ענני תקשורת מתכננת כניסה לשוק הבינלאומי
חברת ההפקות "ענני תקשורת" מתכננת כניסה לשוק הבינלאומי באמצעות שיווק תוכניות לייף סטייל בהפקתה, באנגלית ובצרפתית. בשל כך, משתתפת החברה בתערוכת "מיפקום", הנחשבת לשוק הטלוויזיה הבינלאומי המתקיים בקאן ונפתח היום (8 באוקטובר).
צוות מורחב בן 5 נציגים מטעם ענני תקשורת יצא הבוקר לקאן בראשות מנכ"ל ענני תקשורת, אודי מירון; עוזרו ומנהל השיווק של מותגי הלייף סטייל של החברה, שרון למברגר; מנהלת הרכש של החברה, קרוליין גולדמן; מנהלת מותגי VIACOM מטעם ענני תקשורת, אורלי אטלס-כץ; וסיגל שלדג, המובילה את שיווק התכנים של ענני תקשורת בחו"ל. החמישה יציגו במסגרת השוק בקאן את הקטלוג הבינלאומי של החברה ובו 13 סדרות בתחומים של אוכל, טיולים, איכות חיים, אופנה, טיולים ודוקומנטרי.
בין התוכניות שיוצגו ב"מיפקום" ניתן למצוא את הסדרה DUET בה שני שפים מתרבויות שונות נפגשים ומבשלים יחד; ROCKING CHAIR TOURIST - סדרה של תוכניות טיולים מרחבי העולם בהגשה חדשנית וייחודית; תוכניות בריאות המתעדות ניתוחים שצולמו בבתי החולים בארץ; ותוכנית דוקומנטרית, DIALNA (מולדת במרוקאית), בה עוקבת הסדרה אחר אומנים ואנשי רוח ממרוקו החוזרים למולדתם בחיפוש אחר מקורותיהם.
אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת, על המהלך האסטרטגי: "ענני תקשורת עושה צעד נוסף בדרך להפוך לחברת תקשורת בינלאומית ומציגה לראשונה בקאן את הניסיון שצברה מאז קום החברה בשנת 1995. אנו גאים למכור למדינות זרות את תכני הלייף סטייל הישראלים שאינם נופלים ברמתם ובאיכותם מאלו שאנו רוכשים מחברות מובילות בעולם". את פיתוח התוכניות לשוק הבינלאומי מנהלת יעלה ברוור, שהייתה עד לאחרונה העורכת הראשית של קבוצת ערוצי ענני תקשורת.