קבוצת דורי מדיה מכרה 2 טלנובלות תמורת כ-2.2 מ' ד'
קבוצת דורי מדיה מכרה 2 טלנובלות לשידור בטלוויזיה הצרפתית והספרדית תמורת סכום משולב של כ-2.2 מיליון דולר, עם אופציה חוזית להגדלת ההכנסות המשולבות מעסקות אלו ל-4.3 מיליון דולר, באמצעות הגדלת מספר הפרקים לשידור והפקה של גרסה מקומית לסדרות.
נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל קבוצת דורי מדיה: "עסקאות אלה מהוות הוכחה נוספת לתיאבון הגובר לטלנובלות בקרב הקהל האירופי האנין, ולעוצמת הטלנובלות של דורי מדיה. אנו מאמינים שהטלנובלה היא תופעה גלובלית באמת, ואנו ממשיכים להתמקד בהפקת סדרות שקהלים מכל רחבי העולם יוכלו ליהנות מהן".
העסקה נחתמה על ידי החברות הבנות השוויצריות של דורי מדיה, שבבעלותה המלאה, Dori Media International GmbH ו-Dori Media Distribution GmbH .
הטלנובלה "לה לולה" נמכרה כפורמט לרשת הטלוויזיה הספרדית ANTENA3, להפקה ושידור מקומיים. הסדרה עלתה לשידור בארגנטינה רק לאחרונה, הפכה מיד ללהיט, הוכתרה כסדרה בעלת הרייטינג הגבוה ביותר בערוץ "אמריקה", ואף העלתה את ממוצע הרייטינג הכללי של הערוץ. כמו כן, הסדרה הושקה גם בצ'ילה, וזכתה שם לרייטינג גבוה. עד כה, נמכרו יותר מ-1,522 שעות של "לה לולה" ליותר מ-11 חברות שידור והפקה בצרפת, רוסיה, מקסיקו, פנמה, אורוגווי, צ'ילה ועוד.
הזכויות לשידור "פטיטו פאו", הטלנובלה החדשה לבני הנוער, נמכרו לחברת השידור הצרפתית AB GROUP. הסדרה תופיע בפורמט המקורי שלה, עם דיבוב לצרפתית.
קבוצת דורי מדיה נמצאת בשליטת מפל תקשורת בע"מ, אחת מחברות התקשורת הגדולות בארץ. הקבוצה נסחרת בבורסת המניות בלונדון, וסימולה DMG.