הגרנד קניון בקמפיין למגזר הערבי לרגל "עיד אל פיטר"
היקף הקמפיין כ-50 אלף דולר
הגרנד קניון בחיפה יוצא בקמפיין למגזר הערבי לרגל חג "עיד אל פיטר", שיערך באמצע חודש אוקטובר.
הקמפיין יעלה באמצעות פרסום טריו ונאמד בהשקעה של כ-50 אלף דולר. הקמפיין יכלול פרסום ברדיו, מודעות בעיתונים המקומיים במגזר הערבי וכן שלטי חוצות.
במסגרת הקמפיין יוצעו מבצעים והנחות בקניון לרגל החג, כמו כן ישלב הקמפיין השקת קולקציות חדשות בתחום האופנה, המתנות וכלי הבית.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי "הקמפיין מכוון לפני חג ה"עיד אל פיטר" במטרה להעניק לצרכנים מהמגזר הערבי, אשר למעלה מ-30% מהם מתגוררים באזור הצפון, את האפשרות לרכוש מתנות במחירים מיוחדים וליהנות ממגוון המבצעים שייערכו לכבוד החג".