סקאל משיקה מחדש בישראל את המותג היפני JVC

במסגרת ההשקה המחודשת, נכנסת סקאל לקטגוריות חדשות עם המותג ומשיקה קו מוצרים חדש, בהשקעה של 3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת סקאל משיקה בישראל מחדש בימים אלה את המותג JVC, בהשקעה של 3 מיליון שקל. במסגרת ההשקה המחודשת תכניס סקאל לישראל קטגוריות חדשות של JVC ולראשונה תשווק מסכי LCD של המותג מגודל 32 אינץ' עד 46 אינץ'.

כמו כן, תשיק סקאל בארץ ליין מוצרי אודיו חדשניים, מסרטות ווידאו דיגיטאליות, מיני DV ומסרטות וידאו HARD DISK.

לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של החברה: "המותג היפני JVC הנחשב לאחד המותגים המובילים בתחומו בעולם, נתפס בעיני הצרכן הישראלי כאיכותי, מוביל וחדשני. זאת על פי מחקר שוק שביצעה סקאל לאחרונה".

עוד מוסיף חיים סקאל, כי השנה תתמקד החברה בפעילות שיווקית ופרסומית אדירה במטרה לחזק את 3 הקטגוריות המובילות של המותג: ווידאו, אודיו ו-LCD.

ההשקה המחודשת תלווה במסע פרסום רחב, באמצעות פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי. הקמפיין כולל 3 שלבים, כאשר בשלב הראשון תפרסם סקאל את מגוון המוצרים החדשים של JVC המושקים בימים אלה ברחבי העולם, בהשקעה של חצי מיליון דולר.

זאת ועוד, לרגל ההשקה המחודשת יוצעו מוצרי JVC בדיוטי פרי בנתב"ג במחירים אטרקטיביים, הזולים ממחירם בארה"ב ובאירופה וייערכו מבצעי הנחות ומתנות, לדוגמא: כל הרוכש בדיוטי פרי מסך LCD של JVC בגודל 46 אינץ', יקבל במתנה מסך LCD של JVC בגודל 32 אינץ'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה