שטראוס בקמפיין פרסום סלולרי לחטיף דוריטוס

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום mobi, בהשקעה של 50 אלף דולר וכחלק מקמפיין עולמי בהובלת להקת "בלאק אייד פיז"
אפרת אדיר |

שטראוס יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי לחטיף דוריטוס, בהשקעה של 50 אלף דולר.

משרד mobi המתמחה בפרסום לסלולר, ינהל את הקמפיין שיעלה ב-1 באוקטובר, כחלק מקמפיין עולמי, אותו מובילה להקת Black Eyed Peas, שהופיעה החודש בישראל.

הקמפיין יעלה בפורטל הסלולרי של סלקום, באינטרנט ובנקודות המכירה. לקראת הקמפיין הוקם אתר אינטרנט סלולרי, בו ניתן להוריד בחינם תכנים סלולריים שחוברו במיוחד לקמפיין ומבוצעת על ידי להקת Black Eyed Peas, כמו רקעים, שירים ורינגטונים. בנוסף, יושק משחק סלולרי אינטראקטיבי יומי, במסגרתו יוגרלו מכשירי אייפוד ננו 8 ג'יגה ו-3 מכשירים ניידים מדגם נוקיה N95.

גיא עמי-עד, מנכ"ל משרד הפרסום הסלולרי mobi מוסר: " לראשונה בישראל, עולה קמפיין למותג מוביל אשר כולו מרוכז ומנוהל באמצעות סוכנות הפרסום הסלולרית. מנסיוננו, פעילות סלולרית זוכה לאחוזי חשיפה ותגובה גבוהים מאוד במיוחד בקרב הקהל הצעיר. הפרסום הסלולרי (מובייל אינטראקטיב) נחשב לאחד מענפי הפרסום בעלי פוטנציאל הצמיחה הגבוהים ביותר בעולם".

חברת המחקר "אי מרקטיר" פרסמה לאחרונה מחקר מקיף לפיו היקף הפרסום ברשתות סלולריות בעולם הסתכם בשנת 2006 ב-1.5 מיליארד דולר והוא צפוי להגיע לכ-14 מיליארד בשנת 2011. אנליסטים אחרים בתחום מעריכים, כי ההוצאה לפרסום סלולרי מכלל הפרסום המקוון תגיע מ-5.4% בשנת 2006 ל-21% עד לשנת 2011.

פרי לוי, מנהלת תחום אינטראקטיב בשטראוס, מוסרת: "חברת שטראוס מובילה תמיד פעילויות חדשניות עם קהל הצרכנים שלנו. בחרנו במותג דוריטוס, לאור הקמפיין העולמי שלו, להיות המותג המפרסם ראשון בסלולר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה