כי קיימים הבדלים מהותיים בין הרגלי הצריכה של שני המינים, בכל הקשור לאופן רכישת פריטי אופנה ולבוש באינטרנט. בעוד 73% מהנשאלים הגברים בישראל היו מעוניינים לרכוש פריטי אופנה באמצעות האינטרנט, רק 39% בקרב הנשים בארץ התעניינו בקנייה מקוונת. הסיבה העיקרית שצויינה לרצון לרכוש אופנה באמצעות האינטרנט היא נוחות ופונקציונאליות.

עוד עולה מהסקר, כי גברים נוטים לבלות זמן ממושך יותר באינטרנט לעומת נשים. בהשוואה כללית עולה כי היקף השימוש באינטרנט בקרב נשים מסתכם בכ-12% מהזמן ביממה באופן קבוע לעומת 32% מזמנם של הגברים המשתמשים באינטרנט באופן קבוע.

נתון מעניין נוסף מראה שעיקר הזמן של הגבר הישראלי באינטרנט מוקדש למשחקי מחשב ולקניות, לעומת הנשים שדיווחו כי הן מבלות את רוב הזמן באינטרנט בקריאת מאמרים וכתבות, האזנה למוסיקה ובקניות, לצד השימוש במדיום המקוון כערוץ נוסף לשיחות ותקשורת בין אישית.

האתר החדש של ml men יציג מגוון רחב של קולקציות אופנה לגבר ואביזרי אופנה וישמש גם כאתר מכירה מקוון. בנוסף, יציע האתר מאמרים וכתבות מעולמות התוכן של הגבר הישראלי וכן טיפים, מבצעים והנחות שיתעדכנו על בסיס קבוע.

לדברי אבי מלכה, מנכ"ל חברת ml men: "הקונספט של האתר מוביל את התפיסה לפיה אתרי אינטרנט אינם רק מראה להצגת המוצרים, אלא מרכז תוכן כולל הנותן מענה לגבר הישראלי בתחומי העניין שלו. צרכן האופנה הישראלי יכול באמצעות האתר של ml men להתעדכן בטרנדים ומגמות באופנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה