דינמיקה סלולר בשת"פ עם Skinit לשיווק מדבקות לסלולר
חברת "דינמיקה סלולר", משווקת מורשה של סלקום, יוצאת בשת"פ עם חברת Skinit, המתמחה בעיצוב מכשירי סלולר, לשיווק מדבקות למכשיר הנייד בעיצוב אישי לפי בחירת הצרכן.
בכך, תהיה דינמיקה סלולר הרשת הקמעונאית הראשונה שתשווק את מוצרי Skinit, אשר שווק עד כה באמצעות האינטרנט בלבד.
דני בצלאל, מנהל השיווק של דינמיקה סלולר מסביר, כי עיצוב מוצרים הפך בשנים האחרונות לנושא אסטרטגי בו היצרנים והמשווקים משקיעים משאבים רבים ומהווה אחד מהגורמים המשפיעים על העדפת הצרכנים. לדבריו, "ניתן לראות כי קיימת מגמה הולכת וגוברת של ביטוי אישי דרך מיתוג עצמי בקרב צרכנים, המעוניינים לבטא עצמם על-ידי רכישה וצריכה של מותגים, שמטרתם לבדלם מאחרים. מגמה זו תופסת תאוצה גם בשוק הסלולר וצרכנים מנסים לבדל את מכשירם, אם בעזרת תמונות טאפט, רינגטונים מקוריים ואקססוריז הקשורים לקצוות המכשירים".
חברת Skinit פיתחה בעזרת חברת "3M" את מדבקת ה"סקין", מדבקה לקישוט הטלפון הסלולארי, המאפשרת לעצב את המכשיר על פי טעמו של המשתמש. "חיפשנו ערך מוסף עבור לקוחותינו ו-Skinit חיפשה שותף אסטרטגי חזק, הפועל בפריסה ארצית רחבה", הוסיף בצלאל.
מדבקות ה"סקין" מגיעות במגוון צורות, צבעים ודגמים; עיצובים ממותגים בין לאומיים, מותגים מקומיים, כגון קבוצות ספורט ועיצובים מקוריים ואישיים של הצרכן. המדבקה רשומה כפטנט היות והיא עשויה מחומר איכותי ועמיד, הניתן להדבקה ולהסרה בקלות, ללא השארת סימנים ודבק על המכשיר הנייד. ממחקרים שערכה החברה, ניתן ללמוד שצרכני הסלולר מחליפים מדבקת "סקין" בממוצע כל חודש וחצי.
עלות מדבקת סקין: 49.90-59.90 שקל.